Ford Bronco
#1

Ford Bronco
1986
V8
305CID
125kW (passis)

Sai siis selline endale soetatud aprillikuu keskpaigas.

Kere:
Auto on kõvasti vatti näinud. Kere on roostes. Autoga on mehiselt metsas müratud, sellest ka tugevad värvikahjustused.
Pool katust saab ära võtta, siis on nagu kastikas. Suvel peab ära proovima

Veermik:
Nelivedu hetkel ei tööta kuna üks jubin on vahetamata. Uus on olemas, vaja aint alla keerata. Olemas on ka mingitlaadi puksid mis peaks autot veelgi kõrgemaks tegema, hetkel on 3\" Rancho keretõste. Tagasilda libisev lukk (Trac-Lok)
Probleemne on veel vaskapööre, siis kaovad pidurid äraBig Grin


Sisu:
Sisu oli alguses väga nirus olukorras. Polnud postreid ega midagi küljes. Sai siis kõik istmed ja jama välja tõstetud, ja suurpuhastus tehtud. Nüüd polstrid/jubinad küljes/põrnadal. Hetkel puudub veel tagaiste aga selle mure peaks lahendama Märten.

Mootor:
5 liitrine V8. Juttute järgi on mootor pandud uus ca. 4/5 aastat tagasi. Kas see on ka õige jutt, krt seda teab. Muidu mootor igati ponks, anit tühikäigu pöörded liiga kõrgel. Need probleemid saab äkki selle nädala jooksul korda.

Mis tehtud esimese nädala jooksul:

Sisu korda, aga tööd on veel sisuga küll ja veel
Auto sai poleeritud lasta, värvikahjustused (kriipsud/kraapsud) elimineeritud. Särab nagu pühademuna. Kaugelt vaadates täitsa ilus aga ligidalt vaadates hakkavad silma häirima suuremad täkked jne. Elab üle, kunagi värvin niikuinii ära.
Vanad rauad eest ja tagant ära. Asemele kroomrauad ja natuke roostes kängururaud.
Ühesõnaga sai tehtud autole ühe õhtu/ööga kiiremat sorti iluravi mis õnnestus suhteliselt hästi, võrreldes sellega milline auto enne välja nägi.

EDIT: tegelikult hilisemal vaatlusel ja nõaundeid kuulates ei tundugi pamperitevahetus just kõige õigem ideeSmile

Mida vaja kiirelt veel teha:

Uus esiklaas. (Hetekel mõraga)
Suured laternad ette känguru raua peale. (Varjavad ühe roostes koha ilusti ära)
Nokk osta.
Tagaiste.
Mootorit näppida ja nelivedu korda teha.


Loomulikult vajab auto veel umbes 1900 uut juppi/iluvidinat mida siinkohale ei hakka üles lugema. Kui keegi kunagi rahapakiga pähe lööb teen ära kah. Plaan on sügisel auto pulkadeks lasta võtta ja teha korralik remont. Eks paistab...


Nüüd pildid enne iluravi, uued pildid panen täna/homme.

[Pilt: IMG_3522.JPG]
[Pilt: IMG_3527.JPG]
[Pilt: IMG_3525.JPG]
[Pilt: IMG_3524.JPG]

PS! Auto on nüüd palju ilusamBig Grin
Vasta
#2

Tsitaat:[


Mida vaja kiirelt veel teha:

Uus esiklaas. (Hetekel mõraga)
Suured laternad ette känguru raua peale. (Varjavad ühe roostes koha ilusti ära)
Nokk osta.
Tagaiste.
Mootorit näppida ja nelivedu korda teha.

Millist nokka soovid? Oleks pakkuda selline vähe ümarama vormiga maasturi nokk, sinisest pleksiklaasist, alumiinium raami sees.
Vasta
#3

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: Ets
Ford Bronco
1986
V8
305CID
125kW (passis)
Sai siis selline endale soetatud aprillikuu keskpaigas.
Rõõm näha, et JR\'i vanale Big Broncole taas eluvaim sisse puhutud Smile
Ainus suur mälestus sest masinast on 2000. aasta sügisel puude istutamisel tagaosas ilma istmeteta sõitmisest mitu päeva valus istmik. Toungue

OÜ Green Oval

MTÜ Eesti Land Roveri Klubi

Kristjan (+372)5010599

Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Vasta
#4

Kui sa need vanad rauad eest ja tagant ära likvideerid, siis enne emex\'isse viimist oleks sealt küljest ühest-koma teisest huvitet.
Võta palun ühendust: landrover@4x4.ee või GSM:05010599

OÜ Green Oval

MTÜ Eesti Land Roveri Klubi

Kristjan (+372)5010599

Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Vasta
#5

Maitse asi muidugi aga kardetavasti on \"vanad\" rauad uuemad kui kroomrauad. Rooste vastu oleks sinna Hammerite värvi saanud peale määrida.
Maastur vist peabki veidi kriimuline olema :keersilm . Peale nelikveo kordategemist arvad ise kah samamoodi :yes

Mis see nokk veel on?
Vasta
#6

To autofänn: Ei sellist nokka ma ei taha. Tahan sellist plastmassist ja väikseste tulekustega

To stupituser: Seda küll et tegelikult vanad rauad on kroomist ja uued isetehtud on siis uuedBig Grin Aga hetkel meeldisid mulle kroomist rohkem. Kui metsa vaja minna siis kruvin need maks. poole tunniga ette taha.

Nokk on see mis esiklaasi peale käibSmileMinuarust....

To Landy: Emexisse neid ei vii aga mis jubinad sind huvitavad.


Ise olen arvamusel et sellega metsas suurt mõtet pole käia aga kui neliveo korda saan siis käin ära. Vaatab - äkki hakkab meeldima
Vasta
#7

Ets, ära toda esi- ja tagaotsa autol küll lammuta! Tee 4-vedu korda ja käi korra metsas-mudas-pommiaukudes ära, saad aru, miks! Üle-eelmine omanik teadis, milleks BBroncol just selline jäme metall vajalik on ja eelmise omanikuga sai seda Männiku tankodroomil ka katsetatud, oled vist ju piltegi näinud. Minu soovitus on olemasolev raha maastikusuutlikusse investida: jooks superswampereid(või midagi muud sarnast) plekkvelgedel, vints ja blokeeringud. Usun siiralt, et igal autol on omamoodi hing ja see Bronco armastab raskusi, mitte linnas poosetamist. Kardan, et \"kulinatega ehtimine\" vihastab teda ja tulevikus saad olulist vatti tema käigushoidmisega näha...
Vasta
#8

Plyl täitsa õigus tegelikult. Samas tunnistan et mul polegi veel kindalt plaani mida täpselt ma B-ga ette võtan. Hetkel tõenäolielt suurt midagi sest klotsi netu.
Aga seda ma võin küll lubada et kui metsa mineks on siis kroomrauad lendavad nurka ja nn. raudteeliiprid tulevad ette tagasi.


Vasta
#9

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: Ets
To Landy: Emexisse neid ei vii aga mis jubinad sind huvitavad.
Ise olen arvamusel et sellega metsas suurt mõtet pole käia aga kui neliveo korda saan siis käin ära. Vaatab - äkki hakkab meeldima
Huvitatud konksudest-seeklitest Wink
Selle autoga on selline pisike probleem, et ta suht raske ja pehmema pinnase puhul läheb kolinal maakera sisse, kust seda suht raske kätte saada. Sad
Praktika on seda paraku korduvalt tõestanud..
Samas kõvemal pinnal või tõsuseudel/küngastel/liivas turnimiseks sihuke võimas mootor igati abiks.

OÜ Green Oval

MTÜ Eesti Land Roveri Klubi

Kristjan (+372)5010599

Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Vasta
#10

Tsitaat:Originally posted by Landy
[quote]
Huvitatud konksudest-seeklitest Wink
Selle autoga on selline pisike probleem, et ta suht raske ja pehmema pinnase puhul läheb kolinal maakera sisse, kust seda suht raske kätte saada. Sad
Praktika on seda paraku korduvalt tõestanud..
Samas kõvemal pinnal või tõsuseudel/küngastel/liivas turnimiseks sihuke võimas mootor igati abiks.

Seda arvan minagi et mingite äkilisematel radadel veab alt. Vintsi ka ju põle.

Vasta
#11

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: Landy
[quote][i]Selle autoga on selline pisike probleem, et ta suht raske ja pehmema pinnase puhul läheb kolinal maakera sisse, kust seda suht raske kätte saada. Sad
Praktika on seda paraku korduvalt tõestanud..
Samas kõvemal pinnal või tõsuseudel/küngastel/liivas turnimiseks sihuke võimas mootor igati abiks.

Ega Bronco nüüd oluliselt raskem Cruiserist, Patrolist ja G-mersust kah pole, kui üldse raskem on. Ta häda on gabariidid, mis metsa hästi ära mahtuda ei taha ja pöörderaadius. Mudas \"ujumiseks\" on nati suur ja raske küll, kuid seda saab kompenseerida laiade rehvidega. Aga Etsil vist polegi plaani EORK etappidele \"spetsiaali\" sõitma minna ja tavaelus mõistlik inimene sellistesse põhjatutesse kohtadesse ei ronigi. Mõistuse piires \"uputamise\" vastu on abiks vints ja seda läheb Broncol kindlasti vaja. Ühesõnaga, jõudu Etsile lõputu \"investeerimisvõimaluse\" soetamise eest!!! Smile
Vasta
#12

