Pobeda mootoriga Volga.

(26-12-2023, 23:43 PM)JARF Kirjutas:  
(26-12-2023, 12:15 PM)Formika Kirjutas:   Ei ole kindel, kas just mootor oli kunagi GAZ 21 peal. Kui karburaator oleks K126)/( (vene sitikas), siis poleks kahtlust. 
Guugel ütleb, et see on GAZ51 karbuss. Arvan, et keegi tahtis autot ergsamaks teha. Ma ei saanud ühest asjast aru- miks ploki varuosa kood ei tähenda, et sada mootori kasutati GAZ 21 peal? Ise ei ole GAZidega kokku puutud, aga vene loogikast ma aru ei saa.
 Vene loogika oli selline, kui mingi asi tehti valmis Pobedale, siis selle detaili kood algas numbriga 20xxxxxxxx, kui sama detail võeti kasutusele hiljem näiteks GAZ 21 juures, siis detaili number jäi samaks, ehk algas ikka 20-ga. Kui nüüd tehti need mootori blokid 21 Volga jaoks, siis uus blokk algaski 21-ga. Kui nüüd need Blokid võeti kasutusele GAZ 69 või teiste mudelite juures, siis bloki markeering jäi ikka 21. Samas võidi sinna lisada teistsugu detaile. Näiteks Tartus on 21 koodiga blokk kuid teistsugune karter. Mootor on olnud kunagi GAZ 69-l.
Vasta

Sama koodiga mootoriplokk on selle sama teema teises postituses:
[Pilt: attachment.php?aid=90014]

До конца 1957 машина выпускалась с форсированным нижнеклапанным двигателем от «Победы», имевшем увеличеный рабочий объём за счёт растачивания цилиндров до 88 мм, и увеличенную степень сжатия — до 7,0:1 (2,42 л., 65 л.с. при 3800 об./мин., крутящий момент 15,8 кг·м) — всего было выпущено 1100 машин. Тот же двигатель ставился на экспортные версии джипа GAZ-69.
allikas
Vasta

Sama mootorit kasutati nii Volgal, Gaz-69l, kui ka algusaastate Uaz-del.Erinevused olid vaid pisiasjades.Plokki  valatud koodi järgi
ei saa mootori päritolu määrata, seda saab teha ülaservas oleva numbri järgi. Tavaliselt on seal ees kas 21, 69 või 450 - vastavalt
mille jaoks oli ette nähtud.
Vasta

(27-12-2023, 00:23 AM)Formika Kirjutas:  
(26-12-2023, 23:43 PM)JARF Kirjutas:  
(26-12-2023, 12:15 PM)Formika Kirjutas:   Ei ole kindel, kas just mootor oli kunagi GAZ 21 peal. Kui karburaator oleks K126)/( (vene sitikas), siis poleks kahtlust. 
Guugel ütleb, et see on GAZ51 karbuss. Arvan, et keegi tahtis autot ergsamaks teha. Ma ei saanud ühest asjast aru- miks ploki varuosa kood ei tähenda, et sada mootori kasutati GAZ 21 peal? Ise ei ole GAZidega kokku puutud, aga vene loogikast ma aru ei saa.
 Vene loogika oli selline, kui mingi asi tehti valmis Pobedale, siis selle detaili kood algas numbriga 20xxxxxxxx, kui sama detail võeti kasutusele hiljem näiteks GAZ 21 juures, siis detaili number jäi samaks, ehk algas ikka 20-ga. Kui nüüd tehti need mootori blokid 21 Volga jaoks, siis uus blokk algaski 21-ga. Kui nüüd need Blokid võeti kasutusele GAZ 69 või teiste mudelite juures, siis bloki markeering jäi ikka 21. Samas võidi sinna lisada teistsugu detaile. Näiteks Tartus on 21 koodiga blokk kuid teistsugune karter. Mootor on olnud kunagi GAZ 69-l.
Sellist süsteemi kasutatakse ka kaasaegse autode puhul.
Vasta

(27-12-2023, 10:50 AM)Sidorov Kirjutas:  Sama mootorit kasutati nii Volgal, Gaz-69l, kui ka algusaastate Uaz-del.Erinevused olid vaid pisiasjades.Plokki  valatud koodi järgi
ei saa mootori päritolu määrata, seda saab teha ülaservas oleva numbri järgi. Tavaliselt on seal ees kas 21, 69 või 450 - vastavalt
mille jaoks oli ette nähtud.
Mootori number 3720922
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne