Palju on eestis veel Urale
#81

Fotoalbum.ee´st leitud sellised pildid:
http://fotoalbum.ee/photos/saldion/sets/503881
Vasta
#82

Kaitseliidu TLN maleval on üheksakümnendate algusest alates (Kamazi) diiselmootoriga Ural, pärineb Ida- Saksamaalt, Tallinna jõudis mäletamist mööda koos praeguse TAK-i masinaga, üks eraldatigi siis bussipargile, teile KL-le. Kuna masin saabus sisuliselt kasutamatuna oli tema näol omal ajal tegu kogu kaitsejõudude esinduslikuma veomasinaga.
Masin siiamaani sõidukorras, muresid põhjustab omapärane pidurisüsteem.
Vasta
#83

Eesti Energia ehk jaotusvõrk kasutab ka Urale elektripostide veoks. Postid peaks olema kuni 11meetrit pikad. Uraliga kannatab kohe posti paigalduskoha juurde ka sõita.
Vasta
#84

(18-12-2008, 17:24 PM)Telepoiss Kirjutas:  Kaitseliidu TLN maleval on üheksakümnendate algusest alates (Kamazi) diiselmootoriga Ural, pärineb Ida- Saksamaalt, Tallinna jõudis mäletamist mööda koos praeguse TAK-i masinaga, üks eraldatigi siis bussipargile, teile KL-le. Kuna masin saabus sisuliselt kasutamatuna oli tema näol omal ajal tegu kogu kaitsejõudude esinduslikuma veomasinaga.

Kes neid masinaid sealt Ida-Saksast tõi ja mis asjaoludel?
Võsu Metskond (võibolla oli asutuse nimi mingi muu asulaga seotud, asukoht oli Võsul igatahes) sai ka 90.-date alguses ühe Ida-Saksa päritolu Diisel-Urali, see seisis algul mõned aastad mu tädimehe õuel, hiljem ehitati ümber metsaveoautoks. Mäletan, et masinal olid mingid lipud ja embleemid ustele maalitud ning tegu oli üsna uue ja väga korraliku masinaga. Kabiin ja kast olid helehalli värvi, kasti servades olid kokkuklapitavad istepingid. Samal ajal mu tädimehe kasutuses olnud metsaveo ZIL-131 oli igatahes selle kõrval nagu eilne päev, lärmakas ja vananenud.
Vasta
#85

Pärnus on üks vähem:

[Pilt: 129552121.jpg]
Vasta
#86

Ida-Virumaal kasutakse samasugust Urali, nagu Potsataja pildil, ühe lauda taastamisel.
Vasta
#87

Metsaveo urale oli eelmisel aastal mitmeid müügis ja siin mõned pildid.Praegu on KB-s müügis metsaveo kamaz http://kuldnebors.ee/search/soidukid/veo...uage_id=et .Ural ja kamaz tüüpi masinad on praktiliselt suurtes metsafirmades kadunud. Mõnel väiksemal saekaatril või eraisikul on selline masin säilinud.Moodsad traktorid toovad metsamaterjali igast pärapõrgust autotee äärde, seega puudub vajadus maastiku suutlike metsaveokite järele .Muideks ural oli 90 nendatel tõeline rahamasin. Põrutati kuskil pärapõrgus olevasse riigimetsa ning tehti seal paar tundi saetööd ning Uraliga palgid korjati metsa alt samamoodi üles nagu traktoriga. Nii ladus ural endale selga 15-17 tm palki ja oligi 3 tunniga mingi 7000-8000 eek olemas. Sellisest mustast ärist teenitud rahaga osteti hiljem juba lääne metsaveokid ja traktorid ja nii said alguse nii mõnedki praegu soliidsed metsafirmad.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
               

NB.-Riigiaparaadi hammasrattad ja väntvõll vajaks kiiremas korras remonti.
Vasta
#88

Viljandis ,endise KEKi hoovi peal on üks 375,aga pead ei anna,kas see ikka 375 on.See igatahes on sinna platsile pukseeritud ,sest sellel on ees puksiirkonks,ja masin ise pole kindlalt tükk aega liikunud.Väga räsitud näeb välja.Veidi offtopic,kuid varem oli selle taga ka uuema kabiiniga punane Dt75.
Vasta
#89

(15-04-2012, 09:40 AM)Autorehv Kirjutas:  Viljandis ,endise KEKi hoovi peal on üks 375,aga pead ei anna,kas see ikka 375 on.
Jep , nägin netis pilti ja see on selgelt 375

Vasta
#90

ma selles 375-s küll nii kindel poleks.

aga paar aastat tagasi vedeles viljandi lähedal selline.

[Pilt: 4320.jpg]
Vasta
#91

(20-04-2012, 14:12 PM)cesium Kirjutas:  ma selles 375-s küll nii kindel poleks.

aga paar aastat tagasi vedeles viljandi lähedal selline.
Vaat' kus lops!

Mind on tükk aega juba vaevanud selle Urali ajalugu. On see kunagine tuletõrjesõiduk (rohke punane igal pool)? Ja kelle käes ning mis ajal see Ural omale sellise kuju omandas? Ja mis temast sai vahemikul 2007 kuni paar aastat tagasi?

Teadupärast oli selle Urali tähetund umbes nädal aega vähem kui viis aastat tagasi...

EDIT: pilt tsitaadist eemaldatud
Vasta
#92

(20-04-2012, 19:10 PM)41Degree Kirjutas:  
(20-04-2012, 14:12 PM)cesium Kirjutas:  ma selles 375-s küll nii kindel poleks.

aga paar aastat tagasi vedeles viljandi lähedal selline.
Vaat' kus lops!

Mind on tükk aega juba vaevanud selle Urali ajalugu. On see kunagine tuletõrjesõiduk (rohke punane igal pool)? Ja kelle käes ning mis ajal see Ural omale sellise kuju omandas? Ja mis temast sai vahemikul 2007 kuni paar aastat tagasi?

Teadupärast oli selle Urali tähetund umbes nädal aega vähem kui viis aastat tagasi...

Mulle teadaolevalt oli see juba 1990te teisel poolel Murru vangla oma. Kahtlen, kuid 100% ei välista, et see juba uuena sinna tuli (Urale Vene ajal suvalistele kolhoosidele vms tuletõrjeks kohe kindlasti ei antud, pigem armeele ja suurematele linnadele).

Pärast pronksiööd siis sebiti PPA-le uued veekahurid - üks see hirmsalajane MB Atego ja teine asi on Jelcz Hydromil (viimast olen korra Ädala tänaval näinud ja seda ka siin foorumis maininud).

Vasta
#93

(20-04-2012, 19:10 PM)41Degree Kirjutas:  
(20-04-2012, 14:12 PM)cesium Kirjutas:  ma selles 375-s küll nii kindel poleks.

aga paar aastat tagasi vedeles viljandi lähedal selline.

[Pilt: 4320.jpg]
Vaat' kus lops!

Mind on tükk aega juba vaevanud selle Urali ajalugu. On see kunagine tuletõrjesõiduk (rohke punane igal pool)? Ja kelle käes ning mis ajal see Ural omale sellise kuju omandas? Ja mis temast sai vahemikul 2007 kuni paar aastat tagasi?

Teadupärast oli selle Urali tähetund umbes nädal aega vähem kui viis aastat tagasi...

03.07.2009 Riigivara võõrandamise teated Prindi

Vastavalt „Riigivaraseadusele“ müüs Murru Vangla avalikul kirjalikul enampakkumisel järgmise mootorsõiduki:
1. Veekahur URAL-375, riikliku registreerimisnumbriga 464 MAS, hinnaga 6 200,00 krooni osaühing Kruuse’le. Müügileping sõlmitud 01.07.2009. a.



Vasta
#94

(20-04-2012, 14:12 PM)cesium Kirjutas:  ma selles 375-s küll nii kindel poleks

Radikavõre järgi sain aru,et 375.Sillu teab ilmselt selle olemasolu.
Vasta
#95

Palun ärge tsiteerige piltidega, austame aeglasema ja mahupiirangutega (näiteks mobiilneinternet) kasutajaid. Samuti ole väga lõbus kerida meetrite kaupa sama pilti kus on 5 uut sõna all. Cool

Ok, 375D või 375DM ilmselt. Tegelikult mõtlesin seda, et kuna 375, ehk bensiini mootoriga, tootmine lõppes kunagi 70-ndate lõpus, siis vaevalt, et selliseid enam-vähem korras järel on. Kuid siit selgub, et toodeti paralleelselt 91. aastani, mida ma ei teadnud.

http://denisovets.narod.ru/ural/uralpages/ural375d.html

Samas mingisugune variant 375d omas ka 4320-le sarnast nina. Paras segadus, nagu ikka...

Vasta
#96

No kui ta puhas 375 ei ole ,on see Viljandi oma 375D,sest 375DM ta ka ei tohiks olla.Mõtlen seda KEKi hoovis seisvat masinatSmile
Vasta
#97

Üks vanema tüübi kabiiniga URAL (st puidust kabiin) kraana töötab praegugi Ülemiste raudteeülesõidu ehitusel ning samades värvitoonides olen seda ka kohanud Tartus ringi vuramas.
Vasta
#98

(24-04-2012, 12:19 PM)ince2010 Kirjutas:  Üks vanema tüübi kabiiniga URAL (st puidust kabiin) kraana töötab praegugi Ülemiste raudteeülesõidu ehitusel ning samades värvitoonides olen seda ka kohanud Tartus ringi vuramas.

Vanema kabiiniga URAL? Minu mälu järgi oli vanem URAL URALZiS 355M (metallkabiiniga), sellele eelnes URALZiS 5M (puidust kabiiniga).

Äkki ajad KRaZ'iga segi?
Vasta
#99

Ma arvan et ka ,et see kraana on Kraz täpsemalt siis 257 või 258.Rolleyes
Vasta

Õigus Autorehv, tänan parandamast.Rolleyes

(24-04-2012, 20:03 PM)Autorehv Kirjutas:  Ma arvan et ka ,et see kraana on Kraz täpsemalt siis 257 või 258.Rolleyes

Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne