seat ibiza GLXI 1,5
#1


enne:
[Pilt: minuibiza1.jpg]
ja mingi hetk pärast:
[Pilt: AUT_0459.sized.jpg]

ja mingi hetk pärast pärast:


lähitulevikus
Vasta
#2

kle ma ükspäev vahtisin ühte Ibizat, sa pead kuidagi plastmassi ka väänama hakkama ju, kui koopad suuremaks lõikad? Smile

väike edit: stangesid pean silmas.Smile
Vasta
#3

nii pilti kah... praegu on see mul igaõhtune tegevus:

[Pilt: seat1.jpg]
[Pilt: seat2.jpg]
[Pilt: seat3.jpg]
[Pilt: seat4.jpg]
Vasta
#4

väga sheff masin. see esimeses postis olev pilt on eriti toreda nurga alt tehtud.

kle, mul tekkisid siuksed küsimused:
1) kas sul on mootor peal, kui sa keretöid teed? ntx kui värvida tahaks, siis kas mootor ette ei jää???
2) ja kas kõik juhtmed on ka küljes? ma ise ei kujuta hästi ette kuidas teha roostetõrjet-värvimist nii et mootor ja juhtmed ka küljes on ... no tähendab kujutan, a kes see siis ikka pintsliga autot värvib Smile või värvitakse?
3) mis veljed sul esimese posti pildil all on? mulle meeldivad > mu autole sobiks ka. mis mõõdus refid peale lähevad ja mis auguvahe on??? (kui ka velgi enam ei ole, siis anna suurus ikka teada)

muidu jõudu!

ux

EDIT: kui kunagi satud tln ja pilte teha tahad oma autost, siis hõiska mulle, ma võin oma fotikaga kohale tulla... @niisama tuli meelde

Facebook @accelerista
Instagram @accelerista
www.accelerista.com
Vasta
#5

Tsitaat:1) kas sul on mootor peal, kui sa keretöid teed? ntx kui värvida tahaks, siis kas mootor ette ei jää???

praegu on jah, see ei sega ju keretöid tegemast eriti, aga maha ma vist pean ta võtma küll kuna tahab ka sealt kuskilt keevitust saada ja mootori padjad on ka omadega läbi! tegelt on see mootor paras kohvi... aga mul on uus olemas ja tõstan selle peale... pärast keretöid tõstan väheke surveastet ja teen nuka kah vastavaks! + sissepritse! turboülelaadimine läheks roppumoodi kalliks... eks kunagi hiljem!

Tsitaat:2) ja kas kõik juhtmed on ka küljes? ma ise ei kujuta hästi ette kuidas teha roostetõrjet-värvimist nii et mootor ja juhtmed ka küljes on ... no tähendab kujutan, a kes see siis ikka pintsliga autot värvib Smile või värvitakse?

ikka küljes, ega need ette jää! ja kui vaja saan need kah lihtsalt ära võtta... kuigi mul elekttrisüsteem on täielikult nässus... õigemine trükkplaat kus kõik juhtmed kokku tulevad on peetis... ja need juhtmed mis salongist mootorialla tulevad pean ka kõik uued panema, sest neid seal õieti polegi enam...

Tsitaat:3) mis veljed sul esimese posti pildil all on? mulle meeldivad > mu autole sobiks ka. mis mõõdus refid peale lähevad ja mis auguvahe on??? (kui ka velgi enam ei ole, siis anna suurus ikka teada)

need on seat cordoba orig. veljed mis ma sealt ajutiselt alla keerasin... velgede auguvahe on 4*100
Vasta
#6

niisiis, nüüd peaks masinal plekid küljes olema... st algam eeltöö värvimisle... no pahtelt läheb palju vast... nii mõnigi lohk on sees...

annan siis väikese ülevaate, mis tehtud on(et endal kah meeles püsiks)

1. uued tagumised isetehtud küljeplekid

tõin romulast mingi vana toyota corolla esimesed porikaareääred, mis olid ilusad ja korralikud... nendest sain taha ideaalselt ümarad ääred!

2. uued küljekarbid! nimetaksin seda ver.1 kuna tahaks neid vähe rohkem väljapoole tuua... aga seda jõuab ka hiljem ning praegu on oluline et seal üldse karp on!

3. karbialla keevitasin torud, mis peaks kerele jäikust juurde andma.
lisaks veel muud väikesed tugevdused tagasilla ja rattakoopa piirkonnas.

4. juhi ja kõrvalistuja alune põhi on uus.

Vasta
#7

Vägev projekt sul.

Kas teed mingit kulu kalkulatsiooni kah. Huvitav oleks teada suurusjärk.:keersilm

tac.

Dodge Journey Cool
Vasta
#8

praegu on mingi 2tuhande ringis... :yes

kui nüüd värvid ja muu selline veel siis umbes sama juurde...

need asjad, mis olemas olnud on ei ole arvestanud...

kõige kallim ost on vist olnud 400.- need porikaareääred ja siis keevitustraat 380.-

pahtelt on kah läinud mõned kilod... :keersilm tänu tagaplekkide isevalmistamisele... ja lömmis vasakule esiporitiivale...
Vasta
#9

Ole hea räägi paar sõna auto plussidest ja vigadest. Tädipoeg praegu kahevahel: kas Seat või VWgolf. Isiklikult mulle nagu Seat rohkem meeldima hakanud.
Vasta
#10

siin on kah nati inffi: http://forum.automoto.ee/viewthread.php?tid=132

ma oletan et I gen. golfi peatakse silmas?
Ibizal on IMO just välimus see mis golfi omast mulle rohkem meeldib (kandiliste autode sõber) ja neid ei ole nii massililselt kah... kuigi varuosad on suht odavad kui otsida oskad... nõrgaks kohaks on käigukast... kuid minul on ilusti vastu pidanud ja ei ole sõitnud kah nii et midagi peaks juhtuma... vanad masinad roostetavad kõik... eriti tagaosa... seetõttu otsustasin ma täiesti uute tiibade kasuks kah... kui mootor korras siis läheb nobedalt edasi kah (1.5 mootor)

pidurid võivad kah suht viletsad olla... jamamist on olnud ka käsipiduriga... aga see kah rohkem roostest tingitud.

endal on üsna häkitud el. süsteem. suht kompaktne, aga kui \"ajukarp\" läbi läheb pole teha midagi... uus ainult...

igatahes mõnus masin esimeseks käeprooviks ... kuigi golfiga on võimalusi rohkem

Vasta
#11

mootor on nüüd peal kuidagi... väikesed probleemid tulid aga need saan kõrvaldatud... nimelt tehes uut esiosa ma arvasin et mootori kinnitustega annab rohkem mängida kui mootor peale tuleb ja see kinnituse täpne kaugus ei ole nii väga oluline... kahjuks sai kinnitus koht 2,5 cm tahapoole kui ennem... egasmidagi... uued augud ja 1 (lisa)raud tugevduseks...


edit... nonii sain mootori paika... ainult üks auk oli vaja ringi puurida ja teisi väheke viilida...

täna peaks pidurid tööle saama... käsipidur toimib juba ideaalselt...


Vasta
#12

Krt selline asi ikka nõuab roppumoodi aega ja viicimist. Ja muidugi ka keevitamist.
Vasta
#13

[Pilt: AUT_0424.sized.jpg]

[Pilt: AUT_0426.sized.jpg]




Vasta
#14

nonii 30 juulil oli see päev siis mil ma ta ära värvisin...

räägiks siis mis üldse tegin selle ibiza junniga...

kõik algas u. 2002 aasta märtsis vist, kui ma rahulikult mööda teed sõites järsku mulle üks opel vectra küljepealt sisse tagurda :mad: aga tglt tänu sellele ma üldse vaeva nägema hakkasingi Big Grin
igatahes sai suure huraaga kohe pihta hakatud, kuid siis hakkasid asjad venima. ei olnud aega. muidugi kui ma oleks uue ukse muretsenud ja natukene plekke silunud oleks asi jälle käinud... aga nii ma ei teinud. kõik molekulideks. siis tekkis idee tagumised porikaareääred ilusad ümarad teha... nii ma siis sealt kõik ära lõikasin:
[Pilt: seat2.thumb.jpg]

nii plekki käisin väänamas ühe tuttava plekksepa juures... too oli aga kuskil kadunud (jõi vist) ja nii ma seal toimetasin... küljekarbid said kah vajalikud painded. kõik need valmis hakkas keevitustöö pihta. esiteks tõin romulast vana toyota corolla esimesed tiivad... sealt lõikasin ääred-kaared maha ja hakkasin oma värskeltväänatud plekikülge sobitama. vajalik ju et mõlemalt poolt oleks suht sarnaselt!
nii ära sai lõigatud ka läbiroostetanud karbid... keskmise karbi külge sai veel keevitatud toru, et kerele jäikust lisada
[Pilt: ibizak.jpg]
igatahes seisis mul asi mitmeid kuid keevitamata ja roostetas niiskuse käes... aga siis 2002 sügisel aasta sügisel nägi ta juba täitsa automoodi jälle välja:
[Pilt: AUT_0132.thumb.jpg]
lisaks kõigele muule tuli ka kõvasti põhja keevitada... juht ja kaasreisija koht said uue põhja omale jalgealla... tagumisi koopaid tuli kõvasti lappida ja tugevdada... ehitamist oli ikka omajagu.
[Pilt: AUT_0134.thumb.jpg][Pilt: AUT_0135.thumb.jpg][Pilt: AUT_0139.thumb.jpg][Pilt: AUT_0105.thumb.jpg]
kuna tagaplekid sai ise tehtud siis ka auk kust bensiini valatakse on ka nüüd veidikene sportlikum ja ei ole enam peidus kuskil luugi taga
[Pilt: AUT_0137.thumb.jpg]
siis mingiaeg jaanuar-veebruar nägi asi välja selline.... ajasin ta ühe ilusama ilmaga ka jääle päikese kätte:
[Pilt: AUT_0103.thumb.jpg][Pilt: AUT_0102.thumb.jpg][Pilt: AUT_0106.thumb.jpg][Pilt: AUT_0107.thumb.jpg][Pilt: AUT_0118.thumb.jpg]
nii lumi hakkas juba sulama... ja siis oli jälle aeg oma autokest edasi ehitada... aga siis oleks nagu ok olnud aga ikka ei... ma lihtsalt ei suutnud ühte kõverat rooste känni oma autokülge jätta. nimelt on see masin kunagi veel paugu ette saanud ja seal oli nii mõnigi asi üpris kõver ja roostes... niisiis mootor maha ja relakaga esiots ka maha...
selline nägi ta hetk ennem mootori eemaldamist ja alumise selle jämeda junni eemaldamist mis mootrit ja autot põhiliselt koos hoiab...
[Pilt: AUT_0102_001.sized.jpg]
ja pärast mootori eemaldamist ja siis juba uue ja lodetavasti ka tugevama ja jäigema alumise strutbariga (keegi selle koha õiget nimestust teab?)
[Pilt: AUT_0128.sized.jpg]
[Pilt: AUT_0129.thumb.jpg][Pilt: AUT_0130.thumb.jpg][Pilt: AUT_0131.thumb.jpg]

nii aga siis ka ülemine tala mis ülevalt külgi, kapoti ja tulesid toetas oli maru kõver siis sai seegi ära lõigatud. antud pilt on juba tehtud üpris suvisel ajal siin mõni kuukene tagasi... paigaldatud on ka juba mootor doonormasinalt(punane):
[Pilt: AUT_0336.sized.jpg]
[Pilt: AUT_0337.thumb.jpg][Pilt: AUT_0341.thumb.jpg][Pilt: AUT_0342.thumb.jpg][Pilt: AUT_0343.thumb.jpg]
mootori installeerimisega ilmnesid aga probleemid Sad milles mu liiga vähene autoehitamise kogemus süüdi oli... nimelt said augud vähe mööda puuritud... aga õnneks oli see apsakas ilusti eemaldatav Cool
[Pilt: AUT_0347.thumb.jpg][Pilt: AUT_0348.thumb.jpg]
need järgnevad pildikesed on üpris hiljuti tehtud... siis käis jube lihvimine ja plekkide sirgeks lihvimine. kahjuks lootusetu ettevõtmine.
[Pilt: AUT_0413.thumb.jpg][Pilt: AUT_0415.thumb.jpg][Pilt: AUT_0417.thumb.jpg][Pilt: AUT_0418.thumb.jpg]



Vasta
#15

100% kindel ei ole, aga kuskil jube tuttavas kohas oli sarnane isend ukse taga värvi ootamas ???


Vasta
#16

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: al
100% kindel ei ole, aga kuskil jube tuttavas kohas oli sarnane isend ukse taga värvi ootamas ???

ma värvisin ise ja kodus Big Grin
Vasta
#17

kus maal asi on siis???
Vasta
#18

jõudu, vaatasin su pilte ja tundub,et seda va läiget ei ole eriti,või milles asi on,muidu toon on äge ,selline vägagi silmatorkav

Golf mk1, VW T3, Lada 1200, Dnepr MT-10
Vasta
#19

vaja veel poleerida... esistang on must sellpärast et seda on vaja nati ümberehitada... on teine kõver ja kole. ei hakanud värvi raiskama
Vasta
#20

jaaah - esibamper karjub ümberehituse järele. Ilmselt tead isegi, kui hästi punakad toonid valgega kokku lähevad (näitaks pilti punasest kadetist valge veljega, aga ei saa teha...)... Natuke mõtteainet siis! Nojah - ega sa sellega enne 2004aastat tegelema jõua hakataSad?
tagastange-luuk jäi ikka originaal?Sad

pead vist \"DEtuunima\" hakkama - istutad ühe kojamehe juurde.Smile

jube tõsiselt võtsid asja ikka ette - tubli töö!

teet,
mõtleb juba vaikselt järgmise suve \"feisslifti\" suunas

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne