Mis neil kahel vahet on.Tahaks osta tavalist,mille kast kallutaks.
Põldu harima ei hakka.
Äkki keegi teab,kust saaks osta.
Postitused: 686
Teemad: 87
Liitus: Mar 2006
Maine:
6
http://traktorid.googlepages.com/
Sõida võrru ja vali välja millist tahad. Aga kui tahad seda kõige "tavalisemat", siis 99,9% tõenäosusega selle ka saad. T-16 nii lihtsalt ei leia. Kui vähegi võimalus, siis vali hüdrorooliga isend, rool ei löö tagasi, kui näiteks metsavahel üle kännu sõidad.
Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Postitused: 5,774
Teemad: 732
Liitus: Apr 2002
Maine:
31
Sellised sõrmelõhkumised on puhtalt rooli vale hoidmise vili. Ise olen ma alates 1991.aastast aastakümneid vana T-16'ga kõikvõimalikke kodutöid teinud ja siiani on sõrmed terved. Hoida tuleb rooli nii, et sõrmed poleks kodarate pool. Siis pole isegi metsas turnides vaja midagi karta.
Kui kellelgi on tõsisem huvi esimese põlvkonna T-16 vastu, siis teatud tingimustel on mu vanaisa traktor restaureerimiseks ja staatiliseks väljapanemiseks olemas. Tööd temaga teha enam ei saa.
Asp,
kodutraktorist
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Erinevus nende vahel põhiliselt roolisüsteemis. T-16 püstise rooliga,T-16M samba vahel kardaan. T-16MG on hüdrorooliga,kõige mugavam ja kasutajasõbralikum.T-16 kabiiniga pole kohanud,kas neid üldse tehti? mg-l on hüdrosüsteem pisut keerulisem.
Postitused: 328
Teemad: 13
Liitus: Feb 2006
Maine:
3
Minu naabril on nii T-16 kui ka T-16MG.Olen neist ka mõningaid pilte rasketehnika foorumisse lisanud
Postitused: 686
Teemad: 87
Liitus: Mar 2006
Maine:
6
[/font][fonT16M ja T16 erinevus ei ole kindlasti roolisambas. T16M oli nii püstise kui kardaaniga variante. Olen selles üsna kindel, nimelt olen mõlemaid omanud, tänane pill on hüdrorooliga. Tegelikult oli mul ka varajane DVSH16, lolli peaga andsin ära. Nüüd otsin uut.Kõige lihtsam on tugineda kirjalikele allikatele. Otsisin oma raamatukogust välja kaks 1964 aasta raamatut: I.Plehhanov ja Co kirjutatud Traktorid ja V.A.Adolf ja Co välja antud Iseliikuv sassii T-16. Mõlemad autorite kooslused kirjeldavad identset masinat (ilma kabiinita, pika istmega, alumiiniumsulamist ventilaatorilabade kojaga ning vanemat tüüpi pihustitega isend). Kummalisel kombel on ühes allikas märgitud tüübiks DVSH16 ja teises T-16. Mootoriks mõlemal D-16. Uuematel on mootoriks juba T-25 ja Kihnu lappaja-paatidega identne D-21, D-21A1 ja modifikatsioonid. Mulle jääb see M (modifitseeritud) mõnevõrra segaseks, sest masinal muutusid raam, käigukast,mootor, paigaldati kabiin, veljed said mõnevõrra uuema konstruktsiooni. Võta või jäta - täitsa uus mudel ju! Välimus mõningate mööndustega on sama. Peaks huvipärast võrdlema ka sõsartraktori T-25 arengulugu. Kuidas seal mootorid vahetusid. Kõige esimene sassii DVSH14 oli igatahes bensiinimootoriga.
Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Postitused: 5,774
Teemad: 732
Liitus: Apr 2002
Maine:
31
Minuteada peaks hüdrorooliga olema juba selline mudel nagu T-16MG.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 686
Teemad: 87
Liitus: Mar 2006
Maine:
6
Just. Ja kui raamile oli paigaldatud näiteks greiferkopp, siis lisati veel täht Y (slaavi u) ja number. Minu tänane on näiteks T-16MG-Y1.
Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Postitused: 686
Teemad: 87
Liitus: Mar 2006
Maine:
6
Birka minu masinal on selline nagu kirjutasin, ning ostuhetkel oli tal peal ka greiferkopp. Lihtsalt otsisin omale hüdrorooliga varianti ja sain sellise.
Aga loomulikult paigaldati neid tehases. Greiferkopp PG-02-ga varusatud isendid said külge ka esibuldooseri, eest jõuvõtuvõllilt kardaaniga käitatava
lisapumba ja hüdropaagi. Lisaks oli topeltjagajate paari jaoks eemaldatud alumine esimene paneel kabiinilt ja selle asemel ulatusid kahe kolmesektsioonilise jagaja kangid tuppa. Näiteks
www.lvak.ee mõõgis oleva korvtõstuki mark on ka tõenäoliselt mingi lisamärgistusega. Egas sellist siis siin kohapeal tehtud.
Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Postitused: 686
Teemad: 87
Liitus: Mar 2006
Maine:
6
Sillu,
lvak.ee on lihtsalt üks müügikuulutuse rodu, sealne täpsusklass on täpselt kolm kaalikat ja seitse kilo.....
Ma tõin lihtsalt sealt ühe näite. Pildistamisest rääkides, kas Forelli tn. Tallinnas on üles võetud. Sealgi rohelist värvi korvtõstuk T-16 baasil. Selle kosmoseantenni tootja hoovi peal.
Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...