zim 110
#1

Oleks vaja abi kes oskab öelda kui palju on väärt zim 110 mootori blokk ja käigukast?
Tänades ette...
Vasta
#2

Sellist masinat nagu ZIM-110 pole kunagi olemas olnud. On olnud margid ZIS-110 ja GAZ-12 "ZIM". Kumba Sa mõtled või hoopis midagi muud, seda on meul kõigil raske arvata...

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#3

Gaz 12 Zim mootoriblokil on tähistus 12-xxxxxx. Midagi eriti väärtuslikku ta endast ei kujuta, kuna tegemist mootoridetailiga, mis läks massiliselt ka mitmesugustele veomasinatele GAZ 52, mitmesugused autobussid jne. Väärtuslik vaid tehasekonserveeringus õlipaberisse mähituna, muidu vanametalli hind.
Mis puutub Zimi käigukasti, siis see on sama mis viimase seeria  Pobedal, ainult vedav võll on pikem ja kujutab mingitki tarbimisväärtust ainult nende Zimiomanike silmis, kelle masinal on hüdromuhv. Hüdromuhviga Zime on Eestis üksikuid.

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Vasta
#4

paari aasta vanuse info põhjal oli arvel ark-s 26 zimi nendest üks on kindlasti minu auto
Vasta
#5

No see juba küll teemast vaikselt eemalduv jutt: Mulle ka üks hea inimene paar aastat tagasi näitas Eestis arvel olnud Gaz 12 nimekirja. Arv polnud päris täpne, üks masin oli näiteks kajastatud kaks korda, erinevate omanike (uus ja vana omanik) nime all ja võimalik, et nimekirjas oli ka mõni ZIM, mis oli tegelikult näiteks Volgaks ümberehitatud, aga andmebaasis figureeris ikka edasi.

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Vasta
#6

mah33r1k Kirjutas:Oleks vaja abi kes oskab öelda kui palju on väärt zim 110 mootori blokk ja käigukast?
Tänades ette...

Jh ta on zis 110 vabandan
Aga kui palju oleks tema väärtus?
Vasta
#7

Kuna ZIS 110 on tunduvalt vähemlevinud kui ZIM, siis kujundab hinna ilmselt turu pakkumine. Seega kui keegi Eesti kolmest ZIS 110 omanikust otsustavad midagi üldse pakkuda, siis see ongi hind. Minu teada on neid mootoriblokke kõikidel huvilistel juba varuks olemas ja tegu ei ole just eriti kuluva detailiga.
Venemaal ehk keegi soovib selle eest raha pakkuda. Kahjuks tuleb tõdeda, et see kes leiab oma kuuri alt peotäie heas korras sirgeid ZIS-i liiste see saab rikkaks, aga bloki leidja...

Tõnu Piibur
5116265
Vasta
#8

eberhard Kirjutas:No see juba küll teemast vaikselt eemalduv jutt:  Mulle ka üks hea inimene paar aastat tagasi  näitas Eestis arvel olnud Gaz 12 nimekirja. Arv polnud päris täpne, üks masin oli näiteks kajastatud kaks korda, erinevate omanike (uus ja vana omanik) nime all ja võimalik, et nimekirjas oli ka mõni ZIM, mis oli tegelikult näiteks  Volgaks ümberehitatud, aga andmebaasis figureeris ikka edasi.
Kah OT, aga palju neid siis oli, nii umbkaudu?
Vasta
#9

Kadjakas Kirjutas:
eberhard Kirjutas:No see juba küll teemast vaikselt eemalduv jutt:  Mulle ka üks hea inimene paar aastat tagasi  näitas Eestis arvel olnud Gaz 12 nimekirja. Arv polnud päris täpne, üks masin oli näiteks kajastatud kaks korda, erinevate omanike (uus ja vana omanik) nime all ja võimalik, et nimekirjas oli ka mõni ZIM, mis oli tegelikult näiteks  Volgaks ümberehitatud, aga andmebaasis figureeris ikka edasi.
Kah OT, aga palju neid siis oli, nii umbkaudu?
Midagi peale kahekümne oli. Vahepealsete aastate jooksul on paar eksemplari  kuulu järgi jõudnud emexisse ja Mati Leivategija juures (temalt endalt saadud info järgi) lammutatud vähemalt üks taastamiskõlbmatu masin.  

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne