K-55 1957.a.
#1

Sai soetatud selline klassika.
http://www.zone.ee/m-104/k-55/
Kui palju on originaali ja kui palju on ise juurde pandud ?
Mulle tundub esma pilgul et juurde on pandud pakiraam ja iz49 süütekarp või oli see originaalis ka K-55´l?

MÕNED KÜSIMUSED:
1. Kus leida mootori nr ? Tavaliselt on see 125cc mootoritel vasaku külje peal silindri all. Kuid seal paikneb kiri K-55. Kas siis birkale löödi lihtsalt mootori nr või ei oska ma otsida, kuna on oksiidikihi all !!!
2. Ja kus otsida sisse löödud raami numbrit raami enese küljest?
3. Paremal pool bensiinipaagi all on kaks aasa, kas sinna külge kinnitati pump ?
4. Kas keti kaitse ongi nii lühike või peaks ikkagi ulatuma hammasratta kohale välja ?

Otsin eboniidist Iž-350 signaali ja M72 signaali cm-01 cm-02, militaar M72 kuuluvaid kanistreid, kanistri raame, kohvreid ja nende raame. dektarjovi relvakinnitus jalgasid ...
Vasta
#2

õiged ei tundu tagumine iste, istme sang ja siis see tagumine pakiraam. See mis tagumise istme all peaks nagu õige olema. Sarnane karp nagu IZ-49 on ka K-125 nime kandval motikal aga kas K-55 ka seda kasutati ma ei tea. Kasutaja kass omab kindlasti rohkem infot selles vallas.

militaarmootorrattur
Vasta
#3

Vähemasti 1956. aasta isend omab piltidel nähtavast erinevat tulede- ja signaalilülitit. Selline lapik peaks siingi olema, tikutoosist pisem. Metallist valmistet.
Vasta
#4

metalliotsija Kirjutas:Vähemasti 1956. aasta isend omab piltidel nähtavast erinevat tulede- ja signaalilülitit. Selline lapik peaks siingi olema, tikutoosist pisem. Metallist valmistet.

Ilmselt allpool kujutatud lüliti. Kinnitub lenksule kahe poldiga, millest ühe auku ma isegi nägin mingil pildil.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta
#5

Kasutajakass pakub, et mootorinumbrit oleks justkui näha isegi pildilt selle K-55 kirja all, löödi tihti üsna õrnalt/hägusalt.
Ketikaitse pikem /tagumine osa peab muidugi lõpuni/üle ketiratta olema.
Elektrikarp õige, käib ikka alalisvoolu generaatoriga kokku, K 58-l vahelduvvoolu generaator, siis ilma releeregulaatori/karbita.
Raaminr. võiks olla raami eesosas sildi all.
Tuledelüliti peaks vist olema jah kandiline, lenksul paistab mingi auk ka mis võiks selle kinnituseks sobida, K58-l juba ümar tulede/signaali lüliti.
Paistab komplektne masin, puudu spidomeeter ainult.
Vasta
#6

kas spidomeeter paigaldati eraldi kinnitustega juhtraua külge ?

Otsin eboniidist Iž-350 signaali ja M72 signaali cm-01 cm-02, militaar M72 kuuluvaid kanistreid, kanistri raame, kohvreid ja nende raame. dektarjovi relvakinnitus jalgasid ...
Vasta
#7

Spido on paremal,esiamordi küljes.

:I M Back
Vasta
#8

sumpsiots peaks vale olema.Pump käib jah sinna aasade vahele.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne