Leidsin Volgaseltsi seltsimeeste külaskäigust GAZ tehasesse ja sealsesse muuseumisse nende kodukalt sellise pildi, millel GAZ 51A foorumlase Kelm autoga ühes värvitoonis. Lisaks veel mingi pildi taustal oli näha ka roosat roomikmasinat .
taruvaras Kirjutas:Leidsin Volgaseltsi seltsimeeste külaskäigust GAZ tehasesse ja sealsesse muuseumisse nende kodukalt sellise pildi, millel GAZ 51A foorumlase Kelm autoga ühes värvitoonis. Lisaks veel mingi pildi taustal oli näha ka roosat roomikmasinat .
Küsimus : kas keegi foorumlastest on kunagi sellises värvitoonis Gaz 51-te näinud? Minule küll ei meenu. Küll aga sama autot tehase muuseumis isegi näinud ja giidi jutust meelde jäänud, et muuseumi ekspositsiooni seatakse üles liinilt tulnud iga mudeli viimane isend. Ise töötasin kolhoosis 1974.a. mudeliga, mis oli identne pildil olevaga, aga ei mäleta üldse, et samal ajal oleks meie teedel sellise värvitooniga autosid liikunud.
(Seda postitust muudeti viimati: 09-01-2007, 13:56 PM ja muutjaks oli valdo.)
algimantas Kirjutas:This truck is GAZ 53F or GAZ 52-03?
Этот грузовик ГАЗ 53Ф или ГАЗ 52-03?
GAZ 53F with the rare old-type "nose" probably from late 1960s. In Estonia here is known only 1 such a preserved item.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Please, KELM, show in this Forum more photos of the GAZ 52-03 (1966) interior details
Просьба, KELM, выставить в этом Форуме еще несколько фотографий детализации интеръера ГАЗ 52-03 (1966г
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Minu mäletamist oli 53 armatuuril kaassõitja juures sangakoht.Ei tea see võib olla oli ka juhtide omalooming.Aga kõigil tollase TAV 7 ja 8 filiaali autodel(rohkem tuntud ehk autokolonn 3051 ja 3052 nime all) oli kõigil 52 ja 53 kaasõitja juures kabiinis oraanz pidurite kontrolllamp.Seniajani pole aru saanud ,mis põhjusel see kõigil autodel küljes oli.Enamustel oli selleks kontroll lambiks JAWA oraanz suunatule lamp.
Kui Sa nüüd teemat hoolega uuesti loed, siis selgub sealt, et kuskil 70-date lõpus või 80-date alguses muutus sile katus reljeefseks ehk triibuliseks. Neid triipe oli küll enam kui kaks.Pole vahet, kas oli 52 või 53.