Jawa 350/360 tagumise amordi taastamine
#1

Küsimus ajendatud siis lisatud fotost, nimelt kas orig. on amordi ülemine kaan mille külge keevitatud kinnituskahvel galvaanilise kattega (loodan, et mitte kroomitud?!).
Taastatav amort loomulikult ülepea värviga kokku mökerdatud ning sellest küsimus, et kuidas tuleks amordi sõrme (poleeritud) kaitsta uuesti galvaniseerimisele saatmisel( kui galvaanika seal ülemise kaane peal üldse olema peab). Ülemine kinnituskahvel siis jällegi värvitud? Kas on aimu kuidas, millises järjekorras, sellist amordi ülemist otsa tehases koostati?


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#2

Soovitan Sul osta uus amort Jawa esindusest Tallinnast.
Tuleb kordades odavam,kui amordi taastamine.


www.retromc.ee

:I M Back
Vasta
#3

Pildil on Türgis toodetud amort, mille ülemine metalne osa (rõnga moodi, kohe ülemise kinnituse all) on tehase originaalist erinev (alumiiniumist seen). Originaalamordil saad varda pealt alumiiniumseene seda kergelt kuumutades lahti (pressliide).
Vasta
#4

Sry, öine aeg ja silm ei seleta enam ... pildil siiski tehase originaal, muu jutt jääb aga kehtima.
Vasta
#5

argo1974 Kirjutas:Sry, öine aeg ja silm ei seleta enam ... pildil siiski tehase originaal, muu jutt jääb aga kehtima.


100% tehase amort.
Jawa esinduses soovitan ise väljavalida uued amordid. See kvaliteet== vene purjus vova kvaliteediga== värvi pannakse ebaühtlaselt ja kroomitud osa nigel(vajab poleerimist). - samas võid ka leida head asja kohe. Sai siin ise neid otsitud, lõpuks laadalt õnnestus leida. Võimalik, et viimaste aastatega on kvaliteet paranenud.
Minuteada ühe amordi taastus kui ta on juba roostes pidi minema ca 600-700eeki. Uue poestostmine aga 350eegi kanti.


Samas see pilt on maru huvitav. Tagumise ratta juures olev osa.
Minuteada näiteks ratta võlli mutter peaks olema kroomitud, sama kehtib ka piduriklotse tõmbava hoova kohta, millele kinnitub tross.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta
#6

unimüts Kirjutas:
argo1974 Kirjutas:Sry, öine aeg ja silm ei seleta enam ... pildil siiski tehase originaal, muu jutt jääb aga kehtima.


100% tehase amort.
Jawa esinduses soovitan ise väljavalida uued amordid. See kvaliteet== vene purjus vova kvaliteediga== värvi pannakse ebaühtlaselt ja kroomitud osa nigel. - samas võid ka leida head asja kohe.

Pildil tegemist jah Riia motomuuseumi eksponaadiga.
Minu küsimus taastamise osas jääb samaks, sest Tln. Jawa poes pakutavad vist ikkagi türgi toodang mis minu jaoks kuidagi atraktiivne ei ole. Jawamarkt.cz pakutav orig. on küll lahendus, aga kuna doonoreid on mitmeid, siis ikkagi prooviks ka taastamise ära, sest ei ole ka kindel kas uue amordi värv ühtib Volvo 117, nii et kui nii kui nii tuleb värvima hakata...
Kas orig. amordi alumiiniumseen on lihtsalt poleeritud, matt (otse valust) või mingi pinnakattega?
Vasta
#7

fredo Kirjutas:Pildil tegemist jah Riia motomuuseumi eksponaadiga.
Minu küsimus taastamise osas jääb samaks, sest Tln. Jawa poes pakutavad vist ikkagi türgi toodang mis minu jaoks kuidagi atraktiivne ei ole. Jawamarkt.cz pakutav orig. on küll lahendus, aga kuna doonoreid on mitmeid, siis ikkagi prooviks ka taastamise ära, sest ei ole ka kindel kas uue amordi värv ühtib Volvo 117, nii et kui nii kui nii tuleb värvima hakata...
Kas orig. amordi alumiiniumseen on lihtsalt poleeritud, matt (otse valust) või mingi pinnakattega?


Uue amordi värv ühtib volvo 117ga küll. Läbi vaidluse sai siin üks masin värvitud selle volvo 117ga ning originaal värvi all masin oli kõrval- vahet ei näinud va vanem värv oli aastatega tuhmimaks läinud.
Samas sai ostetud ka akupoolne akukast, poest mis oli ka identne kahe eelpool mainitud värviga
Seega võib öelda, et originaal ==tänapäeva uue detaili== volvo 117 värvid on suht samad va läike küsimus.

amordi alumiiniumseen peaks olema matt minuteada. Võimalik, et keegi on omal käel selle ära poleerinud.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta
#8

fredo Kirjutas:
unimüts Kirjutas:
argo1974 Kirjutas:Sry, öine aeg ja silm ei seleta enam ... pildil siiski tehase originaal, muu jutt jääb aga kehtima.


100% tehase amort.
Jawa esinduses soovitan ise väljavalida uued amordid. See kvaliteet== vene purjus vova kvaliteediga== värvi pannakse ebaühtlaselt ja kroomitud osa nigel. - samas võid ka leida head asja kohe.

Pildil tegemist jah Riia motomuuseumi eksponaadiga.
Minu küsimus taastamise osas jääb samaks, sest Tln. Jawa poes pakutavad vist ikkagi türgi toodang mis minu jaoks kuidagi atraktiivne ei ole. Jawamarkt.cz pakutav orig. on küll lahendus, aga kuna doonoreid on mitmeid, siis ikkagi prooviks ka taastamise ära, sest ei ole ka kindel kas uue amordi värv ühtib Volvo 117, nii et kui nii kui nii tuleb värvima hakata...
Kas orig. amordi alumiiniumseen on lihtsalt poleeritud, matt (otse valust) või mingi pinnakattega?

Antud juhul eeldan, et taastamise all on suures plaanis mõeldud amordi välisosa taastamist. Kui kogu sisemus on aktsepteeritavas seisukorras, siis terve amordi väljavahetamiseks otsene vajadus puudub. Soovitav on mehhanismi seisundit kontrollida pärast sisepesu ja õlivahetust, sest enamasti pole õli kunagi vahetatud. Samas, mõningast amordi kulumist saab kompenseerida ka paksema õli kasutamisega ...
Seen jah matt, poleeritud alumiiniumdetaile ei ole 360-l ühtegi ... Amordi varras on seene alt natuke paksem, edasi tuleb seen seega kergesti ära.
NB: Kokkupanemisel tingimata plastmassrõngad alumistele kroomtorudele peale .. Wink
Vasta
#9

unimüts Kirjutas:Samas see pilt on maru huvitav. Tagumise ratta juures olev osa.
Minuteada näiteks ratta võlli mutter peaks olema kroomitud, sama kehtib ka piduriklotse tõmbava hoova kohta, millele kinnitub tross.

Rattavõlli ümar ots kroomitud, vastaspoolel seib ja mutter tsingitud. Tsingitud ka keti reguleerijad ... pidurihoova katte kohta ei oska täpset vastust anda. On galvaaniliselt kaetud, värvus tumehall ...
Vasta
#10

argo1974 Kirjutas:NB: Kokkupanemisel tingimata plastmassrõngad alumistele kroomtorudele peale .. Wink
Ja kust neid plastmassrõngaid saada võiks?
Vasta
#11

Uut teemat taastamise teemal ei viitsinud teha, aga küsin siit.
Kas ja kus ja mis hinnaga eestis amorte taastatakse??

Oleks vaja ühe auto "jooksvad" esiamordid taastada.


Võib priva panna kui keegi oskab kuhugi suunata/soovitada.

Bmw 750 ILA Highline 1992
Vasta
#12

unimüts
argo1974

Minuteada ühe amordi taastus kui ta on juba roostes pidi minema ca 600-700eeki. Uue poestostmine aga 350eegi kanti.

Vabandan ette kui loll küsimus,aga kui amort tsikli küljes ja tsikkel õõtsub kui latse häll siis ju kah amort peetis vist?Tastamine -uuer jupid sisse?Kataloog näitab,et uued saadaval.korpuse saab värviga läikima.
Vasta
#13

Teinekord piisab ka korralikust läbipesust ja uuest õlist.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne