Mootori korras olek
#1

Tere kõik kaas foorumlased.
Kuidas oleks kõigr lihtsam kontrollida mootori(k-650) tööefektiivsust ja korrasolekut
Vasta
#2

Ise lahti võtta ja asjaga tuttvuda
Vasta
#3

ise olen lahti kisnud seda kyll ,aga ikka ei anna süda rahu ei julge nagu pikemale sõidule minna,mootor töötab muidu hästi küünlad on korras,aga kui 4 sisse lükkan hakkab mingi vilin pihta
Vasta
#4

kas see vilin tuleb mootorist või käigukastist
Vasta
#5

k-650 Kirjutas:... mootor töötab muidu hästi küünlad on korras,aga kui 4 sisse lükkan hakkab mingi vilin pihta

Kui 4. käiguga kaasneb mingi ebaloomulik heli, mis muude käikudega ei ilmne, siis on ainuvõimalik, et nii see heli kui ka võimaliku vea põhjus on siiski käigukastis.

Ma ütlen - võimaliku - sest üsnagi ebatäpselt tehtud nõukogude/vene tehnika teeb vahel selliseid hääli, mida tavaliselt sellelt ei oodata ning mis mõnikord veaks tituleeritakse. Näiteks minu 2000.a. Lada 111 teeb 2.,3. ja 5. käigul üsna undavat (GAZ-51 meenutavat) häält, kuid on senini 310 tuh. km. probleemideta toiminud. Ning mu ühe tuttava 1989. aasta 06 tagasild tegi veelgi hullemat häält juba uuesti peast...

Vilina jaoks pole hammasülekande korral vaja ju muud, kui et evolventhammasratta moodul on valmistamisel veidi "viltu" või "mööda" läinud (teatud kindla partii detailide korral nihkus tööpingil mingi säting nt paigast ning töömehel oli p#@€$i ning OTK "poistel" ka...).

Siiski soovitan ma käigukast lahti võtta ning tuvastada, kas ei ole selles mingeid "anomaaliaid", pöörates erilist tähelepanu 4. käigu detailidele.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#6

Äitah kõigile vastustele
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne