dnepri head ja halvad omadused
#1
Question 

palun rääkige dnepri headest ja halbadest omadustest
Vasta
#2

Kahjuks peab ütlema,et see on vene bokseritest kõige kehvem.
Nõrgad kohad on:kergesti purunev malmist väntvõll,liiga nõrgad kepsupoldid,M407-408 saaled,mis on tehtud mingi väga vana tehnoloogia järgi,enamusel uutel mootoritel on õlirõhu probleem,nukkvõllid kipuvad olema praak,plokikaane kanalid on pooltel mootoritel praagid(vorm liiga sügaval sees ja klapipesad alt tühjad),ilmselt pole tehases ka tasakaalustatud.Plussid:paberil on hea mootor(gaasijaotusfaasid),aga
praktikas ei püsi ta eriti koos.Näiteks kui ilusti ära tasakaalustad ja plokikaaned üle käid hakkab maru hästi pöördesse minema,aga ei pea
vastu kah.Klapivedrusid ei tohi liiga kõvaks ajada-murrab nookuri kandurid maha.Samuti ei pea plokikaane poldid vastu,kui järgi aitad.
kui ei tee mootori juures midagi,siis mingi aja sõidab,aga kui kaasi ei
tee,siis ei käi hästi ja kütet võtab palju.Vähemalt hooratta võiks küll üle
treida ja koos siduriga ära tasakaalustada-endal on parem sõita,kui mootor ei värise(saab silma järgi kontrollida töötaval mootoril süüte seadmise august-hooratas ei tohi loperdada.
Vasta
#3

aga kas k-650 käib ka sinna all(kas ta sama halb
Vasta
#4

Endal on 750 ja ei kaeba.Tasakaalustamine on ka selle mootori probleem.
vastupidavuse poolest on kindlasti parem,aga kui jõudu juurde tahad,peab
rohkem vaeva nägema.Sõbrale sai üks mootor tehtud nii:kuumaastik sisse
ja väljalaske kanalitest välja raiutud,korralikult lihvitud ja uued klapipesad-
klapid (nurk30 kraadi)pandud,hooratast 0,5kg maha võetud ja tasakaalustatud,plokikaasi 1mm maha võetud,vana küünlaauk täis keeviatud(uus auk keset põlemiskambrit)ja põlemiskamber ära lihvitud.
Mineku poolest Dneprist halvem küll ei saanud(kiirus aeglase sillaga 130 km/h,0-100ni u.7-8 sek kütusekulu 3-4 l 100 km.).
Vasta
#5

mul 650-ga pole ka probleeme olnud ma olen küll teda piinanud ni et mootor oli särtsuv kuum(külmalt ei taha tühikäigul ainult töödata sureb välja pikapeale).
mul aeglane sild ja 5.käik edasi. 130 läheb ilusti nii et mootor oleks metsikult pöördes
Vasta
#6

2715 Kirjutas:Endal on 750 ja ei kaeba.Tasakaalustamine on ka selle mootori probleem.
vastupidavuse poolest on kindlasti parem,aga kui jõudu juurde tahad,peab
rohkem vaeva nägema.Sõbrale sai üks mootor tehtud nii:kuumaastik sisse
ja väljalaske kanalitest välja raiutud,korralikult lihvitud ja uued klapipesad-
klapid (nurk30 kraadi)pandud,hooratast 0,5kg maha võetud ja tasakaalustatud,plokikaasi 1mm maha võetud,vana küünlaauk täis keeviatud(uus auk keset põlemiskambrit)ja põlemiskamber ära lihvitud.
Mineku poolest Dneprist halvem küll ei saanud(kiirus aeglase sillaga 130 km/h,0-100ni u.7-8 sek kütusekulu 3-4 l 100 km.).

Viimane lõpp läheb nüüd kohe kindlasti läbuks ära. Rolleyes

Kasutajale K-650 soovitan teha kasutajate rataste alla oma ratta teema, siis ei ole vaja iga pisema küsimuse jaoks kohe uut teemat teha.


PS 84', 83', 82', 80', 79', 77', 76', 75', K-15, K-16, M-15; M-16
Vasta
#7

Mnjah.... kisub nagu rahvalauluks kätte- et kui sina usud hundi juttu ... Big Grin Soovitan foorumis ringi vaadata, postitusi dnepritest on üsna palju, nii leiad ehk adekvaatsemaid arvamusi. Üks mis selge- ei pea k-750, k-650, IZ ega ükski teine slaavi päritolu ratas vastu forssimisele ja 130 km/h aeglase sillaga ringi uhamisele (Big Grin) .
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne