K:kompressor

Sai koju tassitud selline kompressori agregaat. Oskab keegi õelda, millega täpsemalt tegemist on?


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
Vasta

Vastus: külmutus.

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta

Mu garages kompressori ruumi kipub pakane sisse pugema ja just külmakraadidega ommikuti kui keima läheb,sihke krigin,justkui rihm oleks lõdva vms.Huvitav kas siis külma kraadid saavad nii mõjutada,rihma seibid alumiinjumist.Saan ka talle lasta,mida olengi teinud,suurest ruumist pluss kraade,et ta väga seal ei lõdiseks.Ja muidugi kui ennnast soojaks töötab,see anomaalia kaob,kuigijh rihma vist ikka peaks,võiks vähe pingutada.Mingit pingutus meh.tänapäeva kompressoritel peal pole,see tuli sinna endal tekitada.Äkki see ongi nii mõeldud,et kui hakkab krigisema,häälitsema,siis tahab juba uut rihma?
Vasta

Tõmba rihmad kampoliga üle.
Vasta

Mul on üks spetsiifilise töö jaoks ette nähtud õlivaba kompressor, mi vahepeal pikalt seisab (võibolla isegi 8-9 kuud). Huvitav kas oleks parem lasta tal seista kui rõhk on täiesti maha lastud või hoida mingit rõhku sees? Äkki on mingeid huvitavaid poolt/vastu argumente? Näiteks olen kuulnud, et suruõhuga töötavatel õhupüssidel pigem soovitatakse ballooni hoida püssi küljes (ehk siis osadel tihenditel on koguaeg töörõhk peal) kui seda pidevalt külge/lahti ühendada kui vahepeal ei kasuta mõnda aega, seal on rõhud 200+ bar.
Vasta

(17-12-2016, 11:30 AM)Veskioja Kirjutas:  Mu garages kompressori ruumi kipub pakane sisse pugema ja just külmakraadidega ommikuti kui keima läheb,sihke krigin,justkui rihm oleks lõdva vms.

Vaheta kompressoris õli ära. Vana õli on vett täis ja muutub tökatiks, mis raskendab külmaga mootori tööd ning sealt ka siis need helid. Viska uueks õliks sisse mingi suvaline vedel täissünt ja ma usun, et probleemid kaovad. Kui õli on kaua vahetamata, siis tee kaks õlivahetust korraga, vahepeal lastes tibake kompressoril ringi uhada.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

Kompressorile lisapaake on igast asjadest tehtud, gaasiballoonidest rääkimata, aga mul on nüüd kätte sattunud üks 200l punane (ilmselt gaasil töötava Zili paak) mahuti, mis sobiks ideaalselt ühe pisema kruvikompressori taha. (http://kingofwallpapers.com/zil-130/zil-130-006.jpg)
Üks mure siiski mahutiga on, see on seest kohutavalt roostes, kuna keegi on seda otstarbekalt kasutanud ilmselt veepaagina. Otsad või siis ühendused on muidugi kinni keevitatud ja kõige suurem ava on äkki 40-50mm mille avasin ja sain kätte roostetolmu ning ise vett sisse uhades parajaid roostekonnasid.

Millega seda seest puhastada - kas liivaprits aitab, st jõuab ka selle küljeni mis pole otsese liivapeksu all? Haavlikas sobiks vast paremini, kuna seina tundub paagil olema ligi 5mm, aga ei tea otseselt kedagi kes lõuna-osariikides haavliteenust pakuks.

Mingit elektrokeemilist lahendust ei oska keegi soovitada, et enamiku ikka kätte saaks ja ülejäänu seisma?

Millega seda paaki seestpoolt hiljem töödelda? Roostesurm ja äkki poolteist liitrit värvi ning kukun kallutama?

Lahti lõikamine on ka kaalutlusel, aga seda viimases hädas - surveanumat ise keevitama kukkuda on ka algajana mõtlemapanev.
Vasta

(02-04-2017, 13:12 PM)canyondrift Kirjutas:  Kompressorile lisapaake on igast asjadest tehtud, gaasiballoonidest rääkimata, aga mul on nüüd kätte sattunud üks 200l punane (ilmselt gaasil töötava Zili paak) mahuti, mis sobiks ideaalselt ühe pisema kruvikompressori taha. (http://kingofwallpapers.com/zil-130/zil-130-006.jpg)
Üks mure siiski mahutiga on, see on seest kohutavalt roostes, kuna keegi on seda otstarbekalt kasutanud ilmselt veepaagina. Otsad või siis ühendused on muidugi kinni keevitatud ja kõige suurem ava on äkki 40-50mm mille avasin ja sain kätte roostetolmu ning ise vett sisse uhades parajaid roostekonnasid.

Millega seda seest puhastada - kas liivaprits aitab, st jõuab ka selle küljeni mis pole otsese liivapeksu all? Haavlikas sobiks vast paremini, kuna seina tundub paagil olema ligi 5mm, aga ei tea otseselt kedagi kes lõuna-osariikides haavliteenust pakuks.

Mingit elektrokeemilist lahendust ei oska keegi soovitada, et enamiku ikka kätte saaks ja ülejäänu seisma?

Millega seda paaki seestpoolt hiljem töödelda? Roostesurm ja äkki poolteist liitrit värvi ning kukun kallutama?

Lahti lõikamine on ka kaalutlusel, aga seda viimases hädas - surveanumat ise keevitama kukkuda on ka algajana mõtlemapanev.
Kui te vaid teaksite, millised tavalised survemahutid seest välja näevad, siis te loobuksite nii suurtest üritustest, nagu keemiaga puhastamine ja "kas seest kuidagi emailida kah saaks"?  Smile
  lihtsaim viis on läbivoolav vesi ja paraja kuvaldaga korralikult läbi kolkida. (loodan, et teate mis on kuvalda) kellassepa vasar selleks ei kõlba.  Suuremad latakad tuleb nii ehk naa läbi selle augu konksuga välja õngitseda.    Raskused karastavad mehi.  

Parimat  h2rra

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta

(02-04-2017, 13:12 PM)canyondrift Kirjutas:  Millega seda seest puhastada
Liiv/kruus sisse ja siis segumasina või mõne muu sarnase eeldatavalt mootoriga aparaadi külge, las tiirutab seal päev otsa, peaks puhtaks saama küll.
Vasta

(02-04-2017, 13:12 PM)canyondrift Kirjutas:  Kompressorile lisapaake on igast asjadest tehtud, gaasiballoonidest rääkimata, aga mul on nüüd kätte sattunud üks 200l punane (ilmselt gaasil töötava Zili paak) mahuti, mis sobiks ideaalselt ühe pisema kruvikompressori taha. (http://kingofwallpapers.com/zil-130/zil-130-006.jpg)
Üks mure siiski mahutiga on, see on seest kohutavalt roostes, kuna keegi on seda otstarbekalt kasutanud ilmselt veepaagina. Otsad või siis ühendused on muidugi kinni keevitatud ja kõige suurem ava on äkki 40-50mm mille avasin ja sain kätte roostetolmu ning ise vett sisse uhades parajaid roostekonnasid.

Millega seda seest puhastada - kas liivaprits aitab, st jõuab ka selle küljeni mis pole otsese liivapeksu all? Haavlikas sobiks vast paremini, kuna seina tundub paagil olema ligi 5mm, aga ei tea otseselt kedagi kes lõuna-osariikides haavliteenust pakuks.

Mingit elektrokeemilist lahendust ei oska keegi soovitada, et enamiku ikka kätte saaks ja ülejäänu seisma?

Millega seda paaki seestpoolt hiljem töödelda? Roostesurm ja äkki poolteist liitrit värvi ning kukun kallutama?

Lahti lõikamine on ka kaalutlusel, aga seda viimases hädas - surveanumat ise keevitama kukkuda on ka algajana mõtlemapanev.

Haavliprits , esimesena tuleb meelde parksepas lapi mt vms nimega asutus
Vasta

Tere

Olen nüüd ennast ennast kokku võtnud ja kompressori kokku pannud, asi on jõudnud automaatika koostamiseni, kuid tekkis küsimus seoses tagasilöögiklapi kõrrega. Mismoodi see plastik sinna sisse kinni peaks jääma, sinna on vaja mingisugune valts tekitada otsa, nagu vasktorudel tehakse? Või olen ma lihtsalt loll ja ei saa üldse aru mismoodi see asi kokku peaks käima?


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta

Plasttoru sisse käib hülss, sõrmuse pressib koonus ümber toru kokku.

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta

Kas keegi on proovind mõnd sõiduauto kliimakompressorit kasutada suruõhu tootmise eesmärgil? Võiks seal üldse olla lootust nt punane propaanipalloon 8 bar peale saada? Või kisub rohkem Jaan Tatika rubriiki?
Vasta

Soovitan tutvuda sõidukite kliimakompressorite hingeeluga. Sinna pead leiutama õli eralduse süsteemi mis tagastaks väljuva õli uuesti pumpa. Ilma õlita pole pikka pidu sellega.
Lihtsamalt üteldes, kliima süsteemides ringleb gaasiga koos ka õli.
Vasta

Kas on soov, et just sõiduauto küljes olevana saaks suruõhku?
Vasta

Pane kompressori sisendile suruõhutöörista automaatõlitaja ning anna minna.
Vasta

(24-07-2017, 22:26 PM)veix__ Kirjutas:  Kas on soov, et just sõiduauto küljes olevana saaks suruõhku?

Ei, seda mitte. Vaatasin lihtsalt kodus selle pilguga ringi, et millest annaks maale mingisugune poolkõva kompressor võimalikult soodsalt kokku väänata. Esimese hooga jäi kohe üks vanema MB kliimakompressor silma ja sealt hakkas mõte hargnema. Kliimasüsteemide hingeeluga ma tõesti kursis ei ole, aga näiteks meenub, et üks üleliigne LPG gaasiseadme automaatõlitus jupstükk peaks küll riiulil vedelema. See ju samamoodi vaakumi peale õli õhu hulka tilgutab. Arvatavasti see õli siis lihtsalt survepaagi põhja koos veega kogunema hakkaks. Ehk polegi kõige hullem variant, õli kogus vast teab mis suur olema ei pea. Aga huvitav oleks teada, kas kellelgi on mingitki aimu selliste kompressorite tootlikkusest?
Vasta

Tootlikkusest ei tea aga ilmselt oleks vaja sellise lahenduse puhul paak panna kompressorist kõrgemale.
Just see õlitagastus.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

SIIN TEEMAS on juttu kliimakompressori suruõhu jaoks kasutamisest.
Vasta

Hetkel kliimakompressoriga jändama siiski ei hakka. Aitasin vana kompressori taas elule. Sai gaasiballoonist uue survepaagi omale (vana oli päris läbi ussitanud ja keevituste kohtades mõrad sees), vasktorust uue survetoru, uued suuremad rattad ning uue kaabli. Päris hea nüüd õues ringi kärutada. Ideaalis tahaks uut rõhulülitit ka veel. Agregaat ise on juba aastaid tagasi pahtlilabida tuuningu saanud, aga seni toimib. Viimane ots rõhku seal 7,5 - 8 bar kandis tõuseb üsna aeglaselt ainult. Aga see vana rõhulüliti reguleerimist ei kannata. Muidu võiks vabalt max rõhu 7bar peale seada.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
           
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne