04-12-2006, 23:00 PM
sm.Poljakov Kirjutas:Küllap me ta käima ja võib-olla ka liikumagi saame, iseasi, kus temaga liigelda saab - eramaad suures osas ümberringi ... Masina eelmine valdaja väitis, et midagi on mootori juures puudu. Eilne studeerimine kapoti all andis tulemuseks kompressori puudumise. See aga ei tohiks ei käivitamist, ega ettevaatlikku sõitu segada.muuseumipapa Kirjutas:Täna sai natuke tehtud tutvust ATT kapotialusega. Selgus, et õlivarras ei näidanud millimeetritki õli, toitesüsteemist õhu eraldamise voolik pragunenud, elektrilisel õlipumbal juhtmed läbi lõigatud, kompressor ja massilüliti puudu. Uurides, kuidas vahetatakse ventilaatorite ja kompressori kiilrihmu, jäime nõutuks. Kas keegi teab? Mootori väntvõlli otsas on kohe sidur, siis peaülekanne, seejärel käigukast ja külgülekanded ...
Sidorov annab ehk nõu? Kevadeks võiks selle liikuma saada küll. Kas eelmised omanikud masina tehnilise seisukorra kohta mingit infot ei jaganud?