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: PlyVal64
Ega Bronco nüüd oluliselt raskem Cruiserist, Patrolist ja G-mersust kah pole, kui üldse raskem on. Ta häda on gabariidid, mis metsa hästi ära mahtuda ei taha ja pöörderaadius. Mudas \"ujumiseks\" on nati suur ja raske küll, kuid seda saab kompenseerida laiade rehvidega. Aga Etsil vist polegi plaani EORK etappidele \"spetsiaali\" sõitma minna ja tavaelus mõistlik inimene sellistesse põhjatutesse kohtadesse ei ronigi. Mõistuse piires \"uputamise\" vastu on abiks vints ja seda läheb Broncol kindlasti vaja. Ühesõnaga, jõudu Etsile lõputu \"investeerimisvõimaluse\" soetamise eest!!! Smile
Ka pisike \"väljasõit\" võib keskmisest tiba suurema Big-Bronco kiiresti maapõue peitu viia:
http://www.4x4.ee/trails/driveouts/2001_...index.html :o

OÜ Green Oval

MTÜ Eesti Land Roveri Klubi

Kristjan (+372)5010599

Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Vasta
#13

Nüüd vähe värskemad pildid. Suured tänud fotograaf waxileSmile

[Pilt: PICT0022%20copy.JPG]

[Pilt: PICT0046%20copy.JPG]

[Pilt: PICT0047%20copy.JPG]
Vasta
#14

Mille raud Ets Su Broncol on? Igatahes annab selle olematu suurus B ninal selge ettekujutuse auto tegelikest mõõtmetest! Tavalise maasturi raud ulatub hädiselt poolde iluvõresse....
Stange on nukker, hädine ja mõlkis. Uuri äkki Martin460 käest, palju läheks tolle jõhkra raua kroomimine maksma? Sinna veel siis \"känguru\" ning ilus vints külge ja ... raju! Ei peakski \"show-condition\" pind ju olema ja enam-vähem siledaks peaks suutma Sa ise kah selle koduste vahenditega poleerida.
Vasta
#15

Ets, ma ütlen sulle- roostes relsid olid paremad!
Nagu keegi siin juba soovitas- hämmeraidiga üle ja kogu moos. Smile

Aga auto on muidugi hard core.
Vasta
#16

Tsitaat:Mille raud Ets Su Broncol on? Igatahes annab selle olematu suurus B ninal selge ettekujutuse auto tegelikest mõõtmetest! Tavalise maasturi raud ulatub hädiselt poolde iluvõresse....

Sry aga ma nüüd ei saandki päris täpselt aru mis öelda tahtsid.
Sellest sain aru et see kroomstange on jama ja koleSmile, sellisele järeldusele olen isegi jõudnud.
Aga kas sa soovitad seda suurt raudstanget lasta martinil kroomida?
Ja siis lisada äkiline kängurukas ja vints?


EDIT: jansa jõudis kah juba sõna vahele poetada ja nüüd olen lõplikul arvmusel et vana raud saab natuke iluravi ja ette tagasi. Hard-coreBig Grin
Vasta
#17

Ets, sellinne rumal mõte käis mul jah korra peast läbi!! Kuid arvatavalt maksab see ... ma parem ei mõtlegi! Siledaks ehk enam-vähem kaubandusliku välimuse saab kodugaraazhis talle anda. Rellaka otsa käivad lamellkettad, drelli otsas käivad poleerkäiad jne., u.500 eest materjali ja asi ise tehtud. Olen proovinud, nii al.ut(Ply benapaak poleeritud mul), kui terast-rauda kroomi alla poleerinud(traktori ja Gaz51 lampe tsiklile). Maasturile piisava kvaliteedi saab kätte. Lihtsalt võib see kroomiga katmine n-tuhat krooni maksta. Aga oleks raju ... äkki mõni arvutidisainer suudaks pilti veic töödelda ja tolle roostes raua \"kroomiga\" katta + raud + lisatuled+ vints+ punased seeklid? Endal võtaks tahavaatepeeglist sellise pildi nägemine jala värisema...

Ply@ikka ja ainult \"häid ja utopistlike\" soovitusi jagab, irw!
Vasta
#18

to: Ets

Kas Sa Broncole \"noka\" oled leidnud juba?
Kevadise suurpuhastuse käigus ilmus välja mul veel üks \"nokk\" ehk sirm.
See peaks Sulle juba paremini sobima.
Vähe kandilisema vormiga, tumepruunist pleksiklaasist.
Asub Tallinnas, Kui huvi on siis anna teada.
Vasta
#19

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: Ets
Nüüd vähe värskemad pildid. Suured tänud fotograaf waxileSmile
Nägin eile seda broncot taas linnvahel silmas ja üllatusest :o (halvas mõttes) jäi karp lahti,kui sed kroomvidinatega konditsiooni nägim.
Tee kähku vand rauda korda ja saad autole õige ilme tagasi.

P.S. Speedesti ajal rääkis auto üleeelmine omanik mulle häid kilde selelst ajast, kui ta alles värske omanik oli. :lol Aga ehk tuleb ise ka siia ja räägib sellest.

OÜ Green Oval

MTÜ Eesti Land Roveri Klubi

Kristjan (+372)5010599

Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne