Teema on suletud

Automoto tulevik
#1

Täna töö juures kohvilaksu all hakkasid mõtted jooksma.
Miks peaks Automoto olema vaid virtuaalne internetifoorum. Miks mitte luua mittetulundusühing, millel oleks oma põhikiri, varad jne...
Näiteks võiks Automoto ühingul olla omad ruumid, kus tehnikaalast klubilist tegevust arendada (tööriistad-pingid jne). Samuti võiks korraldada erinevaid üritusi. Vanatehnika varjupaiga aktsioonid on konkreetne näide, kuidas ühiselt mägesid liigutada.
Ühingul-klubil võiks olla liikmemaks, millega siis saaks ruume rentida ja muud head-paremat korda saata (miks mitte ka paar pidu)
#2

Aga miks mitte.
Vaja on ainult paari hakkajat ja tublit inimest.
#3

Täitsa nõus aitama ja tegelema asjaga.
Väärt mõte aga asukoht peaks olema sobilik.
Kas äkki oleks mõeldav mõne tehnikumi juurde luua selline ühing või siis vanatehnika huviliste baas?

:I M Back
#4

Muidugi tore idee. Olen poolt.

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
#5

mõte on ilus, aga kes tahab kogu asja oma õlgadele võtta? Kui selline julge, hakkaja ning piisavalt vaba aega omav mees (või naine) olemas on, siis muidugi. Näiteks toodud varjupaiga-aktsioonid on ju siiski "üksikud projektid" - käesolevas teemas ette pandud klubi elus hoidmine oleks aga juba hulka tõsisem ettevõtmine. Hakatuseks tahaks näha, kui palju koguneb automotolasi laupäeval Järva-Jaani (ausaltöelda on sealne tegevusplaan veel ju umbmäärane). Kardan, et mitte väga palju - aga loodan samas meeldivalt üllatuda Wink

Teet,
igipõline skeptik

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
#6

Võin öelda, et see asi on plaanis juba pikemat aega olnud ja kunagi saab see asi ka teoks kui selleks otsene vajadus on. Võimalik, et juba käesoleval aastal.
#7

Seda ühisruumide projekti on paar korda käima joosta üritatud, paraku erilise eduta.

Probleemid:
1. Tallinnas on kinnisvara liiga kallis, samas maapiirkondades ei saaks jälle piisavalt suurt punti kokku
2. Kui isegi teha asi kuhugi maale, ütleme kuni paarikümne km raadiusesse Tallinnast, siis tuleb ka kõige tagasihoidlikumate kalkulatsioonide kohaselt liikmemaksu absoluutne miinimum 1000kr sõiduki pealt kuus. 2000kr on realistlik, kui veel hakata ajama mingeid pidusid ja muidu hubast olemist organiseerima siis... taevas on piiriks. Seda siis juhul, kui koguneb vähemalt 10-15 huvilist ja keegi ei karda ruumide remondil/ehitusel jne kätt külge panna. Eesti keskmine palk on... noh teate isegi.
3. Isegi kui õnnestub asi mingi tuumikseltskonnaga "käima joosta", siis tekib probleem laienemisega - kui keegi tahab liituda, siis tuleks ju kohe ka ruume laiendada, see seab tegevuskohale lisanõudeid.
4. Kui hoone omanik otsustab selle koos maaga näiteks kinnisvaraarendajatele või mõnele saekaatrile müüa, siis tere tulemast tagasi punkti 0...

See ei ole lootusetu idee, aga hetke turusituatsiooni juures väga väga väga raskesti teostatav.

Kui keegi muidugi teab mingit soodsat diili kus saaks vähemalt 5-8 aasta peale klubiliseks tegevuseks sobiva pinna Tallinna piirkonnas hinnaga alla 40 krooni ruutmeeter, siis mina oleks nõus osalema küll.
#8

Aga äkki on kellelgi juba olemas sobivad ruumid, mis tühja seisavad?
Igatahes, kel on mingi pakkumine, võiks siia ju kirjutada.
#9

Imetlen Vootele Sinu nooruslikku entusiasmi ja positiivset fantaasiat! Pole küll teistele ja maailmale ilmselt kahjuks, aga äkki peaksid vähem kohvi jooma? Tegelikult tulevad tõeliselt head ideed hoopis kärbseseene leotist manustades!
On väidetud, et unistada võib, mõned ütlevad, et isegi peab! Foorumi pluss ja mõte on minu jaoks just selles, et ta seob erinevate piirkondade tegelasi ja võimaldab neil suhelda oma kodust lahkumata. Foorumi liikmaskond on väga erinevate huvidega ja üle suure kodumaa laiali. Et midagi teha regulaarselt ja tõsisemalt, oleks vaja liituda konkreetsete huvide baasil ja piirkonniti. On olemas juba mitmed vanatehnika klubid jms, kui jääb energiat üle võiks neid rohkem värske verega elustada. .....need ainult minu mõtted mitte abs. tõde, nii et ära solvu ja kurjaks mine!
#10

On üks projekt käsil, mida võib vast selle teema juurde lisada. Võru maakonnas on siis plaan avada õppetöökoda, kus saab huvilistele õpetada vanatehnika taastamist. Töökoda on plaanis sisustada kõige vajalikuga. Treipingid, freespingid, erinevad keevitused, kroomi eeltööks vajalikud pingid jne. Kuna restaureerimine on tõsine töö, siis ühe kursuse pikkus on vähemalt aasta või isegi rohkem. Mõne mehe korraltatud õppe päevad, mis kestavad ainuld mõne päeva, on teiste lollitamine või nalja tegemine. Paari päevaga ei õpi midagi!!! Kursuse jooksul on nii teooriat, kui ka rohkelt praktikat. Kursust viivad läbi oma ala tundvad mehed. Kõik mida õpitakse teoorias tehakse läbi ka praktikas. Tundma ja kasutama õpetatakse ka eelpool mainitud masinaid.... Tööd ja tegemist kursusel jätkub nii et igav ei hakka!!!

Ostan korviga M-72 või K-750

üheskoos suudame rohkem...
#11

-töll- Kirjutas:On üks projekt käsil, mida võib vast selle teema juurde lisada. Võru maakonnas on siis plaan avada õppetöökoda, kus saab huvilistele õpetada vanatehnika taastamist. Töökoda on plaanis sisustada kõige vajalikuga. Treipingid, freespingid, erinevad keevitused, kroomi eeltööks vajalikud pingid jne. Kuna restaureerimine on tõsine töö, siis ühe kursuse pikkus on vähemalt aasta või isegi rohkem. Mõne mehe korraltatud õppe päevad, mis kestavad ainuld mõne päeva, on teiste lollitamine või nalja tegemine. Paari päevaga ei õpi midagi!!! Kursuse jooksul on nii teooriat, kui ka rohkelt praktikat. Kursust viivad läbi oma ala tundvad mehed. Kõik mida õpitakse teoorias tehakse läbi ka praktikas. Tundma ja kasutama õpetatakse ka eelpool mainitud masinaid.... Tööd ja tegemist kursusel jätkub nii et igav ei hakka!!!

...Aga enne tuleb aasta kaks vaeva näha, et seda projekti korralikult käima saada. Remont, seadmed/tarvikud jne vajavad ostmiseks siiski suurt raha...

Ostan korviga M-72 või K-750

üheskoos suudame rohkem...
#12

Koolituskeskus on hea mõte aga siin on väga palju lahtisi otsi ,mille kokku viimisega tekib Sul tõsiseid raskusi noormees Mihkel.
Kõigepealt ole meheks ja korralda kasvõi üks päev õpihimulistele noortele,siis võime diskusioonidesse laskuda!

1.Kes rahastab koolituskeskust?
2.Kas oled teinud turu uuringuid(paljud kliendid üldse on võimelised taastama vanatehnikat)?
3.Kes on tulevased kliendid ( restaureeritud autod ja tsiklid on välismaal odavamad,kui töö ise maksab)?
4.Eestis suletakse järjest koole(Helme kutsekool,kus Sa ise käisid kaasa arvatud)
5.Kas taastajatest ja restaureerijatest on nii suur puudus ,et peab tegema kooli nende koolitamiseks?

NB!Ainus viis seda hobi harrastada on klubiline tegevus, nii on see olnud ja on ka edaspidi!

Mihkel ,kas oleks võimalik Sinu tehtud töödest pilte näha.

:I M Back
#13

Tsiklimeister Kirjutas:Koolituskeskus on hea mõte aga siin on väga palju lahtisi otsi ,mille kokku viimisega tekib Sul tõsiseid raskusi noormees Mihkel.
Kõigepealt ole meheks ja korralda kasvõi üks päev õpihimulistele noortele,siis võime diskusioonidesse laskuda!

.....
3.Kes on tulevased kliendid ( restaureeritud autod ja tsiklid on välismaal odavamad,kui töö ise maksab)?
4.Eestis suletakse järjest koole(Helme kutsekool,kus Sa ise käisid kaasa arvatud)
5.Kas taastajatest ja restaureerijatest on nii suur puudus ,et peab tegema kooli nende koolitamiseks?

NB!Ainus viis seda hobi harrastada on klubiline tegevus, nii on see olnud ja on ka edaspidi!

1.Mina ei ole asjaga eriti seotud, neid asju ajavad teised mehed. Lihtsalt mina aitan niipalju kui saan!!!!
2.Tegu ei ole kooliga!! Aa ja veel, Helme kooli ei suleta vaid lahutatakse valgast (ei ole mõtet niisama hoobelda, käin päris tihti seal ja tean, mis tegelt toimub. Ajakirjandust ei ole mõtet väga tõsiselt võtta!!!)
3.kursusest ei pea ainuld noored osa võtma, vaid ka vanemad huvilised (just-just huvilised, kaasa arvatud ka naised)
4.see kes on koolituse läbinud ei pea kohe aktiivselt sellega tegelema!!! Kuna kursus hakkab toimuma õhtuti peale tööd/kooli ja mitte iga päev, saavad sellest osa võtta kõik, kes tahavad.
6.kursusi ei hakata tegema homne päev (tuleb ikka tähelepanelikult lugeda, aega läheb veel aasta või paar). Ennem tuleb kõik korraldada, et hiljem tegutsamise ajal probleeme ei tekiks!!! Ka konspekte ei saa ühe päevaga valmis.
5.restaureerimine ei ole siisgi ainuld aukudel võrgu kasutamine, pahtli lihvimine ja kroomi eeltöö, vaid midagi enamat, kui "üks päev õpihimulistele noortele". Tegu on tõsisema tööga!!!

Ostan korviga M-72 või K-750

üheskoos suudame rohkem...
#14

Tsiklimeister Kirjutas:5.Kas taastajatest ja restaureerijatest on nii suur puudus ,et peab tegema kooli nende koolitamiseks?
Sellise tasemega mehi nagu Märt Aarne või Mati Leivategija võiks Eestimaa peale veel kindlasti mitmeid oma töökodadaega ära mahtuda. Arvestades elujärje jätkuvat tõusu nii meil kui naabrite juures, ei tohiks klientuuripuudust tekkida. Kas just eraldi kooli peaks selleks asutama, pigem õigustaks spetsialiseeritud õpperühm mõne kutsekooli juures.

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
#15


5.restaureerimine ei ole siisgi ainuld lihvimine ja kroomi eeltöö, vaid midagi enamat, kui "üks päev õpihimulistele noortele". Tegu on tõsisema tööga!!!


Jälle Sa ei loe oma postitusi enne kui postitad!
Kas Sa äkki seletaksid lahti " midagi enamat" ja tahaksin ikka näha Sinu töid ja tegemisi piltide näol!
Minu mäletamist mööda olid Sa mul siin õpipoiss ,kes ei osanud nätsu närida ja samal ajal kõndida!
Kui oled arenenud ,siis oled edusamme teinud!

Katsu teemast mitte mööda panna!

:I M Back
#16

Kisub paugutamiseks jälle. Kahju.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne