Moskva autoturg 1951 aastal (pilt)
#1

Ei saanud panemata jätta! Smile


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#2

Kas on kindel, et Moskva? Endal tundub, et nõukaajal selliseid turgusi ei saanud olla... Pigem pakuks mingi "vabastatud" maa Ida-Euroopas.
Vasta
#3

See on võimalik.Mul on alles oma isa avaldus ,,Komissii obsestvennovo kontrolja oblprofsoveta,,-le aastast 1957,milles ta avaldab soovi osta kasutatud Moskvits 402,Pobeda M20 või BMW.
Vasta
#4

rollfix Kirjutas:avaldab soovi osta kasutatud Moskvits 402,Pobeda M20 või BMW.
Jah, aga see ei toimunud turuplatsil IMHO. Olid mingid platsid, kus neid ametlikult müüdi. Pildil aga tundub just nagu turuvärk. Kuigi, imelik, et müüjaid pole iga auto juures näha.
Vasta
#5

Täika oli ju meilgi.Vanal lennuväljal.Istusin ise seal aastal 1975.
Vasta
#6

Moskva muidugi, vaadake miilitsat. Ja tookord polnud täika, vaid komisjonimüük. Sisuliselt sama. Mingi koht pidi ju ka meie kodumaal olema, kus kodanik mittevajalikust kraamist lahti saab
Vasta
#7

Vihmase ilmaga müüdi seal ainult 4x4 autosid. Toungue
Vasta
#8

See ei ole autoturu pilt. Punkt. See peaks olema ühe Tušino lennupäeva aegne autoparkla. Ehk siis ülevaade sellest, milliste autodega tollal sõideti. Valge paber klaasil on "propusk" ehk läbipääsu luba.

Ärge erutuge ilmaasjata Toungue

Asp

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#9

Esimese hooga hakkas silma 3 Zis 101-te ja 1 lahtine päramootoriga mersu.

Dad.
Vasta
#10

Ka mina ei taha uskuda et tegu autoturuga. Arvestades et pobeda oli olnud seleks ajaks vaid mõned aastad masstootmises siis vähe usku et keegi seda juba suure õhinaga maha tahab müüa. Pealekauba on neid seal paar-kolmkümmend tükki.

Priit Kuldsaar
priit@made.ee
+372 510 9332
www.vanaautod.eu- kollektsioon piltidel
Vasta
#11

See foto on tehtud ühe lennundusshow ajal 1950ndatel. Olen seda kusagil varem näinud, vost oli miski Vene päritolu raamat (nt Pobist).

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#12

See stiihia ei ole Moskva autoturg. Moskva suurim autoturg asus 50-datel ja asub ka nüüd Južnõi Portis oli juba tollal kõvakattega plats majade vahel. Moskva autoturu pilte koos mälestustega on avaldatud "Igrushkide" mingis numbris.

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Vasta
#13

Aspelund Kirjutas:See ei ole autoturu pilt. Punkt. See peaks olema ühe Tušino lennupäeva aegne autoparkla. Ehk siis ülevaade sellest, milliste autodega tollal sõideti. Valge paber klaasil on "propusk" ehk läbipääsu luba.
Ärge erutuge ilmaasjata Toungue
Asp
Mida need keebised siis esiklaasidel teevad? Need pole parkimispiletid. Või on tegemist eksponaatidega lennundusnäitusel?
Punkt
Vasta
#14

Martin, loe mu postitust uuesti. Kui aru ei saa, siis veelkord. Ja veelkord. Niikaua, kuni selgub, et valge "kleebis" esiklaasil on paberile trükitud luba, mille alusel need autod lubati mingile kinnisele alale, kus asus fotografeeritud parkla. Samalaadsed olid kasutusel ka Eestis, näiteks Tallinnas peetud punaste paraadide ajal.

See ongi asi nimega "propusk".

Asp

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#15

Aspelund Kirjutas:Martin, loe mu postitust uuesti. Kui aru ei saa, siis veelkord. Ja veelkord. Niikaua, kuni selgub, et valge "kleebis" esiklaasil on paberile trükitud luba, mille alusel need autod lubati mingile kinnisele alale, kus asus fotografeeritud parkla. Samalaadsed olid kasutusel ka Eestis, näiteks Tallinnas peetud punaste paraadide ajal.
See ongi asi nimega "propusk".
Asp
Väga imelik, kui luba poolt esiklaasi täidab. Just sellised olid vanasti autoturu müügisildid. Aga mine neid hulle teab
Vasta
#16

Hüva.See on mingi üritus.Pidasin ise silmas kirjut autode valikut ja reparatsiooni BMW-de(või EMW) saamise võimalust.Aga see seltsimees militsionäär seisab veidi vale koha peal.Nendel autodel,mida saab kaeda vastava nurga alt....nendel ei märka ma reg.numbrit.Mitte servagi .
Vasta
#17

Ma ise kahtleks pigem Zis 101-tede tõttu. Tol ajal veel vist eraisikud ei saanud neid isegi kasutatuna omandada või ma eksin? Pilt mälu järgi pärit mingilt Ungari vanatehnikasaidilt.
Vasta
#18

Alts Kirjutas:Ma ise kahtleks pigem Zis 101-tede tõttu. Tol ajal veel vist eraisikud ei saanud neid isegi kasutatuna omandada või ma eksin? Pilt mälu järgi pärit mingilt Ungari vanatehnikasaidilt.

Palun loe minu ja ksf! Aspelundi postitusi korralikult.

Tegu ON 100% KINDLUSEGA Tušino lennušõu parkla fotoga, kuna see foto on Venes raamatus ilmunud ning on olnud TÄPSELT teada, kus ja millal see foto on tehtud.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#19

Alts Kirjutas:Ma ise kahtleks pigem Zis 101-tede tõttu. Tol ajal veel vist eraisikud ei saanud neid isegi kasutatuna omandada või ma eksin?
Zis 101 tootmisarv oli väga väike, aga neid oli siiski üksikuid ka eraisikutel-saadud küll preemiana, loteriivõiduna kui ka raha eest ostetuna.

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Vasta
#20

Arvestades seda, et tegu on lennundusüritusega, siis oli seal tõenäoliselt koos suurem hulk kõrgemaid ohvitsere, kelle jaoks Zis-101 omamine ei olnud mingi probleem. Pealekauba: Tušinos käis koos ladvik, nii sõjaväe kui poliit. Selles kontekstis pole ei Zis-101 ega muud masinad midagi erakordset.

Võrdluseks vaadake selle lehekülje esimest pildirida: http://eag.unicweb.ee/ensv.html

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne