Postitused: 686
Teemad: 87
Liitus: Mar 2006
Maine:
6
Osadel lisatuled kollased, osadel valged. Millised on originaalis?
Ees kahe esiakna vahel peaks originaalis olema antenn?
Mitu ettekruvitavat haakesilmust ühel bussil komplektsuses oli?
Kas reisijate istmete all oligi riistakast, kui jah, oli neid üks või rohkem?
kas esiküljeukse all oli asteplatvorm või ei?
Millised on originaal-tahavaatepeeglid (automoto PAZ galeriis on mitmeid variante)
On kellelgi aimu tehase poolt bussiga koos tarnitud riista-rakiste loetelust. Näiteks GAZ 53-le lisati tehasest kummist neljakandiline suletud põhjaga hülss,millega aeg-ajalt olen tuttavaid kimbatusse viinud. Osad (mitte kõik muidugi) ei oska seda veeämbriks üldse pidadagi.
Lisaks teabele oleks vaja ka viiteid 672 iks vrakkidele, sest ühel isendil tuleb tagumine ots lahti lõigata ja tagaluuk taastada.Kui võimalik, siis selline teave privasse.
Ette tänades
Ja viimasena - kui kellelgi on tehasekataloogi, sooviks teha sellest omale koopia.
Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Postitused: 898
Teemad: 17
Liitus: Sep 2004
Maine:
8
Kas lisatuledega ei ole nii, et vanematel mudelitel olid need kollased ja siis mingi aeg muudeti need valgeteks? Kui asukohti vaja, siis saab ikka vast abiks olla. Täpsem info U2U.
Kas oma PAZidest ei ole pilte?
Postitused: 232
Teemad: 2
Liitus: Jun 2004
Maine:
7
672 tuli tehasest lõpuni kollaste lisatuledega.Meil siin võeti seadus vastu,et kollaseid klaase ei tohi kasutada.Peale seda ilmusid valged lisatuled.
Igal korralikul maamehel peab olema vähemalt üks Moskvitš.
Postitused: 686
Teemad: 87
Liitus: Mar 2006
Maine:
6
[/font][fonOskab keegi nimetada ajajärku (arvestades mõningast bardakki vene markidega) millal ümmargused suunatuled muudeti väljaeenduvateks kandilisteks? Kas Eno1 poolt viidatud koduvabariigi kord näeb ette seda, et peaks külge kruvima valged. Kui teoorias peaks aasta pärast ette tiksuma maagilised 35 aastat, siis kas komisjoni jaoks tuleb kollased ju tagasi panna?
Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Postitused: 686
Teemad: 87
Liitus: Mar 2006
Maine:
6
05-02-2007, 21:23 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-02-2007, 23:48 PM ja muutjaks oli
peeterpaul.)
Uuendaks siis oma küsimuste rodu PAZ672hta.
Kas roolisamba pealt käikude lülimisega ja maast lülimisega isenditel oli ka mudeli indeksi vahe?
On kellelgi mõni pilt roolisamba peal olevast käiguhoovastikust?
Mismoodi see üldse toimis?
Kas võidi üheaegselt toota rooli pealt ja maast käigulülimisega isendeid.
Kas juhile mõeldud ventilaator oli tehases paigaldatud?
Milline oli massilüliti, kas elektriliselt juhitav, või mitte?
Kus see originaalis asus?
Kas küljeakende all jooksev lai liisturing oli iseleiutatud või tehase oma.
Ja lõppude lõpuks, varsti muudan omale allkirjaks - on KELLELGI PAZ kataloogi. Olen koopia tegemiseks panti nõus panema kasvõi 5k EEK??!!
Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Postitused: 72
Teemad: 3
Liitus: Dec 2006
Maine:
0
to:peeterpaul.Vaevalt selle pärast indeksit muutma hakati.Roolil olev käigukang toimis korralikult kuni liigendid ei olnud kulunud.Võimaldas kiiremini käiku vahetada kui põrandal olev;see oli tahtis talvel tühjalt sõites:sügavamas lumes jäi tühi PAZ kergesti sisse.Kindlasti toodeti,küsimus oli ju ainult komplekteerimises.Ventilaator oli tehase oma,asetses esiklaasi ülanurga kohal.Masslüliti asus parema käe all seal kus kapott lõpeb ja oli mehaaniline(hoovakesega)Ei,lai liist oli tehase oma.
Postitused: 686
Teemad: 87
Liitus: Mar 2006
Maine:
6
see oli tahtis talvel tühjalt sõites:sügavamas lumes jäi tühi PAZ kergesti sisse.
Palun tõlgi see lause ära.
Masslüliti asus parema käe all seal kus kapott lõpeb ja oli mehaaniline(hoovakesega).
Leidsin üles, tänud.
Pean veidi seda foorumit siin tudeerima, sooviks siduda oma PAZ teema ühe teema alla. Aga ei oska veel.
Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Postitused: 72
Teemad: 3
Liitus: Dec 2006
Maine:
0
to:peeterpaul;PAZi ehituse eripära(tugev mootor ees,vedav tagasild,ebaõnnestunud kaalujaotus tühjalt[esisild ca 2000,tagasild 2500 kg] samuti käigukasti ja tagasillareduktori ülekandearvude valikul oli ilmselt lähtutud otstarbest sõit siledal teel täiskoormatult)tõttu oli talvel vaja tõsiselt pingutada,kui tuli sõita tühja bussiga õpilasvedusi või liini,kus täituvus oli madal, tuisuste ilmadega.Inertsi kasutades võisid edukalt sõita läbi tuisuvaalude kui ilm polnud tormine ja hanged liiga tihedad muidugi tuli vahel ka ette, et sõitsid nagu liiva ja buss jäigi siis kinni.Nüüd oligi vaja tagurpidi käik sisse õigel hetkel ja bussi kiikumine pikkisuunas aitas su hangest välja.Kui käigukangi kulissi liigendid olid kulunud,jäid sa käigu lülimisega hiljaks ja olidki sees.Sama juhtus kui 3 või 4 käik välja tagus siis tuli tõsiselt labidaga töötada.Kuna Pazi vedrud on kandurite küljes saab bussi ette-teha küllalt hästi kiigutada sest kere on lühike.Üldiselt küllalt hea buss,mis kannatab hästi ülekoormust,suurim sõitjste arv mida tean on 142 inimest,enamuses õpilased,kuid mitte väikesed.