17-10-2023, 21:36 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-10-2023, 22:05 PM ja muutjaks oli olli.)
Mu "ühepütane" susistab ikka päris pikalt kui mootor seisma jääb. Ehk saaks prooviks survevabastuse toru korraks lahti teha pärast mootori seiskumist, et veenduda kas oli ikka surve maha tulnud? Tagasivooluklapp ei saa avaneda enne kui pumba poolel surve paagi survest mööda jõuab. Selleks ajaks peavad mootoril tuurid üleval olema juba kindlasti.
Teoorias (eeldusel et survevabastus ikkagi toimib õigesti) võib see kahepütase eripära olla, et surve lüüakse nii ruttu üles, et tõesti esimese pöördega juba hinge kinni võtab. Enne kui mootor hoo üles saab. Sel juhul on variant lisada mahtu juurde pumba ja tagasivoolu klapi vahelisse torustikku. Näiteks mingist jämedamast torust "pudel" sinna vahele teha. No et saaks mootor hoo üles enne kui vastusurve pumbas tõusma hakkab.
Aga võimalik et väiksem rihmaratas juba päästab päeva, tootlikkus langeb, aga eks see 4kw tundubki piiripealne sellele agregaadile.
Teoorias (eeldusel et survevabastus ikkagi toimib õigesti) võib see kahepütase eripära olla, et surve lüüakse nii ruttu üles, et tõesti esimese pöördega juba hinge kinni võtab. Enne kui mootor hoo üles saab. Sel juhul on variant lisada mahtu juurde pumba ja tagasivoolu klapi vahelisse torustikku. Näiteks mingist jämedamast torust "pudel" sinna vahele teha. No et saaks mootor hoo üles enne kui vastusurve pumbas tõusma hakkab.
Aga võimalik et väiksem rihmaratas juba päästab päeva, tootlikkus langeb, aga eks see 4kw tundubki piiripealne sellele agregaadile.