Tänud kaasamõtlejate eest. Lisaks kõigele muule on põhi saanud uue värvi ja mastiksi kaitse.Aga tänasest, kena ´soe´ ilm, nõudis garages kõvasti elektrit et üldse miskit toimetada. Juhipoolsed sharniirid ja amordi vedru sai vahetatud, Miks vedru? Kunagi rullnoka ajast, ca 5a tagasi sai lõigatud vedru lühemaks, jõle lahe oli mõeldes, et nüüd auto madal. Kuigi tegelikkuses mingit madaldust ei tekkind ning pigem kippus kolisema aukudest läbisõites, kuna vedru oli täiesti pingeta vahel, pigem nagu oli 5cm ülemisest otsast puudu
Lisaks sai õli vahetatud ja JÄLLEgi uus benapump paigaldatud. Eitea mis pask nendega on, eelmine pole üle 1000km sõitnud ja lõi hoova vahelt, mis mootrist tuleb bena karterisse. Eitea kas membraan kustus või mida, kuna vägev pump on mis lahti ei käi, vaid on kokku valtsitud. igaljuhul nüüd uus pump peal ja mootor käib ilusti.
Järgmine mure selles, et edasipidi liikudes miskit teeb raginat. Mitsu mootori otsas on siis sapaka kast mille vahel vaheplaat, kõik on tuugalt kinni, miski ei hoia eemal ega kõveralt. Hooratta otsas on mitsule omane sidur, ketas istub 1:1 sapaka kasti nuudile. Kui eelnevalt polnud mul kasti peavõlli ots väntvõlli otsa laagri sees(kuna laagri mõõt oli vale) siis sai sekspuhuks, kui uus kast sai alla, uus laager vända sisse pandud ja peavõll käigukastist jäi sinna kenasti toetama. Enam ei tohiks miskit poomise asja olla, et lööks siduri tsentrist välja.
Samas tagurpidi liikudes mingid poomist ega raginat pole.
milles kuradimas võib viga olla?