18-01-2007, 17:16 PM
Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
eberhard Kirjutas:http://fotosoyuz.ru/ru/catalog/&vqFrnepu..._pheCntr=1
eberhard Kirjutas:See veomasin (teise lehekülje eelviimane pilt) oli Gaz 52 mudeli prototüüp, katseeksemplar. Veljele kinnituva detaili mõte jääb tõesti segaseks.
zazik Kirjutas:Sama pildi peal, kus see prototüüp, on ju ka GAZ-66 eelkäija, GAZ-62(pole numbris päris kindel). See, mis näeb välja nagu lõviputru söönud GAZ-69.
stennadi Kirjutas:Vaatan seda pildikogu ja mõtlen, et kas seal päriselt ka kõik niimoodi ilus ja puhas oli ja töömehed nii kaunilt riides ja puha.
Hästi ei taha uskuda.
[...]
Kindlasti on mõni siitseltskonnast külastanud mõnda nõukogude autotehast (ma ei mõtle, et 50ndatel, aga hiljem) Huvitav oleks teada mis tegelikult toimus .
stennadi Kirjutas:Kindlasti on mõni siitseltskonnast külastanud mõnda nõukogude autotehast (ma ei mõtle, et 50ndatel, aga hiljem) Huvitav oleks teada mis tegelikult toimus .Töökultuur, kaader ja muud parameetrid olid NLiidu ettevõtetel ja ka suuretttevõtete eri struktuuriüksuste-tsehhide vahel totaalselt erinevad. 50-datel olid autotööstuse lipulaevad ZIS ja GAZ ehk vastavalt Stalini ja Molotovi nimeline tehas ja lõpuotsas perifeeriaettevõtted a la Odessa autobussitehas, Tartu ART või Jeraz jne. Jerazi toodangu madal kvliteet oli krooniliselt kehv, GAZ suutis vähemalt 70-date keskpaigani mingit taset hoida.