Postitused: 375
Teemad: 16
Liitus: Dec 2002
Maine:
0
Viimasel pildil mis kujutab siis "vanalt" saadud näidikupaneeli, on jah selline nagu see oli 53F-il ja vähemalt 69 aasta 53-A.Ainult,et neil oli see kollasepõhjaline,srift tundus küll samane olevat.Pole mäletatavasti juhust olnud sõita(kaasreisijana muidugi) 60 lõpul-70 algul esimeste 52-dedega.Ehk neil oligi need juba mustapõhjalised.Samas kõikide kellade/näidikute - avad/mõõtmed samad.See andis ka vahetamise võimaluse. Ja samas-vabalt võis ka olla nii,et samal päeval konveierilt tulnud masinal võis olla "kellade" taustad nii kollast kui ka musta värvi.
Tervitades,Flanagan
Postitused: 282
Teemad: 11
Liitus: May 2005
Maine:
12
Kütuse kellal taga aastaarv 1966. Spidometril aastaarvu ei leidnud, kuid GOST oli aastast -52. Minu mäletamist mööda tähendasid kaks viimast numbrit sidekriipsu taga juurutamise aastat. Seega väidan, et need kellad on algsed, küll aga on vahetatud termomeeter, sellel aastaarv 1981.
Postitused: 282
Teemad: 11
Liitus: May 2005
Maine:
12
Äkki on Aspelundi pildil temperatuuri näidik minuomale sobilik, klaas on küll udune, aga muidu tundub sinna kanti minevat.
Postitused: 375
Teemad: 16
Liitus: Dec 2002
Maine:
0
Gost-i numbri taga olev aasta tähendab minu teada selle konkreetse, tehnilise riiliku normatiivi jõustumise aega.Selle järgi ei saa teha kindlaks konkreetse toote valmistusaega.Toon ka ühe näite.Vene ajal kasutati hüpoid ülekannetes õli "MASLO GIPOIDNAJA GOST...........-53 (vist oli aastaarv selline)Kas siis näiteks 1969 aasta mossesse või volgasse tohtis panna vaid 53 aasta õli? Tuli VAZ ja tuli uus õli TAD-17 I.Küsimus ikka vast selles millistele tehnilistele tingimustele see asi vastas .
Küll aga on "suht" jäävosade,eriti näidikutel,l ka konkreetne valmistuskuu ja aasta märgitud.
Tervitades,Flanagan
Postitused: 282
Teemad: 11
Liitus: May 2005
Maine:
12
Ma ei väitnudki, et number GOST-i taga tähendas valmistamis aastat vaid, et sel aastal töötati toode välja. Kui toimus toote jures mingi oluline muudatus, siis kandis see ka uut GOST-i. Vähemalt nii on mulle asjad meelde jäänud.
Postitused: 2,477
Teemad: 19
Liitus: Mar 2004
Maine:
11
06-10-2006, 23:44 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-10-2006, 23:44 PM ja muutjaks oli
Edel.)
Näidikutel peab taha aastanumber märgitud olema. Vähemalt need spidomeetrid,mida mina näinud olen,on küll nii. Number on pressitud plekk korpuse tagaküljele.
Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Postitused: 1,198
Teemad: 66
Liitus: Jun 2004
Maine:
5
Mul oli Kurtnas kaasas Gaz-51 näidikute blokk ning ühed ostjad, kellel oli käes just ostetud uus selline, kommenteerisid mu oma, et sel spidomeeter vahetatud ja neil õige kuna nende omal odomeetri numbririda üleval pool seierit aga mu omal all nagu on uuematel.
Postitused: 1,008
Teemad: 223
Liitus: Feb 2004
Maine:
8
EdR Kirjutas:Näidikutel peab taha aastanumber märgitud olema. Vähemalt need spidomeetrid,mida mina näinud olen,on küll nii. Number on pressitud plekk korpuse tagaküljele.
Mitte alati pole pressitud .Mustadel kellakorpustel olen näinud valge värviga ja galvaniseeritud korpustel sinise või mustaga kirjasi.
vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Postitused: 282
Teemad: 11
Liitus: May 2005
Maine:
12
Olles uurinud pikalt kõike võimalike arutelusid GAZ-52 ja 53F teemadel siinses foorumis oleks mul ikka hulk tähelepanekuid ja küsimusi eriaegade mudelite kohta, et millal mingid muudatused tulid. Prooviks siis loetleda erinevusi minu kahe GAZ-52-e vahel. Üks aastast 66 ja teine 82.
Rombi kujuline esikannel. Kandiline esikannel.
Sile kabiini katus. Triibuline katus.
Tiival suunatuled puudu. Tiival suunatuled olemas.
Klaasipesurid puuduvad. Pesurid olemas.
Üks peegel vasakul, ümmargune. Kolmepunktilised peeglid mõlemal pool.(ovaalsed)
Kella kohapeal kiri GAZ. Sile kella koht.
Näidikute paneel 3-e kellaga. Näidikute paneel 5-e kellaga.
Pidurivõimendi puudub. Pidurivõimendi olemas.
Tagasild GAZ-51-lt. Tagasild sarnane 53-e omaga.
Eks neid erinevusi on veelgi, aga praegu tulid meelde need.
Postitused: 597
Teemad: 191
Liitus: Jan 2006
Maine:
19
Esimestel Gaz 52'l oli minu mäletamist mõõda käigukang erilise kujuga - tahapoole kaarduv ühtlase kaarega. Uuematel aga juba mitme järsu paindega ja veidi jämedam. Kuna see vahetus toimus, ei oska õelda.
Postitused: 282
Teemad: 11
Liitus: May 2005
Maine:
12
Nii ta on jah. Nägin isegi seda kunagi kuskil siin foorumis.