Ei usu omad silmad! Kas alustame aktsiooni?
#1

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html


vaat see on tõesti asi mida ei kohta iga päev. mis on siis lugupeetud härraste arvamus? Kas kellelgil on huvi vaatama minna?

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#2

Püha püss, nisikest asja põle tõesti näind. Pildi pealtki harva. J-Jaani tarbeks aga korjandust sellele küll pole mõtet teha. Hind liig kõrge ja Kuusakoski press sellise hinnaga masinat ka ei ähvarda.
Eelnev muidugi ei välista, et miski muu entusiastide grupp toda kamba pääle osta ei võiks. Usutavasti jääb ta sellise hinnaga müügiportaalidesse päris tükiks ajaks imetletavaks. Haruldus küll aga pole ju palju inimesi, kes sellist sorti haruldust enesele üldse tahaks, veel vähem neid kes seda enesele finantsiliselt lubada võiks. Ilus asi muidugi..

loll on loll olla.
Vasta
#3

Minu jaoks näiteks otsustav on sellest et selle margi ja tüüpi autod ei ole üldse peaaegu säilinud, seda enam niivõrd heas ning komplektses konditsioonis.

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#4

Njahh... Üks sellise ninaga asi läks Hiiumaal vanarauaks, aga... siin on täitsa KOMPLEKTNE isend alles!

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#5

Päris suur asjatundja küll ei ole, aga 450 mudel peaks nagu olema tagaveoline ja 452 neliveoga. Sovhoosis sai sõidetud 450-ga ja see oli igatahes ainult tagaveoline, uuema kabiiniga ainult.
Vasta
#6

Kusjuures, omanik vist on suhteliselt hinnateadlik, muidu sest et tavalise 80-ndate UAZ kastika saaks ilmselt vahemikus 2-10k EEK.

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#7

samasugune ja sarnases korras isend asub kuressaares vist oli 4x4, oli väga heas korras juba 10 a tagasi, omanik vist ei müü ja kui müübki siis mitte odavalt, muidu auto asub Tori jõega paraleelsel tänaval niiet kes tahab mingu uurigu
Vasta
#8

supp Kirjutas:samasugune ja sarnases korras isend asub kuressaares vist oli 4x4, oli väga heas korras juba 10 a tagasi, omanik vist ei müü ja kui müübki siis mitte odavalt, muidu auto asub Tori jõega paraleelsel tänaval niiet kes tahab mingu uurigu


Kas selliseid oli siis kusagil NZ's 1980ndatel?

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#9

Miks siis mitte? Seal vist oli see kirjas. Üldse paistab et NZ on selline suhteliselt lai mõiste, seal vist oli mitu astet. Aga 63 väljalase auto võis teoreetiliselt armee käes olla kuni 80-ndate lõppu ning selle järel minna erakätesse.

Aga peaks ütlema et hind on minu isiklikul arvamusel veidi soolavõitu. Olgu see auto nii haruldane kui iganes, kuid sama raha eest saab ka teisi haruldased sõidukid osta. Ning UAZ-kastika puhul erilist omaniku rõõmu ei tunneta - pühapäeval kruisima sellega ei lähe ja kalal käia kuidagi kahju. Kuigi loomulikult ei saa omanikule ette heita - auto on hästi säilinud ning eks tal õigus oma vara eest seda raha küsida mis ta õigeks peab.

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#10

Tore mängukann aga selgelt ülehinnatud rahanumber. Never ei maksta vana uaaziku eest sellist summat Eestis, isegi Venemaal mitte. Kui seal tahetakse, siis vast suitsiidiustega kõige esimese versiooni eest. Selliseid on venemaal veel alles, justnimelt sõjaväe ladudes. Aga suitsiidikat ei ole...
Kuigi selle reaalne väärtus võib tõesti 4800 EUR olla, niipalju läheb ka sellise restaureerimiseks, pigem rohkemgi aga see ei loe. Täpselt sama, mis Siimseni M-410. Sellel autol on vaid ja ainult muuseumi ja "pullitegemise" väärtus, metsast puid ja lastud põtra sellega koju ei too. Kes just 4WD kastiga uaazikut vajab, ostab "tavalise" 10K eest. Kui mõni "loll" leidub, on tore. Aga kohe mitte ei usu, maailmamastaabis pole tegu mingi erilise autoga, see rohkem sotsialistliku nostalgia masin. Tegelikult on ju Uaz ajastu kohta megaauto aga seda ei hinnata maailmas ehk see pole investeering.
Vasta
#11

Jah, paraku mulle ei jaa midagi muud kui nõustuda eelmise postiga, välja arvata levinud väärarusaam "sõjaväeladudest" ning suitsiidiustega autode juttu. Olen selle teema postitanud ka venemaa auto.ru foorumis ning seal sama moodi tegelased on üllatunud. Muide, eestit, ja baltikumi tervikuna peetakse seal vana vene autode pesitsuspaigaks, mis teatud määral ka tõele vastab.

http://wwwboards.auto.ru/retro/285563.html

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#12

Ei oleks oodanud, et selline kabiin nii tagaotsitud on.
Tegu peaks olema ju sõjaväe kabiiniga. Erinevus on esituled mis on väiksemad kui tavalised. 15aastat seisis viljandimaal samasugune tutikas kabiin. Keegi ei soovinud müüdi üle aasta enne kui üks 1500eegiga minema vedas 2 suve tagasi. Kuna armatuur oli halva paigutusega paigaldati rooli ette gaz 2410 armatuur. Ostjad olid vandunud, et venelane sellise "imeliku" aretuse(esituled armatuur) oli välja mõelnud sõjaväe masinale.


Hinna suhtes võiks öelda, et küsida võib omanik ju kõike. Olgu või 10. korda ülesoolatud. Igale autole on olemas ostja. Ootame veel küll leitakse ka sellele uus omanik. Eestis on millegipärast kombeks saanud iga detaili kallal nuriseda. Mistõttu on kahjuks ka palju huvitavaid "liikureid" välja veetud. Masinate seisukohast võttes on see loomulikult hea, sest nad saavad hea elu peale.

Kui bensiini ei arvestata on ikkagi kastiga Uaz üks paremaid masinaid oma läbivuse poolest ning maakohtades näiteks metsast puid tuua 2km kauguselt on see ülihea masin.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta
#13

unimüts Kirjutas:Hinna suhtes võiks öelda, et küsida võib omanik ju kõike. Olgu või 10. korda ülesoolatud. Igale autole on olemas ostja. Ootame veel küll leitakse ka sellele uus omanik.
Jup, iga asi müüakse varem või hiljem maha. Seejuures ei ole 75K paljudele mingi eriline summa, paras kommiraha. Kui satub raha omama selline inimene, kes asja just sellisena tahab, siis on kõik hästi. Aga kui juhtub nii, nagu Raasikult leitud Vene ajast Eestis olnud Dodge Dart'iga, siis on lugu fekaal. OK, Darti võib USAst uue tuua, las see lõigatud ropp kollane Liptoni junn olla. Aga satub mõni lendlokkidega rekukunn mõtlema, et teeks sellest uaazikust näiteks tampooniauto... võetakse raha, ostetakse uunikum ära ja tuima näoga pedereeritakse. Pärast sõidab ringi teise põlvkonna Tampax-UAZ. Või veel hullem, mõni klaveril purkisittuja mõtleb, et teeks ägeda perhvoomantsi, protestime Venemaa kala-embargo vastu. Võtame mõne ilusa ja korraliku vana Vene auto ja lõhume selle lihtsalt ära. Äge ju! Jne, need on ohud ülehinnatud autode puhul. Tavalisele vanatehnikafännile kättesaamatu rahanumber on mõnedele kökimöki. 75K lõhkumiseks auto alla panna pole küsimus. Aga mis teha, see on kapitalismi ja demokraatia üks lahutamatutest osadest.
Vasta
#14

Nii näeb välja "valepidi" lahtikäivate ustega УАЗ-450 Д.
[Pilt: 450001yf3.jpg]

1985 Lada 1300 SL
Vasta
#15

Ma siiski ei ütleks et 75 000 on väike raha. Ning just Leho Siimseni mosse on sellele tõestuseks. Ja seal on sisuliselt sama haruldane aga täiesti taastatud eksemplaar.

Või täpsemalt öeldes, see on väike raha sellise auto eest millega saab ikka aeg ajalt sõita ning pärast kellegile maha müüa. Näiteks, vana Mersu, või vana ameeriklane V8, või siis kas või GAZ-21.

Aga kui maksta seda nii sama lihtsalt armastusest tehnika vastu teades et suurt pole sellega hakata midagi ning raskel hetkel maha müüa ei saa - siis on piisavalt suur summa.

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#16

denis23 Kirjutas:Ma siiski ei ütleks et 75 000 on väike raha. Ning just Leho Siimseni mosse on sellele tõestuseks. Ja seal on sisuliselt sama haruldane aga täiesti taastatud eksemplaar.

Võimalik, et õhtul aetakse mind juba kirvega taga, kuna Eestis pole eriti sõnavabadust olla. Kuid minu ISIKLIK arvamus on selline. Et iga masin olgu ta nii heas korras kui tahes (mõtlen vanu masinaid) on eestlase jaoks tohutult kallis. Odavamate masinatega suhtutakse nii: " ma tean, et sul on kuuritaga selline vana masin, sa pead ta ära andma, hea kui kohale ka tooksid ja peale ka maksaksid, siis äkki ma võtaks ta ära" Millepeale peale masina kordategemist kirutakse ikka veel vana omaniku peale.
Võimalik, et olen liiga otsese väljaütlemisega, kuid senikaua kuni eestlasest ostjale kohale ei jõua, et kui raha pole autot(mootorsõidukit) ei saa ning vähegi rikkam inimene saab. Ja ülejäänud rahvas võib kuupeale sõita.
Kas kõigil on siis 100% heas korras, ilma ühegi roostetäpita masin garaazis seismas(ja vähemalt 40 aastat vana). Samas palju tuleb üks täielikult ülekäidud autoprojekt kätte. KAs tõesti saadakse alla 100k hakkama ma ei tahaks uskuda. Ning kui osa sellest rahast tagasi tahetakse saada hakatakse kohe uluma, et liiga kallis, liiga kallis.
Kellele seda ulumist vaja on?? Vabandan, et olen liiga äkilise väljaütlemisega.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta
#17

Mina jagan täielikult eelkõneleja seisukohta. Kahju, et inimesed ei oska asju väärtustada.
Vasta
#18

ja minul neid vanu ilma roostetäpideta sõidukeid on mõnevõrra rohkem kui üks. nii et tean mida räägin. ütlen veel - idealismist asi on kaugel. kõik elame oma lihase maise elu. kuid oled igasuguse kraami korjamisele oma perelt võtnud sadu tuhanded kroone (millele alati leiaks mu rakenduse) siis kolm korda mõtled enne kui uue ostu hakkad tegema. ning muu hulgas arvestad ka sellega et raskel hetkel võid asja rahaks pöörata. ning millegipärast enamus "asja väärtustajatest" on sellised toredad tüübid kellel alati "asjaolude tõttu võimalus puudub".
Aga jah, ringi käia ja ohhata osatakse küll hästi.

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#19

Minu arvamus on see, et tegelikult varsti selgub, kas inimesel on raha vaja või mitte. Kui on, siis võib hind ka lähiajal kukkuda. Kui ei ole vaja, siis on see pikka aega müügis sama hinnaga müügis või ilmub uuesti aastate pärast müüki.
410test rääkides on auto24-s müügis taastamist vajav 410 50k eest:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html
Vasta
#20

Ja kui täielikult taastatud M-410 müüakse mitme aasta jooksul (esimene kord nägin seda aastal vist 1998) 110 000 EEK-ga ning ostjat pole siis arvan et see täieliku taastamise vajava M-410 õige hind oleks kuskil 5-10 000 krooni ringis. Sest et selle taastamine võtab minu subjektiivsel hinnangul vähemalt 200 000 EEK (plus projektijuhtimine mida keegi kinni ei maksa)
Ja kui taastatud masinale ei leita ostjat ka 110 000-ga (ning järelikult võib seda selle hinnaga kohe ostma) siis ega romu taastamine ei vääri küünlaid.

Nii et jääbki selle M-410 kasutada ainult doonoriks-varuosadeks-vahetusfondiks.

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne