Vanatehnika Paradiis
#1

http://www.sloleht.ee/2006/12/30/elu/213843/

militaarmootorrattur
Vasta
#2

Kõik on ilus ja tore aga eksponaadid sellistes tingimustes ei pea kaua vastu.
Foorumis on palju läbi käinud arvamusi,et annetuste raha eest taastada üks korralik vana buss ja sellega nautida vanatehnika üritusi ja kokkusaamisi kõikide annetajatega.Kõikke vanarauda ei ole võimalik säilitada ja paratamatult peate aastate pärast saatma pressi alla nii mõnegi haruldase eksemplari.
See oli muidugi Minu isiklik arvamus ja loodan ,et sellest postitusest ei tule tüli!

:I M Back
Vasta
#3

Kahjuks on sellelt leheküljelt puudu ajaleheartikliga kaasnenud pildimaterjal Sad
Vasta
#4

Tsiklimeister Kirjutas:Kõik on ilus ja tore aga eksponaadid sellistes tingimustes ei pea kaua vastu.
Üldistades:
Kui aus olla, siis maadlen ise selle sama murega. Nimelt ei leidu head pinda, kus saab masinaid hoida. Tekib 2 probleemi, esmalt õhutusega ning teiselt temp. muutusega. Seega, et üht head masinat säilitada, peab omama piisavalt raha hilisemateks väljaminekuteks hoiuruumide tarbeks.
Teiseks keegi ei taha enda masinaid endast kaugele viia. Soov on ikka enda juures ligiduses hoida. Seetõttu ongi enamikel inimestel valitud kahest variandist parem (A. Hoida masinat enda ligidal, samas kannatab masin selle all. B.Viia masin mõnda sooja ja heasse garaazi.)
Kas siis mingi betoonpõrand teeb masinale head? Ilma kanalita garaaz on masinale suht surmav, kui ta omab kõvat põrandat. Olen ise näinud, kuidas ladal on põhi 4 aastaga läbi mädanenud. Samas masin talvel ei sõitnud ning hoiti rõskes, betoonpõrandaga garaazis. Mootorratta saab kuidagi veel paigutada tuppa sooja. Samas auto(de)ga tee mis tahad, voodialla neid ära ei paiguta.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta
#5

Tsiklimeister Kirjutas:See oli muidugi Minu isiklik arvamus ja loodan ,et sellest postitusest ei tule tüli!
Lp Tsiklimeister! Luban, et minu poolt küll ei tule!

Tsiklimeister Kirjutas:Kõik on ilus ja tore aga eksponaadid sellistes tingimustes ei pea kaua vastu.
Loodan, et Sa ei pahanda, kui kopin varemkirjutatut : http://forum.automoto.ee/showthread.php?...950&page=2 ja http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=18033
Tsiklimeister Kirjutas:Foorumis on palju läbi käinud arvamusi,et annetuste raha eest taastada üks korralik vana buss ja sellega nautida vanatehnika üritusi ja kokkusaamisi kõikide annetajatega.
Kui annetajad peaks selleks soovi avaldama (mulle ei tule küll ette, et oleks soovitud ja me oleks sellest ära öelnud?!), siis olge lahked: Kavz 651 (67) ja Mercedes Benz O 309 (75) on Teie käsutuses! Suveks lisandub veel TA-6-1 (63) Usun, et kõik annetajatest soovijad peaks ära mahtuma.

Loodan, et ehk leidub Sinulgi mahti talveks planeeritud varjupaiga edaspidise saatuse küsimustes korraldataval ümarlaual osalemiseks. Kõik ettepanekud ja väljapakutavad lahendused on teretulnud!
Vasta
#6

Olen mingi juhuse läbi sattunud Soome vanatehnikaklubi liikmeks. Meestel on asi päris asjalik - igal aastal korraldatakse vanatehnika näitus, kuhu tullakse kokku igasuguse tehnikaga, töötava ja mittetöötavaga, tehakse veovõistlust jpm. Süüakse rahvusroogi, vahetatakse vanarauda jms. Kord aastas tehakse väljasõite teiste maade sarnastesse ettevõtmistesse - muuseumid ja muud vanatehnika kogumid eesmärgiks. Ajakiri "Koneviesti" on võtnud südameasjaks tutvustada vanatehnikat ka noorematele põlvkondadele, eestvedajaks mees, kes siiamaani harib vahel põldu 28 aastast pärit Fordsoniga ja lõikab vilja pisut uuema jörekveetava kombainiga :-) Muidu teeb tööd ära Belarussidega muuseas.. Mõtlesin, et võiks ju mingil moel kontakte luua.. Kui keegi on huvitet, siis www.masinistit.com on nende kodukas. Mul endal keeleprobleem, no ei tea seda soome keelt. Mul endal ka üks Fordson õue peal, aastast 58, mootor 62 a. Perkins, praegu küll laiali, aga kui katuse alla saan, siis saab varsti ka hääled sisse :-) Varju alla paigutamine - see on probleem igal pool - kui keegi eest ei vea, ega siis asja ka saa. Ka mujal maailmas asi rohkem entusiastide najal töötab, kus on rohkem võimalusi, seal on paremas seisus asi, kus pole, seal pole. Meil ongi vist ainult üks suurem muuseum, Ülenurmes, aga seal põllumajandustehnika ja ka ruumipuudus... Ja nii ongi rariteedid kuurides seismas ja keegi neid ei näe.
Vasta
#7

Mõnele valijamehele sobiks selline mõte ideeks võtta, vahest saaks ka asja.. Pisut sinislmne mõte, aga... nii nad räägivad, et , noh, otsustasime, tegime ära....
Vasta
#8

Pillar Kirjutas:Meil ongi vist ainult üks suurem muuseum, Ülenurmes, aga seal põllumajandustehnika ja ka ruumipuudus... Ja nii ongi rariteedid kuurides seismas ja keegi neid ei näe.
No Põllumajandusmuuseumiga http://www.epm.ee/ on see teema, et parem kui mitte midagi, aga..... miskipärast (omast arust asja külastajatele atraktiivsemaks tegemiseks???) on enamik masinaid üle värvitud üsna õõvastavas stiilisSad - no kindlasti ei olnud Nõukogude päritolu, 50.-tel kuni 70.-tel aastatel toodetud põllutehnika tehasest väljudes nii kirju...

Aga peale Põllumajandusmuuseumi on meil veel ka Maanteemuuseum: http://muuseum.mnt.ee/ , kus võib uudistada mitmeid unikaalseid teetöömasinaid ja ka veoautosid, mis seejuures paiknevad korralikult katuse allSmile

Vanade traktorite omanikud ja huvilised Facebook`is: https://www.facebook.com/groups/vanatraktorid/

Minu kanal YouTube`is: http://www.youtube.com/user/Kolhoos1?feature=mhee
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne