Ülbe suhtumine vanatehnikasse
#21

Mulle see vene autode leht meeldis. Mõnus irooniline lugemine. Mul on endal olnud kunagi Mosse 412 ja Vaz 2101 ja no omadest kogemustest võin üelda, et olid ikka s....d autod küllSmile
Tüüp on lehe kallal vaeva näinud ning kes ei taha, ärgu lugegu.
Vasta
#22

Jess Iiifffar, ma just tahtsin öelda: keskkooli lõpp on teatavasti inimese vaimse arengu tipphetk, sealt edasi algab allakäik ja mandumine Smile
Vasta
#23

mu meelest on selle lehe teinud noorel ilmakodanikul kõvasti annet sõnaseadmisele. Väga hea tekst mitmest eri allikast. Põgusal tutvumisel lehega tundub siiski, et kodanikule meeldivad vanad autod - vähemalt nostalgiaaparaatidena. Lada puhul saab uute mudelite disain kriitika osaliseks, samas kui vanad sellest pääsevad Smile
tehnika tehnikaks - kas poole sajandi taguse tehnika "materdamine" on vajalik, on iseküsimus. Seda enam, et objektiivsuse huvides tuleb "kehva" asja "heaga" võrrelda. Ning isiklik kogemus on loomulikult kõigile objektiivseim allikas Smile

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#24

Coger Kirjutas:Tüüp on lehe kallal vaeva näinud ning kes ei taha, ärgu lugegu.
Väga õige,kui ikka ei meeldi see leht,siis pole mõtet seda lugeda ja pärast irisedaWink
Vasta
#25

Pealegi selle teema nimi "Ülbe suhtumine vanatehnikasse" ei ole kohane. See leht räägib nõukogude tehinkast selles võtmes kui see oli uus ja veel praktiliselt kasutatav (mitte hobi/vanatehnikana).
Vasta
#26

Siin lehel ära toodud Mosse 410 http://idaront.motovanker.com/pildid/410.jpg on Nissani Tallina keskuses oli müügil ja 110 000 tuhande krooni eest, keegi on vist selle masina ära ostnud.

www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

Vasta
#27

miniest Kirjutas:Siin lehel ära toodud Mosse 410 http://idaront.motovanker.com/pildid/410.jpg on Nissani Tallina keskuses oli müügil ja 110 000 tuhande krooni eest, keegi on vist selle masina ära ostnud.
autol on uus ja korralik omanik.

Priit Kuldsaar
priit@made.ee
+372 510 9332
www.vanaautod.eu- kollektsioon piltidel
Vasta
#28

pkuldsaar Kirjutas:
miniest Kirjutas:Siin lehel ära toodud Mosse 410 http://idaront.motovanker.com/pildid/410.jpg on Nissani Tallina keskuses oli müügil ja 110 000 tuhande krooni eest, keegi on vist selle masina ära ostnud.
autol on uus ja korralik omanik.
Kellest ka pajatatud siin veidi...
Vasta
#29

vaeva on nähtud omajagu ja lehekülg näeb enamvähem korrektne välja ka, aga ilmselt mõjub lugejale harjumatuna emotsioonide lisamine materjalile, mida tavaliselt esitatakse tuimade faktidena.
Tõepoolest, miks mitte "tõsiteaduslikku" teksti veidi elavdada, nagu ka ajakirjanduses seda ikka tehakse.
Aga miskipärast on enamik idarontlase poolt kasutatud omadussõnu halvustavad - vilets, ilge, masendav, õnnetu, hale, rõve, nõme, perversne, jne.
(Kunstilistel eesmärkidel tehtava) rõhutatud liialdusena võib see ju naljakaski olla, kuigi tavaliselt nimetatakse seda stiili jalaga-p..sse-naljadeks. Nii kui mõni uus tegelane stseenile ilmub, saab kohe valangu. Ilgelt lahe.
Aga noh, on nagu on. Alati ei pea kõik olema tõsine ja läbinisti mõttekas.
Vasta
#30

Toungue Nysa oli Poola firma ,mis asutati 1958. aastal ning tootis mikrobusse. Firma nimi ei ole inspireeritud mitte lehmast, vaid on nimetatud hoopis ühe Poola linna järgi. Sõidukite tehnika baseerus suures osas Chevy Van'il. Toungue

Nagu ta ise avalehel kirjutab:
Kuna leht on valmistatud anonüümse puberteetiku poolt ,on siin saidil kindlasti meeletu arv vigu.
Vasta
#31

Väga lahe lehekülg -vene teknikat on raske üldjuhul tõsiselt võtta Big Grin

"2108 "Litsilõks" läks tootmisesse 1984 ning teda valmistatakse kahjuks ka tänapäeval. "

Kahjuks ei enam valmistada - ainult 21093 ja 21099 Ukrainas (Avtozaz) Wink
Vasta
#32

http://www.youtube.com/watch?v=j3xoRQd0dLk
See on nüüd küll tõsiselt jube :I.Kui siin vanatehnika vastasest ülbitsemisest juttu tuli :S
Vasta
#33

Ei lõhu too mees ainult vanu autosid:
http://www.youtube.com/watch?v=Tf3Rw8VW3aE&NR
(vaid kõiki, mis talle piisavalt pinda käivad ja odavad on).
Vasta
#34

Nii palju kui ma Top Geari videosid näinud olen, löhutakse ikke rohkem prantslas, ning muude maade masinaid suht vähe olne näinud, et ta Inglastele kätt külge paneks, kuid kuna olen ainult selle saate 6 osa näinud, siis pole ma selles mis ma ennist kirjutasin eriti kindel.

www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

Vasta
#35

pppp Kirjutas:Ei lõhu too mees ainult vanu autosid:
http://www.youtube.com/watch?v=Tf3Rw8VW3aE&NR
(vaid kõiki, mis talle piisavalt pinda käivad ja odavad on).
See kuidas see plahvatus auto otse üles paiskas ja kõik uksed eest ära lendasid oli küll päris lahe, aga üldkokkuvõttes on see programm definitsioon mõistele debiilsus. Ma ei tea miks ma peaks üldse sellist asja telekast vaatama.
Vasta
#36

anski Kirjutas:"2108 "Litsilõks" läks tootmisesse 1984 ning teda valmistatakse kahjuks ka tänapäeval. "
Minu mälu järgi läks see tootmisest maha paar aastat tagasi. Vene tehnikat peaks vaatama siiski tootmise alguse aja kontekstis. Oli ju 08 odavama hinnaklassi müügihitt ka läänes. Praegu on jabur meenutada, et 1993. aastal maksis Tallinna 2 toaline korter sama palju kui 08. Mina ostsin korteri. Kui lähtuda 08 viimasest hinnast 69 000 kr, siis praegu on vahe ca 20 kordne
Vasta
#37

pppp Kirjutas:Ei lõhu too mees ainult vanu autosid:
http://www.youtube.com/watch?v=Tf3Rw8VW3aE&NR
(vaid kõiki, mis talle piisavalt pinda käivad ja odavad on).
Minu meelest pole sel mehel ikka kõik päris korras.Saan aru mis on nö testide mõte, aga mida õpetlikku nendes videodes oli??? Oli see lahe? Ei. Huvitav? Ka ei. Põnev...? No ei. Õnneks on võimalus mitte klikkida selle tegelase ajuvabadustel ja no kui telekast midagi paremat ei tule, siis mind aitadb dvd.
Vasta
#38

Martin256 Kirjutas:Minu mälu järgi läks see tootmisest maha paar aastat tagasi. Vene tehnikat peaks vaatama siiski tootmise alguse aja kontekstis. Oli ju 08 odavama hinnaklassi müügihitt ka läänes.

Nojah, endal igapäevases kasutuses veelgi 08 (96) - tubli masin aga nõuab aegajalt pisut ka huumormeelt sellega tänapäeval sõita. Kui vene teknikaga hakkab hambad kiristama siis nendest jagu küll ei saa. WinkBig Grin

Minu mälu järgi viimane 08 oli 2003.  Hiljuti on muidu läinud tootmise 08:t meenutav 3-ukseline Samara2:
http://www.lada-auto.ru/cgi-bin/models.pl?model_id=4458&branch=isp
Vasta
#39

anski Kirjutas:Minu mälu järgi viimane 08 oli 2003.  Hiljuti on muidu läinud tootmise 08:t meenutav 3-ukseline Samara2:
http://www.lada-auto.ru/cgi-bin/models.pl?model_id=4458&branch=isp

Kuidagi tuletab see reklaami meelde, kus mees nägi pildipeal pesukaru 206te, ning võttis haamri kätte ja läks enda autost samasugust tegema, kuna palju oli vaja haamrit kasutada lasti vaepeal elevandil kapoti peale istuda. Õhtuks oligi isiklik pesuu 206 olemas.

Isiklikult peab tunnistama, et eestlane on kasvanud suht heade teadmistega.
Rääkides näiteks 40-50 aastase inimesega oskab ta öelda suht kiirelt kuidas mingit osa ladal remontida. Samas, miks enam ladat ei taheta, on just põhjus selles, et nädalavahetustel tahetakse tegeleda muuga, kui lada remontimisega.  Seetõttu võetaksegi tänapäeval kasutusse uued modernsed autod. Kus on vaja käia hoolduses iga poole aasta tagant (sitematel mudelitel iga kuu).
Ise oman perekonnas kogemust audiga nii A4 (2002a) kui 100(1993a) Mõlematel on pole vaja olnud mingit suuremat remonti teha. Öeldakse vaid, et tänapäeval on remont == õlivahetus ja pidurite kontroll.

Ladade puhul pole vahet, kas ta on 81 aasta auto või 2006 aasta auto. Saab aru, et vana bussijuht kes ei tea roolivõimust midagi, teab et lada on parim. Suuremale inimesele on ta tõsine nuhtlus. Maal on meil ca 25tuh ls lada 07 (1988)a ning ausalt kuini ta vaid "poeskäimiseks" on, siis ei ole mõtet teda müüa, kaugemale enam ei tahaks temaga liigelda, põhjuseks see, et uuematel lääne masinate mugavused trumpavad iga kell ühe lada üle.
Samas tänapäeval on moeks pidada 3 aastat autot, siis üritage mõnele panga ülemale ladat "pähe määrida" hetkel. Siis saate aru miks see auto nii "hea" on.

Igal autol on oma eesmärk. Kuid ega projekti autosid eriti enda igapäeva sõidukiks võeta. Jah paljudel seisab oma esimene lada veel garaazis, ja pühapäeval minnakse sellega surnuaiale. Kuid see on nostalgia vaid...

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta
#40

Esimene 2108 omanik Eestis a.1985 : Ülo Vahter, Tallinnast. (SoomeTM tegi proovisõidu tema autoga)

[Pilt: 108tallinnhk9.th.jpg]

http://koti.mbnet.fi/lada1971/samaraleht...amara.html
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne