26-09-2021, 22:02 PM
Kas keegi oskab rääkida miskit kruvikompressori õlimajandusest?
Sai kasutatuna ostetud Alupi isend üle aasta tagasi. Hoolduse kleeps on ilusti peal, et enne ostu vahetatud õli, õlifilter, separaator ja palju muud.
Mingi aeg sai õli taset kontrollitud alumises paagis. Oli ilusti normis, aga tundus olevat kole tökat pruun.
Ostsin õli, õlifiltri ja asusin vahetama. Alt paagi kraani lahti keerates ei tulnud miskit. Natuke sai õhusurvet kraani otsa, käis mulksatus ja hakkas voolama.
Välja tulev õli oli selline mustjas pruun paksude valgete klimpidega. Vahepeal kippus ka kraani ummistama.
Hullem on see, et natuke alla veerand paagi on paks õli ollus, mis nagu voolata ei taha.
Valasin uut õli natuke paaki ja õli lisamis avast traadiga liigutades sain seda ollust voolavamaks. Aga ilmselt teda jäi ikka sinna veel.
Nüüd siis küsimus. Kas peaks tõsist muret tundma, paagi äkki eemaldama ja sisepesu miskit moodi korraldama?
Või uus õli ja filter ja tööle.
Separaatorit esialgu ei puutunud.
Aasta jooksul on muidugi tööd saanud masin võiks isegi öelda ülivähe. Oli vist natuke üle kümne tunni. Ehk ka see põhjuseks, miks õli selliseks olluseks ilmselt veega segunedes muutunud.
Iseenesest on kompressor töödanud eeskujulikult, miskit õli ollust pole nagu vee sees täheldanud suurt ja kõik muu ka ok.
Sai kasutatuna ostetud Alupi isend üle aasta tagasi. Hoolduse kleeps on ilusti peal, et enne ostu vahetatud õli, õlifilter, separaator ja palju muud.
Mingi aeg sai õli taset kontrollitud alumises paagis. Oli ilusti normis, aga tundus olevat kole tökat pruun.
Ostsin õli, õlifiltri ja asusin vahetama. Alt paagi kraani lahti keerates ei tulnud miskit. Natuke sai õhusurvet kraani otsa, käis mulksatus ja hakkas voolama.
Välja tulev õli oli selline mustjas pruun paksude valgete klimpidega. Vahepeal kippus ka kraani ummistama.
Hullem on see, et natuke alla veerand paagi on paks õli ollus, mis nagu voolata ei taha.
Valasin uut õli natuke paaki ja õli lisamis avast traadiga liigutades sain seda ollust voolavamaks. Aga ilmselt teda jäi ikka sinna veel.
Nüüd siis küsimus. Kas peaks tõsist muret tundma, paagi äkki eemaldama ja sisepesu miskit moodi korraldama?
Või uus õli ja filter ja tööle.
Separaatorit esialgu ei puutunud.
Aasta jooksul on muidugi tööd saanud masin võiks isegi öelda ülivähe. Oli vist natuke üle kümne tunni. Ehk ka see põhjuseks, miks õli selliseks olluseks ilmselt veega segunedes muutunud.
Iseenesest on kompressor töödanud eeskujulikult, miskit õli ollust pole nagu vee sees täheldanud suurt ja kõik muu ka ok.