ATT toomine varjupaika
#21

sm.Poljakov Kirjutas:
muuseumipapa Kirjutas:Täna sai natuke tehtud tutvust ATT kapotialusega. Selgus, et õlivarras ei näidanud millimeetritki õli, toitesüsteemist õhu eraldamise voolik pragunenud, elektrilisel õlipumbal juhtmed läbi lõigatud, kompressor ja massilüliti puudu. Uurides, kuidas vahetatakse ventilaatorite ja kompressori kiilrihmu, jäime nõutuks. Kas keegi teab? Mootori väntvõlli otsas on kohe sidur, siis peaülekanne, seejärel käigukast ja külgülekanded ...

Sidorov annab ehk nõu? Kevadeks võiks selle liikuma saada küll. Kas eelmised omanikud masina tehnilise seisukorra kohta mingit infot ei jaganud?
Küllap me ta käima ja võib-olla ka liikumagi saame, iseasi, kus temaga liigelda saab - eramaad suures osas ümberringi ... Masina eelmine valdaja väitis, et midagi on mootori juures puudu. Eilne studeerimine kapoti all andis tulemuseks kompressori puudumise. See aga ei tohiks ei käivitamist, ega ettevaatlikku sõitu segada.
Vasta
#22

muuseumipapa Kirjutas:Küllap me ta käima ja võib-olla ka liikumagi saame, iseasi, kus temaga liigelda saab - eramaad suures osas ümberringi ... Masina eelmine valdaja väitis, et midagi on mootori juures puudu. Eilne studeerimine kapoti all andis tulemuseks kompressori puudumise. See aga ei tohiks ei käivitamist, ega ettevaatlikku sõitu segada.

Antud masinatega reaalne kogemus puudub, aga kas sidur töötamiseks õhku ei vaja? Hulga väiksema MT-LB (JamZ-diisli) sidur oli ilma õhuta nii raske, et kergkaalus "mehanik-voditel" jaksas oma keharaskusega püsti pedaalil seistes selle vaevalt alla vajutada....

Kui palju AT-T ja ATC-59 tehnika omavahel klapib?
Vasta
#23

ennww Kirjutas:
muuseumipapa Kirjutas:Küllap me ta käima ja võib-olla ka liikumagi saame, iseasi, kus temaga liigelda saab - eramaad suures osas ümberringi ... Masina eelmine valdaja väitis, et midagi on mootori juures puudu. Eilne studeerimine kapoti all andis tulemuseks kompressori puudumise. See aga ei tohiks ei käivitamist, ega ettevaatlikku sõitu segada.

Antud masinatega reaalne kogemus puudub, aga kas sidur töötamiseks õhku ei vaja? Hulga väiksema MT-LB (JamZ-diisli) sidur oli ilma õhuta nii raske, et kergkaalus "mehanik-voditel" jaksas oma keharaskusega püsti pedaalil seistes selle vaevalt alla vajutada....

Kui palju AT-T ja ATC-59 tehnika omavahel klapib?


Niipalju kui on mahti olnud uurida, ei vaja ATT sidur suruõhku - tal on abiks vedruga servomehhanism. Näiteks ATS`i sidur aga on küll suruõhu ajamiga. Nende kahe masina tehnika ühilduvust pole veel küll jõudnud tuvastada.
Vasta
#24

veidi off-topic, aga MTLB on väga mõnus jahil käimiseks. Kaug-Ida kandis sai seda kunagi harrastatud.....ratastega masinatest Kamaz 4310 üleprahi...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne