Postitused: 5,768
Teemad: 731
Liitus: Apr 2002
Maine:
31
Tõenäoliselt miski pullikaka. Neid mootoreid oli rohkemgi, ühes vanas Tehnika ja Tootmises oli juttu kohe partiist siia jõudnud vankliga Zigulidest. Mainitud üks mootor olnud Kavori inimeste käes.
Huvi pärast võiks sinna siiski helistada.
Asp
Postitused: 1,705
Teemad: 154
Liitus: Feb 2003
Maine:
3
Kuskil (vist mõnes vanas Tehnika ja Tootmises) oli juttu, et Eestisse müüdi eraisikutele 70\' lõpul 80\' alul väike partii vankelmootoriga Vaz 01 -sid. Ennast on teema ka huvitanud teatud kurioossuse tõttu. Asjadel pidi kuulu järgi peale 35000-40000 km kap. remondi tegema. Info 100% õigsusele ei pretendeeri, kuid kuskil ajukurdude vahel midagi sellist pesitses.
Postitused: 4,154
Teemad: 61
Liitus: Dec 2002
Maine:
55
Päris \"pullikaka\" rootormootoriga LAdade olemasolu Eestis ei ole. Tolle \"kopika\" kohta ei julge arvata, kuid Tallinnas on 100% kindlusega olnud olemas(ja usutavalt vedeleb kusagil siiani) roheline vankliga 2105. Ise omasilmaga olen seda imetlenud-imestanud u. 1995. Kapotialune oli pooltühi, töötas päris vaikselt ja sõitis täitsa edukalt. Miski veidi vanem mees sõitis sellega. Ja kas ta mitte mingi IRU Autole kunagisel LADA-ajastul saadetud katsemudel polnud ... aga võin ka eksida.
Postitused: 3,456
Teemad: 24
Liitus: Dec 2002
Maine:
34
Ma pole nyd päris kindel, aga mu arust tehti neid vankel-sigulle kuskil venemaa n-linnas kohe päris sarjkaupa. aga neil oli jah see viga, et tihendid ei tahtnud istuda (vene värk) ja kap. remondi aeg oli kiire tulema. Põhimõtteliselt pandi neid null-kuutele vist kõige rohkem. aga ma pole päris kindel. enivei pole vist eestis sellisega enam midagi teha, sest varuosi ei leia ja neid läheb palju.
Postitused: 734
Teemad: 29
Liitus: Apr 2002
Täitsa imestama paneb, kuidas on nii ebatäiuslik, ebaökonoomne asi nagu ottomootor praegu praktiliselt kõigil masinatel peal ja kusjuures aututootjad räägivad uutest põlvkondadest, tegelikkus on ikka vana hea otto+jubedal hulgal mõttetut elektroonikat.
Imelik, miks Wankel ei ole läbi löönud?
Postitused: 201
Teemad: 10
Liitus: Oct 2002
Maine:
1
vankelmootoril on üks nõrk koht - rootori tihendus. Seal toimub suurel kiirusel ja kõrgel temperatuuril kuiv hõõrdumine, mis seab mõnede juppide elueale kindlad piirid. Võib-olla
mingid hüper-super materjalid päästaks, aga nood jälle kole kallid.
Postitused: 975
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Maine:
11
ja selle halvema tihendusega kaasneb ka suurem kütusekulu ja heitgaaside mittenormidele vastamine(praegastele euronormidele). Samabensukulu kolb-keps mootorisse pannes on ta kasulikum, seepärast rootormootoril edu ei olnud. Kuid nüüdseks on Mazda suutnud lahendada selle tihendusprobleemi ja mootor annab tänu rootorkolvile sama küttekulujuures rohkem vöimsust, ja on saastenöuete piires. Kas seda saaks ka Ladarootori kohta öelda, EI tea.
Arrogance diminishes wisdom !