mis Jawaga on tegu?
#1

Mis mootor oli peal, vl aasta jne.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                   

Ostan korviga M-72 või K-750

üheskoos suudame rohkem...
Vasta
#2

mõned pildid veel...


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
               

Ostan korviga M-72 või K-750

üheskoos suudame rohkem...
Vasta
#3

no paremaid ei olnud!!! :@

Ostan korviga M-72 või K-750

üheskoos suudame rohkem...
Vasta
#4

634 esimene variant, toodeti 70-ndate lõpus! (aasatarvud pole mulle kunagi pähe jäänud Wink )

Jawa 350OHV, Jawa Jawetta Standard/Sport, Jawa 550/555/typ 20/Mustang, Jawa Robot, Jawa Perak, Jawa 175/356, Jawa 250/353/559/Super Sport, Jawa 257A, Jawa 350/354/360, Jawa 634/638,  Velorex 16,  2x Riga, ET-600, Moskvits 2140 '79 ...
Vasta
#5

"Jawa 350/634" hakati tootma 1973.a. Mootor 634 ,võimsus 22 hj.
Spetsiaalselt CCCP-le toodetud mudeli nr.: 634/01.
Vasta
#6

unicman Kirjutas:634 esimene variant, toodeti 70-ndate lõpus! (aasatarvud pole mulle kunagi pähe jäänud Wink )
Ise pakuks umbkaudselt, et toodeti teda kohe peale jawa 350/360 ehk siis 74 aastal. Lõpetati kuskil 78/79aasta paiku. Sest siis tekkis juba musta värvi raam ja teistsugune esituli. Võin ka eksida.
teints Kirjutas:"Jawa 350/634" hakati tootma 1973.a. Mootor 634 ,võimsus 22 hj.
Spetsiaalselt CCCP-le toodetud mudeli nr.: 634/01.

Julgen tõsiselt kahelda mootori numbris. Nimelt minu loll pea ei usu, et 634 mootor ilmus ENNE 632 või 633 mootorit (olen kuulnud ka 631 mootorist -näinud ei ole). Samas annab tunnistust ka see, et sellel masinal peaks olema plekist esituli. Samas puudus sel mootoril tahhokas, ehk siis teine kell. Kuid minuteada ilmus alles 634 motooriga tahhokas. Muutused olid veel automaatsidur (633l puudus see) ja kas ka silindritikkpoltide läbimõõt ei muutunud väiksemaks.

Samas minuteada peaks olema see raam ka erinev 638 omast. Nimelt just mootori alumise tagumise kinnituse poolest. Sest esimestel jawa 350/634 oli minuteada alumine kinnituspolt samapikk kui ülemine (638l on ülemine 2x pikem) Sammuti erines mootori kuju selle poolest.

Summutid olid tal sigari kujulised, mida tänapäeval otsitakse suht palju taga.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta
#7

Mudeleid "Jawa 250/623" ja "Jawa 350/633" hakati tootma märtsis 1970.a. Mõlemal olemas ka käikude lülitamiseks automaatsidur. Julgen kahelda 632 ja 631 olemasolus ,1981 aasta "Jawa" raamatus pole sellistest sõnagi.
"634" oli esimene millel raam eest kahe toruga.
Silindri poldid 10mm ,keere M10x1,5.
Vasta
#8

Olen oma silmaga näinud mootorit mille peale oli toksitud 632. Mudeliks on loomulikult jawa 350/634. Tegu oli mälu järgi 1974 aasta masinaga. Tsiklivennal on vast ka pildid veel alles. Mina olen nad kahjuks ise juba kustutanud enda masinast.

Jawa raamatus ei ole paljusid asju kusjuures. Näiteks ei ole 638 erinevaid tüüpe kirjeldatud, ega ka üleminekutest juttu. Seega ei kahtle ma, et "suured targad onud" viitsisid seda ka 634 puhul teha pisimuutuste puhul.
Kataloogide puhul peab ise teadma, mida mis kataloogist saab. Vana jawa kataloog on nii mõnegi jupi erinevused märkimata jätnud. Uue kataloogist parem ärme räägimegi.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta
#9

632 on täitsa olemas, ehkki enamus raamatutes mainimata jäetud ...
Siin nt. 632 kasutusjuhend:
http://www.tenzor.cz/qwsaq/moto/632/632.html
Vasta
#10

argo1974 Kirjutas:632 on täitsa olemas, ehkki enamus raamatutes mainimata jäetud ...
Siin nt. 632 kasutusjuhend:
http://www.tenzor.cz/qwsaq/moto/632/632.html


tegu on mingi 80date masinaga. Mina aga rääkisin masinast millel on paberites 634, omab 634 esialgset keret, ning mootori peale on toksitud 632.
Argo sinu kasutusjuhendis on räägitud 638 raamipeale pandud 634 mootorist, ning mille nimetus ongi 632. Eestis on ka üks selline kindel isend.


Leidsin ka selle 633 mootori pildi, millel puudub automaatsidur ketihammaka peal. http://varuosad.ee/index.php?a=0&b=53&c=161
Nu ütle kuhu ta sel mootoril kinnitub. Mina välja ei mõle...

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta
#11

Pildilt on näha ,et kaks kinnituskohta on ära murdunud. Alles on üks koht veohammasratta kohal. Ilma automaatsidurita lülitusmehhanismi ja automaatsiduriga mehhanismi kinnitused on samad.
Vasta
#12

633-el on kindlalt siduri automaatne lülitusmehhanism olemas, vedeleb endal selline mootori kodus. Eriline on 633-mootor ka veel selle poolest, et väntvõlli keskmise raamlaagri määrimiseks on määrdenippel ...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne