Vanatehnika Lustisõit 19.09.2006
#1

Selle aasta viimane lustisõit on 19.09.2006 algusega kell 19.00 Tallinnas, Nõmme turu parklas. Tavapäraselt sõidame kell 19.30 väikesele ringsõidule Tallinnas.

Käesoleva hetke seisuga on planeeritud meremuuseumi külastamine (Paksu Margareta tornis, vt www.meremuuseum.ee). Kahjuks ei pääse me seekord osalustasust. Kel soovi muuseumi külastada, tuleb lunastada pilet. MUUDATUS PILETIHINDADES - täiskasvanul tuleb lunastada sissepääsu eest 30 krooni, eelkooliealised tasuta, õpilased-tudengid 10 krooni. Kutsutud on 2 giidi, giiditasu jääb korraldajate kanda.

Parkimine on vanalinnale omaselt problemaatiline. Vanalinnas ilmselt kohti oleks lähikonnas, kuid vanalinn on 24h tasuline (48 kr/h). Tasuta parkimise ala on aga meie külastuse ajal Rannamäe teel Estonia memoriaali juures. Sealt on jalutada ca 200 meetrit muuseumi. Täpsustus - liiklusmärkidega on nimetatud kohas küll parkimine keelatud (va turismibussid), kuid Tallinna Transpordiametiga on kooskõlastatud meie ürituse ajal nimetatud kohas parkimine.

Nüüd paluksin tagasidet, kui palju oleks meil üldse soovijaid meremuuseumi külastamiseks. Osa kuludest on seotud osavõtjate arvuga, kuid muuseumi broneerimine väljaspool tavapärast külastusaega toob nagunii kaasa kulutusi.

Muid osavõtutasusid loomulikult ei ole. Autod-mootorrattad ikka oodatult vanusega vähemalt 30 aastat ning esteetilise väljanägemisega. Organiseerimiskulude optimeerimiseks palun siiski ka teada anda, kes plaanivad tulla. Nn reklaamnimekirja loomiseks oleks hea ka sõiduki mark/mudel ja valmistamisaasta kirja panna.

Indrek

PS loodetud Toompea külastus jääb kahjuks ära. Kardetavasti ei oodata meid sinna ka tulevikus. Põhiprobleemiks tundus olevat see, et tahame külla minna väljaspool tööaega. Tundus, et veidike kardeti ka seda, et korraldajad soovisid sõidukite parkimiseks kasutada lossi sisehoovi.

Osalejad
1. 1939 NSU-Fiat 500
2. 1939 Wanderer W24 Cabrio (?)
3. 1942 VW KdF 82 (kübelwagen)
4. 1965 K 750m
5. 1965 Pontiac Bonneville
6. 1965 Triumph Herald 13/60
7. 1965 ZAZ 965 (või GAZ 24 - 1972)
8. 1966 MB 230
9. 1966 Pontiac Catalina GTO
10. 1966 VW Põrnikas
11. 1972 Jaguar XJ6
12. 1972 M 408 (või M 412 - 1977)
13. 1973 IZ Jupiter 3 korviga
14. 1974 VAZ 2102
15. 1976 VAZ 2103
16. 1977 Chevrolet Corvette
17. 1978 Chevrolet Corvette
18. 1978 Jaguar XJ6
19. Citroen 2 CV
Vasta
#2

Jaguaril (XJ6, 1978a) on sel päeval vaba õhtupoolik ja meremuuseumis pole vana daam veel käinud...
Sounds interesting.
Vasta
#3

Ma ka ikka kohal aga kas "muhu" või 4 aastat sirelite all seisnud "volgaga" seda veel ei tea. Volga pole küll esteetiline aga vanake tahaks ka vanatehnika üritusi näha Smile
Vasta
#4

olen tulija, hetkel ikka volgaga GAZ24-1978

M408-65, GAZ24-77, UAZ, RAF
http://www.garaaz.eu/
Vasta
#5

indreksirk Kirjutas:´...loodetud Toompea külastus jääb kahjuks ära. Kardetavasti ei oodata meid sinna ka tulevikus. Põhiprobleemiks tundus olevat see, et tahame külla minna väljaspool tööaega. Tundus, et veidike kardeti ka seda, et korraldajad soovisid sõidukite parkimiseks kasutada lossi sisehoovi.

Ülikurb, et 101 Eesti rahva paremat poega ja tütart vanatehnikahobisse ja seega tehnikaajaloo päästmisse/propageerimisse niiviisi suhtub. Tegu on ikkagi rahvuskultuuri ühe osaga...

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#6

robi + katri
jaguar xj6 1972
Vasta
#7

Äkkii IZ Iupiter 3 korviga 73'.
Kui ilus ilm ja plaan tudengite kevadpäevi külastada alt ei vea.

EDIT: Hüppan alt, oli asemel on käigukastis bensiini ja õli segu, polnud aega ratast remontida ka. Sad


PS 84', 83', 82', 80', 79', 77', 76', 75', K-15, K-16, M-15; M-16
Vasta
#8

K 750m 1965

Bedford Blitz CF350 Madel(1980), K-750m(1965), GAZ 21(1964), GAZ 66-01(1977)
Vasta
#9

MB 230 1966
Vasta
#10

Mis puutub Toompea külastusse, siis eitav vastus ei tulnud sugugi rahvaesindajailt, vaid siiski Riigikogu Kantseleilt. Rääkisin eelnevalt ka ühe Riigikogu liikmega, kes oli ka ise huvitatud meiega kohtumisest. Seega ei maksa kaugeleulatuvaid järeldusi teha. Ametnikel on oma korrad ja nägemused, lustisõit ei kanna endas ka mitte mingisugust sõnumit. Politiseerimine või loosungitega vehkimine on viimane, mida mina selle ürituse raames teha sooviksin. Valdo kui tähele panid, siis need põhjused, mida minule esitati olid eelkõige tehnilist laadi (kuigi hea tahte korral ületatavad).
Vasta
#11

indreksirk Kirjutas:lustisõit ei kanna endas ka mitte mingisugust sõnumit.
OT, aga mu arust oleks see Lustisõit just see, mida Riigikantselei (ja seal pesitsejad) vajab - rahvale lähem olemine!
Vasta
#12

Marsruut:

Nõmme turu parkla - Ehitajate tee - Keskuse tänav - Mustamäe tee - Paldiski maantee - Toompuiestee - Kaarli puiestee - Vabaduse plats - Estonia puiestee - Laikmaa tänav - Rävala puiestee - Liivalaia tänav - Pärnu maantee - Viru väljak - Pärnu maantee - Vabaduse plats - Kaarli puiestee - Toompuiestee - Rannamäe tee - Mere puiestee.
Vasta
#13

Chevrolet Corvette 1978
Vasta
#14

valdo Kirjutas:
indreksirk Kirjutas:´...loodetud Toompea külastus jääb kahjuks ära. Kardetavasti ei oodata meid sinna ka tulevikus. Põhiprobleemiks tundus olevat see, et tahame külla minna väljaspool tööaega. Tundus, et veidike kardeti ka seda, et korraldajad soovisid sõidukite parkimiseks kasutada lossi sisehoovi.

Ülikurb, et 101 Eesti rahva paremat poega ja tütart vanatehnikahobisse ja seega tehnikaajaloo päästmisse/propageerimisse niiviisi suhtub. Tegu on ikkagi rahvuskultuuri ühe osaga...
Selle 101 hulgas tean mina vähemalt üht üsnagi suurt vanatehnikahuvilist kellega kontakteerumisest oleks abi.

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Vasta
#15

Style Kirjutas:OT, aga mu arust oleks see Lustisõit just see, mida Riigikantselei (ja seal pesitsejad) vajab - rahvale lähem olemine!
mitte Riigikantselei vaid Riigikogu Kantselei. "Rahvas" võiks enne "rusikaviibutamist" veenduda, kas ikka õige suunas vehib.

Teet,
proovis kah niite tõmmata - aga Riigikantselei ei puutu siiski asjasse...

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#16

Erhmm... minuga arvestada ei saa, aga teen oma parima, et korviga K-650 1971 selleks ajaks taas kurjaks ajada.
Vasta
#17

Kui midagi ootamatut/tähtsat vahele ei tule, siis üritan ise ka sellest sõidust osa võtta. Aparaadiks '76 ВАЗ-2103 "Жигули". Sobis maikuusele lustisõidule, sobib nüüd kah. Nüüdseks peaks aparaadil ka nõutud vanusepiir (30) ületatud olema Smile . Nimelt kerenumbri järgi peaks ta tehasest välja veerenud olema 1976.a III kvartalis.

Kui telefon ei tööta, siis helistage riketesse!
Vasta
#18

Mõtlen veel kas Moskvich 412  1977a või 408 1972a
Vasta
#19

ilm näikse üritust soosivat:
1966 VW Põrnikas rivis. Ekipaazhis kaks liiget.

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#20

Kas selleks sõiduks peab siin nüüd registreeruma?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne