Teema on suletud

Lada hinnapäring..
#1

73 a. Lada 01 ,kõik on originaal.
Itaalia kerega.
palju sellise auto eest võiks raha küsida ?



[Pilt: six002ow6.th.jpg]

[Pilt: six003yr5.th.jpg]

[Pilt: six004cu9.th.jpg]

[Pilt: six005jj0.th.jpg]
#2

No eks harju keskmine ole 3-5 tuhat.
aga kui tal roostet pole ja kõik töötab siis võid rohkem saada.
Mõned naljamehed müüvad juba 9-10 tuhandega 01 te
#3

olenevalt muude agrekaatide funksimisest ex see hind sinna 5 ja 10 kilo kanti jääb....puuduv tüv v6i yldsegi puuduvad dokid vähendavad hinda märkimisväärselt..

Pole midagi targemat teha
#4

dokumendid on olemas kõik
#5

www.ladaklubi.ee soovitan sealt uurida, ise pakuksin hinnaks ka 5-10 tuhat.
#6

1)Foto lingid ei tööta,vähemalt minul.
2)Itaalia kere:kas mõne keredetaili peal(küljes) on kirje "Made in Italy"?
Tükike ajaloost:
6 января 1970
Металлурги северной Магнитки отправили строящемуся ВАЗу первую партию стального листа для штамповки кузова автомобиля "Жигули".
Tõlge:6 jaanuar 1970.
Metallurgistid saatsid ehitusjärgus Vaz`i tehasesse esimese partii
teraslehte Žiguli keredetailide jaoks.

1985 Lada 1300 SL
#7

arvi100 Kirjutas:2)Itaalia kere:kas mõne keredetaili peal(küljes) on kirje "Made in Italy"?
Pleki osadele (autole installituna) pole keegi kunagi kirjutanud, kus ta "meiditud" on
Ise olen ka vanal ajal meeste käest kuulnud, et esimesed Ladad (esimest 100?, esimesed aastad?) tulid Itaalia komponentidega ja ei pidanud nii roostetama, kui hilisemad.
#8

Plekk oli natike ,,kangem,,küll.Võttis üles lüües kergemini oma vormi tagasi ja oli sutsu rohkem,,terast täis,,.
#9

Mõned hinnanäited:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=256446&cache_missing=1
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=270262&cache_missing=1

Selle auto eest tahetakse 40000 krooni.
http://photofile.ru/users/dimavolk39/2232279/

Aga see "Made in Italy" jutt on pisut legendi tasemel. VAZ toodang on ikka USSR tehtud. Võibolla mõni osa oli Itaaliast pärit, vaevalt, et sinna alla kuulusid kere detailid, mis on kohati FIAT-i toodangust ka erinevad. Siin ladaklubi teemas on arutatud subjektiivsete vaatluste najal esimeste kopikate erinevusi hilisematest autodest. Seal ka mõni sõna Itaalia legendist.

Kui su auto on täisoriginaal, nagu tehasest tulnud, tip-top, väike läbisõit, jne., siis 10k on normaalne hind.
#10

Kust seda võtad et itaalia kerega on ?
#11

arvi100 Kirjutas:Tükike ajaloost:
6 января 1970
Металлурги северной Магнитки отправили строящемуся ВАЗу первую партию стального листа для штамповки кузова автомобиля "Жигули".
Olen kuulnud, et esimesed partiid (ilmselt siis need Magnitka omad) valtsplekki oli selline saast, et stants käristas selle iga kandi pealt lõhki. Siis kasutati mõni aeg läänest pärit lehtmetalli (kuniks Magnitka mehed "kaineks" said).
Esimeste aastate mudelitel oli poldi (plokikaane, velje) otste peal kiri "Fiat". Ega see veel asjast itaalia asja tee. Muidugi kasutavad tehased tootmise algaastail detailide sisseostu, mis hiljem oma tehase toodanguna juba tuleb (esituled, generaator, katkesti/jagaja, ...).
Nõukogude autoehituses oli ta kõva sõna nii või naa (ka ilma Fiati kirjata).
#12

palju läbisõitu on
#13

usun, et esimesed paar vastust andsid numbri kätte. Autot siiski läbi foorumi ei hinda; pealegi on iga hinnaga ostja - lihtsalt mõne hinnaga tuleb oodata. Kohati väga-väga kaua Smile

et mitte siia (muudatus: "klassikute" alla...) turgu tekitada, siis teema vaba teema alla ning lukku.

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne