K:kompressor

Tervitus!
Kas kellegil Itaalias ja Hiinas toodetud suuremat sorti kolbkompressoritega on kogemust? Mõtlen just 5,5kw ja 7,5kw isendeid. Kuidas pumbaosa vastu peab jne. Vaja oleks vahel 3,5mm düüsiga liivapritsiga asju puhastada. Enda 5,5kw Ukraina külmikukompressor üksi jääb veits lahjaks sellise asja jaoks ja 7,5 kw Ida-Saksa kompressoril on klapid otsa lõppenud ja neid pole kuskilt saada. Brändiga kolbkompressorid on uuena suht kirved, kasutatud pole mõtet osta, sest on sõredaks lastud juba.
Vasta

Ma ostsin esmaspäeval sellise;
https://www.kuldnebors.ee/search/tooriis...kompressor

Vanal K50 kompressoril hakkas seisma jäädes rõhku karterisse taguma,ei jõudnud enam käima lüüa,võtsime laiali,rõngad kulunud,klapid terved,hülss korras.Ei olnud aega varuosade tellimisega tegeleda.Kui kellelgi huvi võib vana ära osta,paak on 150liitrit,saab omale korda putitada.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta

Kas kuskil kaubanduses on saada releed, mis 220v pealt suudaks juhtida 380v mootorit. Nimelt on mul mõned 220v süsteemis töötavate odavkompressorite automaatikat üle sh koos ülerõhulülititega, samas on kompressori mootor 7.5 kw ja 3 faasi. Mõtlesin ,et saaks kogu 220v automaatika ära kasutada ning panna eraldi relee suurt voolu liigutama.
Vasta

https://www.elektrikaup.ee/kontaktorid-m...gory_id=79
Vasta

(29-10-2017, 20:08 PM)Raigo Kirjutas:  Kas kuskil kaubanduses on saada releed, mis 220v pealt suudaks juhtida 380v mootorit. Nimelt on mul mõned 220v süsteemis töötavate odavkompressorite automaatikat üle sh koos ülerõhulülititega, samas on kompressori mootor 7.5 kw ja 3 faasi. Mõtlesin ,et saaks kogu 220v automaatika ära kasutada ning panna eraldi relee suurt voolu liigutama.

kõik kontaktorid ju juhivad 220v pealt 380 v mootoreid,tuleb ainult vastavalt mootori võimsusele valida kontaktor,kiire googelmoogel aitab alati.
Vasta

(29-10-2017, 20:21 PM)muska71 Kirjutas:  kõik kontaktorid ju juhivad 220v pealt 380 v mootoreid,tuleb ainult vastavalt mootori võimsusele valida kontaktor,kiire googelmoogel aitab alati.

Täpsustus: kõik kontaktorid ei juhi 220v pealt. Oleneb ikka mähisele kirjutatud pingest. On 110v, 127v, 220v, 380v ja kindlasti veel teisigi nominaale.

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta

Tänud info eest.
Pühapäeval sai kompressor keldrist välja, päevavalgesse ja pilt ei tundunudki enam nii trööstitu. Vunkratas käib ringi ja midagi isegi kompressib, lähiajal üritan elu sisse ajada.
On ikka tõsine tükk rasket rauda küll... Wink

[Pilt: 1]
Vasta

Olen ka sellise kompressori õnnelik omanik, (küll 1 silinder-zis 150 kolviga- kokkujooksnud). Mark M155-2.
tootlikkus            0,6 kuupi /min
Töörõhk            10 kg/cm*cm
tööle lülitub 7,5 kg/cm*cm juures
v.võlli pöörlemisk.1050 ob/min
paagi maht:    270 L
El mootor: AO2-41-2   (N=5,5 kw, n=2900 ob/min)
kaal:             360 kg
On kellegil ridazahari kolbi ja rõngaid pakkuda?
Vasta

Millega on tegemist?


[Pilt: large_29778175_Kxcf.jpg]
[Pilt: large_29778177_kf5T.jpg]
Vasta

Küsiks kompressorite kohta.
2 vanemat kompressorit. Üks CO-7 ja teine tundmatu minu jaoks. Mõlemaga mõnda aega töötades hakkavad kolisema ja kui hiljem uuesti proovin siis kolin kadunud. Kas nad lähevad siis liiga kuumaks? Ventilaatori paigaldus aitaks? võlemad ideaalis vajaks rõngaste vahetust. 
Pilt tundmatust kompressorist
[Pilt: wGkqYx7hMYzVBa82I_wObUUL75KMvX8mK8EEHC4Y...22-h948-rw]
[Pilt: zB6Jv3qB0_vQABrEdbfQ767CC9ciwxIC83XmbN5G...22-h948-rw]
Vasta

(28-08-2018, 17:24 PM)oliveer Kirjutas:   mõnda aega töötades hakkavad kolisema
Klassikaline "remont" on paksem õli, mida sünteetilisem, seda parem. Edasijõudnud lisasid 90.ndatel puidutolmu Big Grin
 Jutt siis automootorist, aga vänt on vänt ja saale on saale.
CO7 saale on babiidist, kepsu külge valatud. Kellelgi oli siin valuvorm nende jaoks. 
Tundmatu kohta ei oska kahjuks midagi öelda, kuna pildid on sellised salapärased....

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(28-08-2018, 18:18 PM)Marko Kirjutas:  
(28-08-2018, 17:24 PM)oliveer Kirjutas:   mõnda aega töötades hakkavad kolisema
Klassikaline "remont" on paksem õli, mida sünteetilisem, seda parem. Edasijõudnud lisasid 90.ndatel puidutolmu Big Grin
 Jutt siis automootorist, aga vänt on vänt ja saale on saale.
CO7 saale on babiidist, kepsu külge valatud. Kellelgi oli siin valuvorm nende jaoks. 
Tundmatu kohta ei oska kahjuks midagi öelda, kuna pildid on sellised salapärased....

Sellel teisel mingit silti peal ei ole. Eks teda kimbutab täpselt sama probleem mida CO-7'ki Big Grin
Vasta

2 kanti 10baarist õhku? Üsna huvitavalt kõlab Smile Miski järgi annab, siis on veel huvitavam kõla....

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(03-09-2018, 20:19 PM)Marko Kirjutas:  2 kanti 10baarist õhku? Üsna huvitavalt kõlab Smile  Miski järgi annab, siis on veel huvitavam kõla....

Sellised kopressorid tootsid umbes 5 kanti ja 10 bari seega tuleks vähe vaadata kulumist.
Tee töödel ei kasutatud lisasurve paake ja sama aegselt võis vabalt 2 sellist veneaegset piiki taga olla ja kompressor ei olnud veel täispööretel.
Tänpäva samas suuruses kompressorid suudavad puhuda 12+ atti ja umbes 15 kanti õhku minutis Big Grin'
Vasta

12mm paksusega metall on ikka kuradi kõva ja kui see on tehtud surve jaoks koos oma ümmarguse kujuga ning vastavate keevistega, siis mingi sitane kompressor oma 10'ne atiga, ei suuda sellele eales liiga teha. Parimal juhul hakkab kuskilt roosteaugust läbi susisema ja see on ka kõik. Oleks teema kusagil 100 ati juures, siis veel aga 10...unustage ära.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

See mahuti võiks olla mingine hüdrofor pumbajaamast näiteks. Mina selle pärast küll ei kardaks. Kui õieti mäletan siis kaasfoorumlane tegi katse ja ajas gaasibalooni lõhki, see juhtus ennem 200bar-i.
Ei ole konkreetse kompressoriga kokku puutunud aga võib olla õhk läheb sellepärast nii kuumaks, et tarbimine liialt väikene või klapid puruks... Kindlasti on abi sellest vahemahutist.
Vasta

Kui kahtlus jääb, siis võimalik prooviks veega ära survestada, näiteks 25 bari peale vms. Survestuspumbad rendis olemas. Peab lihtsalt jälgima, et paak ikka vett täis saaks ja õhku sisse ei jää. https://www.ramirent.ee/tooted/ehitussea...-6mpa--680
Vasta

Kas mõistlikum ja odavam poleks alustada piigi ülevaatamisest? Ilmselgelt ta ju selliselt üle kuumenema ei peaks, eriti kui on teada, et samasuguse kompressori taga ilma lisapaakideta on selliste piikidega tööd tehtud...
Vasta

Visuaalne vaatlus annab max rõhu vähenemiseks umbes 5%
Kui selle üle elad, siis peaks OK olema.
Muide, nutumüüris keegi tahtis väheolulisi välisseadmeid sellele vahvale masinale. Ehk saad inimest aidata?
Miks nimetan vahvaks? Seepärast, et minu oma on töötanud ilma igasuguse remondita 30+ aastat Smile
ptüi ptüi ptüi üle vasaku õla muidugi....

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Ilmselt tasuks ka töörõhud ära mainida, seal võib üks põhjus olla, miks klapid ei pea.

Enda omal hakkasid ka klapid lekkima, tegin pahtlilabidast uued ja kolme auto rattad on saanud ära vahetada. Kohe seega "õhku ei lenda".
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne