#81

Nüüd siis kurvem olukord käes - parempoolsesse kolbi põles auk sisse! Suri sõidupealt välja ning surve läinud - algul arvasin, et klapp läks, kuid pead maha võttes selgus kurb tõsiasi kolviga. Tuttav tõi kohe uue kolvi ning ütles, et peaks tegu olema K omaga, kuid kahjuks seda ta pole. Mõõtudelt on sama, kõrgus sama ning mõõt 77,94, kuid sõrmeava on peenem(18mm) ning puudub alumine õlirõngas. Huvitav mille oma too võiks olla?
Silindril kolvisulamisjäägid sees, muid hulle kraapse esmapilgul ei paistnud - ehk saab ikka asja sellest.
Pildid saan homme, kui juhtme üles leian ka lisada.
Vasta
#82

[Pilt: large_26806375_nNaH.jpg]
Vasta
#83

Ratas ammu korras ning ka hulga kilomeetreid seljataga.
Õnneks oli silinder kahjustamata, kuid kolvijääkidest puhastamine võttis päris mitu tundi ning näpukesed jäid päris kangeks. Paika läks korralik kasutatud kolb uute rõngastega ning töötab taas.
Sai augusti algul sõbraga Peipsi ääres käidud ning kolme päevaga kogunes odole 785km mööda kõrvalisemaid teid. Väga lahe oli! RMK lõkkeplatsid on samuti väga tänuväärsed kohad ning korralikud.
Viimase paari kuuga on sõidetud külkaga ikka tublisti üle 1000km - tubli vanake on ikka Cool .
Vasta
#84

Sai natuke nokitseda jälle ratta kallal
[Pilt: large_27902265_ecqS.jpg]
[Pilt: large_27902269_Od5s.jpg]

Pildid kehvad kuna telefoniga tehtud - fotoka laadija on rotid talvega ära viinud.

Võttis ikka omajagu aega see sobitamine ning nokkimine, kuid vanaga võrreldes ikka oluliselt kabedam. Nüüd vaja teise poole oma ka teha - ühe õhtuga mõlemat ei jõudnud.
Vasta
#85

Mõni pilt ka teise toru valmimisprotsessist
[Pilt: large_27915379_SKTu.jpg]
[Pilt: large_27915383_9zLE.jpg]
[Pilt: large_27915385_j2fB.jpg]
[Pilt: large_27915389_0q91.jpg]
[Pilt: large_27915391_peyQ.jpg]
[Pilt: large_27915393_rkG9.jpg]
Vasta
#86

Vahepeal on aeg kiiresti läinud ning pole pikalt teemat uuendanud.
Ratas sõidab üpriski palju ning pakub rõõmu paljudele. Eelmine suvi sai tehtud 4 tüdrukuteõhtu sõitu pruutidele ning niisama ringi täristatud.
Vastu sügist hakkas kimbutama siduri libisema hakkamine sooja mootoriga, kuid aja puudusel ei saanud seda ette võtta ning talvel masin seisis ootel.
Kevadel sai natuke sõidetud ning tahtsin peale Pärnu hooajaavamise sõitu asja ette võtta. Läkski nii, kuid paraadil jäi sõitmata kuna Pärnusse jõudes peale äkkpidurdust sidur enam ei lahutanud enam - arvasin, et ketas läks. Paraadi sõitsin kaasa sõbra korvis. Peale paraadi sai kohe lahkama hakata ning käigukasti eemaldades jooksis sidurikojast välja ca.100g õli - libisemise põhjus leitud. Järgmine avastus olid siduripoldid, mis olid silmnähtavalt lahti - kärnikohad ei klappinud. Siduripoldid sain kõik välja keerata kasutades ainult kruvikeerajat - kettad sees kõik korralikud väljaarvatud see, et nad õlised olid. Siduri viga välistatud. Hooratast liigutama hakates selgus ka viga - see liikus ca.5mm edasi-tagasi. Rohkem hetkel lahkamiseks aega pole olnud, kuid teen selle lähiajal ära. Sai siis natuke mõeldud ning peale tõstetud teisele projektile mõeldud mootor, millele jõudsin vaid niipalju sisse piiluda, et karteri põhja võtsin maha ning selle põhi oli ilus puhas, silindri kaaned käisid maas ning paistis kõik ok. Mootori otsakaane vahetasin ka ära kuna sellele oli keegi augu sisse teinud arvatavasti magneeto jaoks. Süütesüsteemi, generaatori ning karburaatorid panin vanalt mootorilt ning tõstsin krempli raamile. Peale väikseid pusimisi on masin jällegi töökorras ning pakkunud rõõmu nii väikestele, kui ka suurtele.

http://static4.album.ee/files/1170/46/la...5_x1Pu.jpg

Ats
Vasta
#87

[Pilt: large_29261605_x1Pu.jpg]
Vasta
#88

Tere taas üle pika aja.

Nagu ikka vana tehnikaga peab "käsi masinas" olema.
Sõitnud olen sellel aastal mõnedsajad kilomeetrid ning pühapäeval naise ja lapsega Lavassaare laadale sõites lasi vasaku silindri vahelt õli saapale.
Vaikselt koju tagasi ning laadale sai mindud Ladaga. Lahkama hakates selgus, et silindri tikkpoltidel olid keermed olematud ning lahti võttes selgus, et ka sõrmepuks liikus kepsus.
Õnneks muid anumaalisid ei tuvastanud ning uued jupid on tellitud - loodetavalt saab nädalavahetusel kokku tagasi.
Rattal on TÜV ning kindlustus 365päeva aastas ning saab igal ajal rõõmu tunda nii sõites(eriti sopastel külavahe/metsateedel), kui remontides.

Ats.
Vasta
#89

(17-07-2015, 09:03 AM)ats97 Kirjutas:  [Pilt: large_29261605_x1Pu.jpg]

Kuidas naisolendid sellele manöövrile reageerisid? Big Grin

Muidu väga vinks-vonks tegemine! Edu raskeklassi-kolmerattalisega! 

Almost Again
Vasta
#90

Tere.
Need naised kilkasid ning "viskasid silda" Cool , kuid oma naine ütleb sellepeale vaid "ära esine lollakas" Toungue - lapsed seevastu ainult seda nõuavadki!

Ats.
Vasta
#91

Mismoodi selle korvitõstmisega oligi? Kui ratas ja korv omavahel iseaalselt ära regullida, siis peaks tühja korvi saama maanteel sirgeltsõidul ilma probleemidetta üles tõsta (ja nii sõita, pikalt) pelgalt juhi kallutamisega? Big Grin

Aga igaljuhil edu M-ilisega, kaaskannataja Smile
Vasta
#92

Korvi tõstmiseks ikka pisikest jõnksu vaja ning sõita suudan korv lennus niikaua kui käed kannatavad Toungue .
Igavene kolakas ikka ju ning egas need veljed nii ideaalselt balansis pole ning hark ka selle nurgaall ei viitsi eriti hästi vedrutada.
Soolorattaga ikka kordades kergem sõita - aga ega elu ei peagi kerge olema! Peaasi, et lõbus oleks!

Ats.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne