GAZ-52 aastast 1966.
#41

Leidsin Volgaseltsi seltsimeeste külaskäigust GAZ tehasesse ja sealsesse muuseumisse nende kodukalt sellise pildi, millel GAZ 51A foorumlase Kelm autoga ühes värvitoonis. Lisaks veel mingi pildi taustal oli näha ka roosat roomikmasinat .


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#42

taruvaras Kirjutas:Leidsin Volgaseltsi seltsimeeste külaskäigust GAZ tehasesse ja sealsesse muuseumisse nende kodukalt sellise pildi, millel GAZ 51A foorumlase Kelm autoga ühes värvitoonis. Lisaks veel mingi pildi taustal oli näha ka roosat roomikmasinat .

Küsimus : kas keegi foorumlastest on kunagi sellises värvitoonis Gaz 51-te näinud? Minule küll ei meenu. Küll aga sama autot tehase muuseumis isegi näinud ja giidi jutust meelde jäänud, et muuseumi ekspositsiooni seatakse üles liinilt tulnud iga mudeli viimane isend. Ise töötasin kolhoosis 1974.a. mudeliga, mis oli identne pildil olevaga, aga ei mäleta üldse, et samal ajal oleks meie teedel sellise värvitooniga autosid liikunud.
Vasta
#43

http://www.gaz.ru/ist/history/newedge.htm
Sellel lehel üks roosa 66.
Vasta
#44

This truck is GAZ 53F or GAZ 52-03?
Этот грузовик ГАЗ 53Ф или ГАЗ 52-03?

Algimantas


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#45

algimantas Kirjutas:This truck  is GAZ 53F or GAZ 52-03?
Этот грузовик ГАЗ 53Ф или ГАЗ 52-03?

GAZ 53F with the rare old-type "nose" probably from late 1960s. In Estonia here is known only 1 such a preserved item.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#46

Please, KELM, show in this Forum more photos of the GAZ 52-03 (1966) interior details
Просьба, KELM, выставить в этом Форуме еще несколько фотографий детализации интеръера ГАЗ 52-03 (1966гWink

Algimantas


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#47

valdo Kirjutas:
algimantas Kirjutas:This truck is GAZ 53F or GAZ 52-03?
Этот грузовик ГАЗ 53Ф или ГАЗ 52-03?

GAZ 53F with the rare old-type "nose" probably from late 1960s. In Estonia here is known only 1 such a preserved item.


Thank You VALDO
Do You have photo of this GAZ 53F?

Спасибо VALDO
Есть у Вас фото этого ГАЗ 53Ф?
Vasta
#48

algimantas Kirjutas:Do You have photo of this GAZ 53F?

Look at http://forum.automoto.ee/showthread.php?...#pid136422[/i]

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#49

Very nice photo Interior of this GAZ 53F is identical to interior 1966 GAZ 52-03 ?
Vasta
#50

algimantas Kirjutas:Просьба, KELM, выставить в этом Форуме еще несколько фотографий детализации интеръера ГАЗ 52-03 (1966гWink

Algimantas

Здраствуй!

Пожалуйста скажи точнее какие детаилй Тебя интересуют из моего ГАЗ 52-03. Фотографироват могу в контце неделий и тогда постаблью в форум.
Vasta
#51

Прошу Вас сделать еще несколько фото интеъера кабины – панели приборов с левой и правой стороны


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
Vasta
#52

[Pilt: gaz520018ep.th.jpg]
[Pilt: gaz520030ds.th.jpg]
[Pilt: gaz520046uq.th.jpg]
[Pilt: gaz520056sd.th.jpg]

Panin siis mõned pildid interjöörist algimantase soovil.
Vasta
#53

Minu mäletamist oli 53 armatuuril kaassõitja juures sangakoht.Ei tea see võib olla oli ka juhtide omalooming.Aga kõigil tollase TAV 7 ja 8 filiaali autodel(rohkem tuntud ehk autokolonn 3051 ja 3052 nime all) oli kõigil 52 ja 53 kaasõitja juures kabiinis oraanz pidurite kontrolllamp.Seniajani pole aru saanud ,mis põhjusel see kõigil autodel küljes oli.Enamustel oli selleks kontroll lambiks JAWA oraanz suunatule lamp.
Vasta
#54

PETSS Kirjutas:Minu mäletamist oli 53 armatuuril kaassõitja juures sangakoht.

Minumeelest peaks ka seal sang olema, aga millegipärast pole. Armatuuri all on igaljuhul keermestatud augud olemas.
Vasta
#55

Nüüd tuleb väga loll küsimus.Kas 52 ,53 oli kabiini katusel erimevusi?Mul nagu meelde jäänud ,et 53 oli katusel sissepressitud 2 liini?
Vasta
#56

Kui Sa nüüd teemat hoolega uuesti loed, siis selgub sealt, et kuskil 70-date lõpus või 80-date alguses muutus sile katus reljeefseks ehk triibuliseks. Neid triipe oli küll enam kui kaks.Pole vahet, kas oli 52 või 53.
Vasta
#57

Thank You Kelm. Very nice photos.
Спасибо Вам Kelm. Очень красивые фото.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
Vasta
#58

mul vedeleb kuskil üks originaal kell saaremaal ,mis peaks käima selle sanga kohal
Vasta
#59

Kas see kell mitte sarnane GAZ 21 omaga?
Vasta
#60

mingi mustapöhjaline, vanamees koluhunnikust leidis!! pidi olema 53e kell!!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne