Teema on suletud

Honda Civic I'st gen
#1

Prooviks oma õnnetut pelmeeni järjekordselt elustama hakata. Masin ise selline:
[Pilt: civic-p.jpg]
[Pilt: civictagant.jpg]

aga kahjuks mõned aastatd tagasi õnnetult haiget saanud
[Pilt: civiceest.jpg]
[Pilt: civicnurk.jpg]

kuna kohalikust kaubandusvõrgust ei ole vaatamata sõidusosa detailide saadavusel plekkidest leidnud saadavat muud, kui vaid esimesi poritiibasid, siis tuleneb sellest vajadus doonori hankimise järele.
Doonoriks sobivad kõik esimese põlvkonna civicud aastatest 1973-1978. Uste arv ei mängi rolli - nina on sama.
43-77 on küll stanged teise kujuga ja kapoti õhuavad suunaga küljele, aga parem ikka, kui mittemidagi, kui õiget aastaarvu ei leia.
Kui keegi kusagil sellist masinat vedelemas või müügis näeb, siis andke palun infot.
Aga kuna karta vist on, et Eestist on sellise hankimine juba veidikene keeruline ja võibolla tuleb doonor põhjamaadest tuua - selletõttu palve ka soomes-rootsis töötavatele isikutele - kui kuskil selkandis selline masin mõistliku hinnaga ja mitte väga kauge asukohaga saadaval paistab, siis andke palun ka sellist infot.

oldmoped@hot.ee

P.S. kui keegi tunneb, et ta suudab selle masina ise minust paremini ja lihtsamalt ellu äratada ja sooviks väga seda ise omada ja sellega hoopis ise tegeleda, siis võib loomulikult minuga ühendust võtta!
#2

tegu ühe kiireima ja mõnusama liikuriga 70.-dest/parandus: mis kasutatuna Eestisse jõudsid/.
90 alul oli au omada sama generatsiooni Honda accordi, 1,6 mootori ja erakordse liikumisvõimega. 5 käiku ja muud lisad, mis 100 ampriste datsunite kõrval lausa luks klassi mõõtu andsid. Kütusekulu oli kusjuures üllatavalt väike (tühimassi oli vist 6-700kg?). Millegipärast jäi mulje, et ka rooste ei tundnud selle auto vastu huvi. nii karbid, põhi, kui tiivad olid väga ok seisus.
Nii soomes kui rootsis peaks neid civicuid-accorde veel leiduma. Põhja Norras (Tromso jms) on millegipärast vanad jaapanlased eriti popid. seal olen neid tavaliikluses palju näinud. Ainult need 1300 km...

Kahjuks tuleb see pakkumine aastat paar liig hilja. oli nostalgilisi mälestusi antud mudeli ja selle generatsiooniga ja oli aasta-paar tagasi tõsine huvi Sinu pakutu vastu, aga usu, ei tahtnud tol korral sapikaid mööda Eestit vahetuseks otsima hakata ja nii ta jäigi.

Jõudu taastamisel.


#3

Plekiosa tundub veel taastatav olevat, kapotil peab vb raami alt eemaldama, kuid eks kõik on teostatav. Vennal on 2 gen. Civic S (1.3 topelt karburaatoritega, taga stabi jne) ja tundub küll ikka omaette kaval rakett. Mind paneb just imestama kuidas kõik asjad äkiliselt käivad. Sidur, vedamine, mootori pöördesse minek... Linnakiirustel suudab see rakett isegi paljude tänapäevaste autodega võistelda, kuid kui kiirused natukene kasvavad kaovad ta kiirenduslikud omadused.
#4

Minu elu jooksul on see teine seda marki ja sama generatsiooni masin.
Eelmise esimese põlvkonna Civicu (lausa Civic CVCC!) hankisin omale aastal ~1994. Sai puhtalt emotsiooni ajel Tartu autoturul vahetatud oma 220 mercedes sellise vastu. Masin oli väga aus... ja väga ergas (CVCC saab lugeda enamvähem Type-R esivanemaks) - olematu kaal ja võimas 12klapiline mootor. Too masin oli mul kolmeukseline. 5ukseline ongi kõigevähem toodetud - alguses oli probleeme kere jäigaks saamisega. Selletõttu ei tehtud alguses isegi mitte 3 vaid kaheukselist - taga ei olnud suur koos tagaaknaga vanev luuk vaid pisikene luugike tagapõlles.
Esimese civicuga läks mul kurvasti - kuna sai endale ka teine ja suurem ja uuem auto perega liikumiseks juurde ostetud, sai civic antud naisevenna kasutada, kelle eluküünal koos selle sõidukiga kahjuks ka lõppes.

See civic sai minu omandusse millalgi selle sajandil esimestel aastatel.
Olin seda tükkaega jälginud linnapeal liikumas ja äkki naägin kohalikus lehes müügikuulutust - loomulikult sõitsin kohale ja ostsin ära. Asi oli heas korras, paljus on masinal seljas veel tehasevärv, ilusti tehase kummirõhu klepsud, värvikoodiklepsud jne. Kunagi on saanud kõksu tha keskele ja stange on sirutatud ja tagaluuki-põlle värvitud. Samuti on tehtud parandusi ka tiivaäärtele. Salongis on ainus puudus juhiistmepadja õmblusest katkiolek ja mootoril kerge õlivõtmine ja kõva klapitiks.
Kahjuks sai vahepeal asjaolude sunnil kasutatud autot ka igapäevaliikurina ja nii läkski, et paar aastat tagasi, umbes samal ajal, sai sita ilma ja olematu nähtavusega tipptunnil kahjuks ülemiste ringil ühe skodaga kokku saadud.
Sellestsaadik näeb mu sõber välja selline kurvailmne. Leidsin vahepeal isegi tegija, kes oli nõus ta ellu äratama - aga see tegemahakkamine venis ja venis... kuni tegija autode tegemise üldse lõpetas ja oma ruumidest mujale ära kolis... ja nii see auto paar aastakest kurvalt seisiski - kes tähele pani, siis vääna autolammutuse tagaaias. Seal kahjuks on ta ka natukene haiget saanud - sisse on löödud tagumine kolmnurkklaas, see on õnneks imepiske ja sile(!). Samuti on esimestelt poritiibadelt ära varastatud vanemat tüüpi Honda märgid (teretulemast kallid vanatehnikahuvilised - muud põhjust kui vanageneratsiooni mingi hondamudeli omamine ei saanud just nende konkreetsete märkide võtmisel olla). Lisaks on keeegi paha inimene vist roninud üle katuse - katusel on sees mõned lained, mis tunduvad õnneks väljalükatavad aga pole veel jõudnud asjaga tegeleda. Kuna olin lõpuks saanud õnnelikuks haakekonksuomanikus siis kuu tagasi võtsin ennast igatahes niipalju kokku, et panin "konna" taha ja tõin masina lõpuks koju, kuna süda teda lihtsalt mahakanda ja surema jätta ei luba. Kodus pann aku kah peale ja proovisin, käima läks ja omal jõul sõitis ilusti teiselepoole maja kah.
Nüüd ta siis kahjuks pidevalt silmaall ja ootab, et temaga tegeletaks.
#5

peale Ristit haapsalu poole, vedeles minu auto, kere oli korralik, kohe teeääres olevas hoovis ja puna 3ukseline äkki on siiani seal
#6

Ka mina olen omanud sarnast Hondat. Oli see aastal 1993, pärit oli see auto Soomest. Mäletan, et kiirusel 90km/h näitas tahhomeeter 4000 pööret/min ja kiirendamisel lasta pöörded kuni 7000pööret/min polnud probleemiks.
[Pilt: civic.jpg]
#7

Tartus isegi selliseid sõitmas näinud,kui ma õieti mäletan siis üht sellist sedaan civicut nägin pea iga päev tammelinnas Rauli poe juures,väljast paistis küll korralik,aga kahjuks ei meenu,kus ma seda luukpära näginSad

1xc2 audi 100 avant,4xrs-09 sassiiltratorid,2x51gaz,1x53gaz...
#8

Üks I gen Civic vedeleb minu kodukoha lähedal ühe talu põllul. Käisin suvel küsimas Dnepri korvi kohta, mis sealsamas auto kõrval vedeleb. Talu omanik rääkis, et see "vanarauahunnik" pole tema oma vaid ühe tuttava, kes sinna aja jooksul oma tehnikat vedanud on. Talunik helistas kohe omanikule ja küsis , kas on nõus korvist loobuma. Paraku sai eitava vastuse, kuid peremees lubas siiski noormehega rääkida ja mulle helistada, kui ta viimase nõusse saab. Samas siiamaani ta minuga ühendust pole võtnud, kuid paar kuud tagasi olid seal kõik sõidukid ja nende jäänused (mingi 30ndate USA klassik, 2101, Honda Civic, Dnepri korv ja hulk muud huvitavat) alles.

Honda seisukorra kohta eriti öelda ei oska, kuna tol korral seal käies ei tundnud selle vastu erilist huvi. Küll aga tegin ühe pildi, mis asub siin: http://www.zone.ee/jyrkaftp/civic/001.jpg
Kui see isend pakub sulle huvi, siis täpsema asukoha saad mult privaatsõnumi kaudu.


PS! Sellesama majapidamise õuel on ka üks eriti huvitav buss, millesarnaseid mina igatahes Eesti pinnal veel kohanud pole. Kuulub see kindlasti talu peremehele, kuna mäletan oma lasteaia ajast, kuidas see onu iga päev meile süüa tõi Smile Ja olen üsna veendunud, et tegemist on täiesti liikuva pilliga.
Pilt: http://www.zone.ee/jyrkaftp/civic/buss.jpg

Pots ja postivahe.


#9

JyrkaEE Kirjutas:PS! Sellesama majapidamise õuel on ka üks eriti huvitav buss, millesarnaseid mina igatahes Eesti pinnal veel kohanud pole. Kuulub see kindlasti talu peremehele, kuna mäletan oma lasteaia ajast, kuidas see onu iga päev meile süüa tõi Smile Ja olen üsna veendunud, et tegemist on täiesti liikuva pilliga.
Pilt: http://www.zone.ee/jyrkaftp/civic/buss.jpg

Lahe buss. Loodetavasti pole tema liiklemised veel liigeldud. Suuruse ja kõrguse poolest tundub hea algmaterjal matkabussiks.




`73 Hanomag-Henschel F46KA
#10

JyrkaEE Kirjutas:Kui see isend pakub sulle huvi, siis täpsema asukoha saad mult privaatsõnumi kaudu.
Selle tehnika asukoht on suisa Uunikute V Talveralliv2006 Road Booki märgitudBig Grin
#11

Minu kodukohas Kosel (Kose-Risti) üks selline Civic pikemat aega vedeleb ühes parklas, huvitav kas on ka praegu ka alles. Vaatan päeva peale järgi teen ehk paar pilti kui alles. Omanikku ei tea küll.
#12

korvimees Kirjutas:
JyrkaEE Kirjutas:PS! Sellesama majapidamise õuel on ka üks eriti huvitav buss, millesarnaseid mina igatahes Eesti pinnal veel kohanud pole. Kuulub see kindlasti talu peremehele, kuna mäletan oma lasteaia ajast, kuidas see onu iga päev meile süüa tõi Smile Ja olen üsna veendunud, et tegemist on täiesti liikuva pilliga.
Pilt: http://www.zone.ee/jyrkaftp/civic/buss.jpg

Lahe buss. Loodetavasti pole tema liiklemised veel liigeldud. Suuruse ja kõrguse poolest tundub hea algmaterjal matkabussiks.

Vabandus OT eest. Aga see buss oli juba uuena üliharuldane: nimelt tegu Jerevani autoehitajate katsetusega "armeenlase kättemaksu" asendamiseks. Indeks sel 3730, esimesed katseeksemplarid valmisid 1973 kandis, üliväikestes kogustes jõudis tootmisse kuskil 1980te lõpul. Mõni eksemplar sattus siiski ka Eestisse, JJVV Punases Raamatus selline masin ka täitsa kirjas. Neist juttu ka kuskil muudes selle foorumi teemades.
#13

mrali Kirjutas:
korvimees Kirjutas:
JyrkaEE Kirjutas:PS! Sellesama majapidamise õuel on ka üks eriti huvitav buss, millesarnaseid mina igatahes Eesti pinnal veel kohanud pole. Kuulub see kindlasti talu peremehele, kuna mäletan oma lasteaia ajast, kuidas see onu iga päev meile süüa tõi Smile Ja olen üsna veendunud, et tegemist on täiesti liikuva pilliga.
Pilt: http://www.zone.ee/jyrkaftp/civic/buss.jpg

Lahe buss. Loodetavasti pole tema liiklemised veel liigeldud. Suuruse ja kõrguse poolest tundub hea algmaterjal matkabussiks.

Vabandus OT eest. Aga see buss oli juba uuena üliharuldane: nimelt tegu Jerevani autoehitajate katsetusega "armeenlase kättemaksu" asendamiseks. Indeks sel 3730, esimesed katseeksemplarid valmisid 1973 kandis, üliväikestes kogustes jõudis tootmisse kuskil 1980te lõpul. Mõni eksemplar sattus siiski ka Eestisse, JJVV Punases Raamatus selline masin ka täitsa kirjas. Neist juttu ka kuskil muudes selle foorumi teemades.

Kuskil olen juba kirjutanud, aga kümmekond aastat tagasi soetas mu tädimees endale sellise. Kasutas seda mõned aastad (vb kümmekond korda aastas), siis jäi seisma. Peale paariaastast seismist tegime temaga veel mõned kohalikud sõidud (metsast puid jne), seejärel läks müüki. Aasta võis ehk 2003 olla. Asus Lääne-Virumaal.
Ja mingil Tallinna vanalinna lillepoel (Fildora?) oli '90.-dete lõpul selline. Võibolla isegi 2tk, pole kindel.

Bussi kohta veel niipalju, et Volga mootor jäi nõrgaks, talvisel ajal kasutada eriti ei saanud, sest isegi puhvaikast jäi väheks (kuigi mootor oli salongis), lükanduksed olid väga haleda konstruktsiooniga ja terve buss roostetas lausa uskumatu innuga. Sugulaste omal oli kongi sisemus tsinkplekiga vooderdatud, aga see oli vist isetegevus. Tagumiste uste lukud olid ka dekoratiivne element, uksed originaalluku toel kinni ei seisnud. Ja kuna nad olid ka auklikuks roostetanud, korjati need üldse eest ära.
#14

Tean kah kohta, kus vedeleb kaks 1-gen Civicut. Mõlemad mittekomplektsed. Et kui on huvi, siis PS.
#15

"Pelmeen" jättis mu eile maha. Loodan, et tema uus elukaaslane saab olema parem ja hoolitsevam, kui mina.

Antud teema võib sulgeda.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne