K:kompressor
#61

Tarke Kirjutas:See vist on jah ise aretatud, 170 l peaks olema paak aga kompressori küljes sildilt lugesin tootlikkuseks 220l. Proovin mõned pildid panna.
Samas küsin mida oleks sinna juurde vaja (peale voolikute ja värvipüstoli)et saaks värvida?

Tänades,
Tarmo
No kui sa tervet teemat lugenud oled,siis peaksid juba nendest postitustes aru saanud olema,mida vaja on kuna siin ju kõik ära räägitud,mis vaja,et saaks korralikult värvida.
Vasta
#62

propaani ehk kodugaasi ballooni võid kasutada lisa paagiks
Vasta
#63

vee eraldajat on ka kindlasti vaja, ilma ei õnnestu head tulemust saada...odavamad algavad seal 500 kroonist ja küündivad paari tuhandeni



Vasta
#64

Niisiis...ühe auto sain antud kompressoriga üle värvida, õhku tootis rohkem kui vaja oli ning enamus susises klapist välja. Nüüd aga vaja kasutada liivapritsi, sai ka ennem kasutatud, kuid survet liivapritsi jaoks oli aint paar sekundit. Mõtlesin selle parandamiseks paigaldada suurem paak, juhuslikult veeres vanaisa kuurialt välja vana sauna boiler(u. 100l). Siit tekkis ka küsimus, et kas antud paak peab vastu u. 10atile? Paaki on keevitatud(suuremaks).
Ettetänades Joosep!



Vasta
#65

Igaks juhuks ei soovita.
Vasta
#66

hmm...aga mida panna siis?
uut mahutit küll osta ei raatsi...



Vasta
#67

Palju julgem oleks kasutada gaasiballooni.NB!enne aukude puurimist ja stutserite külgepanekut(eeldan,et keevitad) lase balloon vett täis.Kui sa ei leia ühtegi ballooni,siis võid selle minu käest saada,võin ka ise soovitud kohtadesse stutserid külge keevitada.
Vasta
#68

mesamees Kirjutas:NB!enne aukude puurimist ja stutserite külgepanekut...

Miks peab üldse mingeid stutsereid panema ja puurima? Balloonil on ju otsapeal keermestatud kraaniauk.
Vasta
#69

Tervist.
Töö ja transpordi käigus olen vigastanud kompressori õlifiltrit.(murdunud)Oleks vaja hädasti uut.
Pilt siin...[Pilt: 13947434_Whhn.jpg]
kompressor ise selline(peaks olema suht üldlevinud)[Pilt: 13947563_ErDn.jpg]



Vasta
#70

mul sarnane kompressor. Kui mälu ei peta, oli vene elektrimootoreid kahe kiirusega (kas 1400 ja 2800 pööret/min?). Mul kiirem variant ning liivapritsi-kökatsiga polnud probleemi. Seega uuri - ehk on mootori vahetamine lahenduseks. Eks kõik, mis liigub ka kulub ning kiiremini liikudes kulub rohkem - aga kui masinat hooldada, teenib teine küll ja enamgi veel.

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#71

Jossu Kirjutas:Tervist.
Töö ja transpordi käigus olen vigastanud kompressori õlifiltrit.
See polegi minu arust õlifilter (minu kompressoril küll sellist vidinat pole). Tegu ilmselt karterituulutuse õlipüüdjaga. Kui nii, siis pole see väga oluline vidin. Selle asemele saab nuputada midagi muud.
Vasta
#72

Mitu atti need kompressorid välja suudavad anda,mida saab auto 12v aku pealt käitada?

Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Vasta
#73

Aitab keegi ehk hädast välja?
Kiirest tarvis seda filtrit(vkuidasiganessedanimetatakse).



Vasta
#74

Jossu Kirjutas:Kiirest tarvis seda filtrit(vkuidasiganessedanimetatakse).
Midaiganessinnaaukupanna. Kasvõikaltsutükkajutiselt.Toungue
Juhul, kui ei ole õlikanaleid ja keps paistab sealt august.
Vasta
#75

EdR Kirjutas:Mitu atti need kompressorid välja suudavad anda,mida saab auto 12v aku pealt käitada?
No parem ära küsi. Võibolla kuidagi 3-4 atti (siis peab mootor töötama). Tootlikkust pole tal aga teps mitte. Oli vaja pisibussi kumm (ameeriklasel vähe suurem) täis pumbata. Pole isegi mitte C kumm olnud. No suits sai kõrval ära tehtud ja siis võis veel kusagile minna. Tagasi tulles hakkas kumm täis saama. Kompressor vigises kuidagi imelikult.
Eks ta ühe kummi täitmiseks mõeldud om.Rolleyes
Kummivahu balloon ajab umbes samapalju asja ära.Big Grin
Vasta
#76

Kogemused 12V kompressoritega:
Nõukogudemaal toodetud kompressoril on mootor ja silinder koos ribistikuga nii suured, kui väljast paistavad. Ühe keskmise sõiduauto kummi täispumpamisel tuli umbes 2 korda jahutada. Hiina-päritolu käkil jääb mootori all ruumi veel juhtmele ja pistikule. Silinder koosneb vaid pooleteistsentimeetrise läbimõõduga metallhülsist, kallist alumiiniumist ribid ,,unustati" ümber panemata. Ometigi kirjutatakse passis 10 atmosfäärisest rõhust.

P.S pappkarpi sai kasutada ühe lülituse prototüübi välitingimustes testimiseks ja mootorile on ka juba jõukohasem rakendus välja mõeldud.
Vasta
#77

Niisiiis, sain endalegi sõbra käest laenuks sellise kompressori. Asi aga aastaid seisnud, ning vajab uut juhet, voolikut, filtrit jne õlivahetusest rääkimataToungue
Tõin selle ära siis sõbra juurest, vaaatasin siit ja sealt küljest, ning proovisin seejärel ringi ajada seda (käega siis). Väike nõks, ning asi liikus. Olin rõõmus, kuid see rõõm läks peagi üle, sest täisringi komressor ära ei teinud, jäi täiesti jäigalt kinniSad
Egas midagi, natuke uurimist jälle ja kaas maha. Sealt alt tuli välja selline kollane pulbrjas sodi, mis see olla võiks küll? Seejärel see klappidega plaat maha, siis selgus tõsiasi - üks silinder on roostes, teine aga ideaalne. Miks? Peale väikest jõu rakendamist, õlitamist, saasta ära pühkimist hakkas igatahes asi ringi käima, loodan et silindri pind liiga hull ei jäänud ja asi ikka käima hakkab. Kompessor ise selline, nagu ka teemaalgatajal.
Nüüdseks tekkinud sellised küsimused, et millest teha tihendid silindipea ja selle kaane vahele. Kas tavaline papp sinna kõlbab? Ja veel on õlivahetus päevakorral. Mis augud need on? Parem poolne on äkki õlikork, aga mis see teine siis on?
Ja väljalaskmiseks on tal karteri all mingi punn? Seal on nagu paagid ees...
http://fotoalbum.ee/photos/tomm49/sets/374611/
Ootan selgitusiToungue Toomas
Vasta
#78

See must on õlimõõtevarras, kust valad ka õli juurde. Teine seal kõrval on karteri tuulutus. All on jah õlipunn nagu ikka. Õli voolab ju ilusti kahe paagi vahelt alla (põrandale või kuskile anumasse) Toungue
Vasta
#79

reljo86 Kirjutas:See must on õlimõõtevarras, kust valad ka õli juurde. Teine seal kõrval on karteri tuulutus. All on jah õlipunn nagu ikka. Õli voolab ju ilusti kahe paagi vahelt alla (põrandale või kuskile anumasse) Toungue

Nii, nii selge siis, õli katsun ikka kusagile anumasse lastaToungue
Aga see karteri tuulutus peaks ikka kuidagi muud moodi käima ju, mul on seal lihtsalt kork ette keeratud. Sellest mingit pahandust ei tule?
Ja kas silndripea tihendiks sobiks siis näiteks mingi vihiku kaas+hermeetik näiteks? Liiga suureks seal temperatuur ju minna ei tohiksRolleyes .
Ootan jälle mõnda selgitust, ToomasWink
Vasta
#80

Sellel karterituulutuspunnil on ühe kandi peal ava, kust õhk käib läbi. Mingil variandil on selle alumiinium kaane küljes karteril tuulutuseks samasugune õhufilter nagu üleval pea küljes. Vihiku kaas elaks seal võibolla kah. Võid proovida Big Grin, aga parem oleks mingi paraniit vms, mis paksem ja kannataks rohkem kuuma.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne