01-01-2020, 15:25 PM
(01-12-2019, 17:06 PM)Laurts Kirjutas:(03-10-2019, 22:33 PM)diselist Kirjutas:(03-10-2019, 17:31 PM)Laurts Kirjutas: Sai proovitud liivapritsi CO-7 kompressori järgi, süüteküünlast tehtud düüsile jääb lahjaks. Kas 3X16A peakaitse kahte CO-7 kompressorit korraga veaks välja? Sisse lülitaks eraldi, üks töötaks pidevalt ja teine automaatikaga vastavalt rõhulangusele. Hetkel automaatika sätitud nii et 7bar peal välja, 5 peal sisse, kas see CO-7 kannataks ka 8...9 bari peal töötamist välja või läheb laiali?Kui 1 kogu aeg käib, siis käivitus moment lööb kaitsme välja,abiks sujuvkäiviti siis veab välja.
Nii, proovitud, 3X16A veab kaks originaalseades CO-7 kompressorit ilusti välja, kõigepealt üks tööle ja kui esimesel mootoril hoog sees siis teine takkajärgi, lambid muidugi vilguvad laes...
Nüüd oleks soov panna mõlemad kompressorid ühe rõhulüliti järgi tööle, kummalgi on olemas oma jõurelee, relee ergutus tuleb rõhulülitist, kas keegi oskaks välja pakkuda mingi lihtsa mooduse jõurelee ergutussignaali viivitamiseks 1...2 sekundit?
Nii, kaks CO-7 kompressorit käivituvad mõlemad korraga 3X16A kaitsmega 7bar pealt ilma igasuguse viitereleeta. Esimest kompressorit juhib 3F rõhulüliti, teisel kompressoril on vaid veneaegne 3F kontaktor mille ergutus on toodud esimese kompressori elektrimootori mähise otsa pealt.
Aga tekkis juba järgmine probleem - kuigi kompressorid ei tööta liivapritsiga töötades pidevalt lähevad need vaatamata sellele suht tuliseks, kätt silindrikaane peal ei hoia. Manualis töötemperatuuride kohta juttu pole, on selline lause "Режим работы установки — продолжительный."- ehk kompressor võiks ideepoolest töötada pidavalt ilma pausideta kartmata ülekuumenemist ja see et ribid kätt kõrvetavad pole mingi näitaja?
Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki