Minu M407
#1

Tere kõigile! Olen teie suurepärasel  foorumil uustulnuk . Kuid mul on ammu suur huvi  vana vene autotehnika vastu.Leidsin endale sel sügisel  "unistuse"- originaalis Moskvich 407 ( leidsin ikka kevadel,kuid olid pikad jutud omanikuga , hind tõusis peaaegu kaks korda ka kevadelt sügiseni) .Auto on originaalvärviga  ja sisuga . Võõrased asjad on ainult kummid ( leidsin juba täitsa uued), stereo,summuti tagaosa ja  karburaator õhufiltriga. Kerel on paar "haiget" kohta , neid vaja ära parandada ( tervet autot ülevärvida küll ei tahaks ja ka ei tasugi) ; mitte ühtegi avariid ei olnud üldse. Nüüd paar pilte-


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
Vasta
#2

Väga kena masin. Pole võrreldavki pere endise 412 IE-ga, kus ainsad algsed osad olid enne mahamüümist katus, bensupaagi kork ja kardaanivõll. Ülejäänud vahetatud/lapitud, tehtud sellega loendamatu arv avariisid...
Ühesõnaga, väga kõva pill, vad77, tahaks endale sellist korralikku masinat!
Vasta
#3

vaauuu!! kui armas pisivolga on foorumisse ilmunud. ma arvan et üks paremaid eestis!!!

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#4

Vat see on masin

Autod M 408 export, GAZ 21 ja Saab 96 "küülik"
Vasta
#5

Minu papsil oli ka 407 aastast 1958 ma arvan aga seoses garaazi vajadusega sai maha müüdud Sad. Õnneks minu heale sõbrale, kes sellele kenasti elu sisse puhub.
Samas on mul olemas kaks raamatut 407 kohta. Üks neist pisike sinine ja venekeelne. Teine selline suur (A3 formaadis vast), seal suured illustratiivsed pildid ja eestikeelne tark jutt. Isa teadis rääkida, et selliseid kasutati koolis autoõpetuse tundides. Meil endal keskkoolis oli vist juba GAZ 24 raamat.
Konkreetne isend on küll ilus ning väärib vast ka virtuaalsesse vanatehnika muuseumisse jäädvustamist.


PS 84', 83', 82', 80', 79', 77', 76', 75', K-15, K-16, M-15; M-16
Vasta
#6

Ilus asi. Hoia seda.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#7

valdo Kirjutas:Ilus asi. Hoia seda.

Samad sõnad! Siinkohal spekuleerin masina väljalaskeaastaks 1962.
Sellele viitavad juba stange kihvade puudumine nagu 403-l. Samal aastal, ilmselt nats hiljem kadus kapotilt ka lipp ja asendus 403-le omase silumiintükiga. Olen kohanud sama aasta kahevärvilist 407-t, samat roosakat värvi, kuid allpoolt küljeliistu valge tooniga. Sel isendil olid juba eelpool kirjeldatud 403-likud muudatused toimunud.
Vasta
#8

taruvaras Kirjutas:Siinkohal spekuleerin masina väljalaskeaastaks 1962.
Sellele viitavad juba stange kihvade puudumine nagu 403-l. Samal aastal, ilmselt nats hiljem kadus kapotilt ka lipp ja asendus 403-le omase silumiintükiga.
Ma veel täiendaks, et kirjanduse andmeil hakati 407-le paigaldama 403-me iluvõret juba 1960 aastal. Nii et
masin on nähtavasti tõesti toodetud 1960-1962, (või on siis 1958 toodetud masinal osa detaile vahetatud moodsamate vastu-mis minu silmis küll karvavõrdki ei vähenda selle auto väärtust!).
Õnnitlen kaasfoorumlast vad 77 sellise hea ostu puhul!

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Vasta
#9

väga korralik masin !
edu sulle ja hoia teda.
Vasta
#10

Oh! Nii palju häid ja meeldivaid vastusi! Suur tänu kõigile! Taruvarasele- auto väljalaske aasta on ikka 1962, aga esmane registreerimine on 02 .jaanuar 1962 , siis võib öelda et tõeline väljalaske aasta on isegi 1961. Täna lisan veel pilte :-) Vabandage , kui minu kirjades on vead - mul on natuke raske eesti keeles kirjutada
Vasta
#11

Veel pilte-


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                   
Vasta
#12

  Praegu on auto ühe tiivata- see oli kõige haigem koht (vesi lekkis garaazi läbi katuse just auto parema küljele või  auto katuse parema poole ). Tehase bituumeni kate on  nii vana et kohati tavalise noaga kergelt ära puhastatakse , kuid selle all on puhas metall. Pilte on ka.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
               
Vasta
#13

Ise autoga muidugi tegelen, kuid värviparandusi ise teha ei hakka- ei ole mina nii suur meister. Kuid ei tea töökojat, millele saaks usalduda , paljudes kohtades vaatavad nagu romu peale kahjuks .Siin oleks vaja teha mitu värviüleminekut vana ja uue värvi vahel . Tahaks ka mootori lahti saada , vahetada tihendeid, võibolla klappe jne .Tosool lekib välja ploki ja ploki kaane metallkorkide läbi .Olen ise automehaanik ja minu naise isal on oma autotöökoda, aga kui remont võtab aega rohkem kui üks üks päev , siis auto jääb seisma (näiteks mootorita) õue vihma ja lume alla.Seda küll ei tahaks. Otsin siis korraliku töökoja mootori parandamiseks .
Vasta
#14

vad77 Kirjutas:Oh! Nii palju häid ja meeldivaid vastusi! Suur tänu kõigile! Taruvarasele- auto väljalaske aasta on  ikka 1962, aga esmane registreerimine  on 02 .jaanuar 1962 , siis võib öelda et  tõeline väljalaske  aasta on isegi 1961. Täna lisan veel pilte :-)   Vabandage   , kui minu kirjades on vead - mul on natuke raske eesti keeles  kirjutada

Õnnitlused ka minu poolt! Pole Su õigekirjal häda midagi! "Vigad"  ei häiri üldse.
Vasta
#15

See isegi kabedam kui siin minu tehtud teemas http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=7846&page=1 olev M-402  
Vasta
#16

Üks tähelepanek esmaregistreerimise kuupäeva kohta: vene passide pealt Eesti registreerimistunnistused saanud masinatel on üldjuhul passis kirjas esmaregistreerimisena 1.jaanuar. Põhjus lihtne: täpset päeva ei olnud vene passi põhjal võimalik tuvastada, seega pandi vaikival kokkuleppel passi jaanuari esimene (või siis teine) päev.

Asp

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#17

Aspelund Kirjutas:Üks tähelepanek esmaregistreerimise kuupäeva kohta: vene passide pealt Eesti registreerimistunnistused saanud masinatel on üldjuhul passis kirjas esmaregistreerimisena 1.jaanuar. Põhjus lihtne: täpset päeva ei olnud vene passi põhjal võimalik tuvastada, seega pandi vaikival kokkuleppel passi jaanuari esimene (või siis teine) päev.

Asp


Ka minu valduses oleival mitmel uunikumil on esmaseks reg. registrimiseks jaan. 19.....
Ja see on seotud siiski esmases reg. aastas ,kui ei teata kuud jaanuarist detsembrini.
Vasta
#18

taruvaras Kirjutas:
Aspelund Kirjutas:Üks tähelepanek esmaregistreerimise kuupäeva kohta: vene passide pealt Eesti registreerimistunnistused saanud masinatel on üldjuhul passis kirjas esmaregistreerimisena 1.jaanuar. Põhjus lihtne: täpset päeva ei olnud vene passi põhjal võimalik tuvastada, seega pandi vaikival kokkuleppel passi jaanuari esimene (või siis teine) päev.

Asp


Ka minu valduses oleival mitmel uunikumil on esmaseks reg. registrimiseks jaan. 19.....
Ja see on seotud siiski esmases reg. aastas ,kui ei teata kuud jaanuarist detsembrini.
Huvitav asi! Seda ma küll ei teadnud Wink
Vasta
#19

sm.Poljakov Kirjutas:
vad77 Kirjutas:Oh! Nii palju häid ja meeldivaid vastusi! Suur tänu kõigile! Taruvarasele- auto väljalaske aasta on  ikka 1962, aga esmane registreerimine  on 02 .jaanuar 1962 , siis võib öelda et  tõeline väljalaske  aasta on isegi 1961. Täna lisan veel pilte :-)   Vabandage   , kui minu kirjades on vead - mul on natuke raske eesti keeles  kirjutada

Õnnitlused ka minu poolt! Pole Su õigekirjal häda midagi! "Vigad"  ei häiri üldse.
Sorry ! "Vead"Rolleyes. Tänan õnnitluse eest!
Vasta
#20

Täna lisan veel 2 pilti.Tiiva poltide lahtikeeramisel  läksid kandiliste mutrite "karbikesed"  nii kõveraks , et ma otsustasin ikka neid eemaldada ja uusi teha . Tiiva sise ääre puhastamine tekkis ka lihtsam ilma  mutrideta . Valmistasin siis 5 uut mutri ja kõike karbikesi . Nüüd on kõik uued osad on omadel kohtadel .


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne