Võimalik aktsioon: madelveok GAZ-53 Varjupaika?
#1

http://www.osta.ee/index.php?fuseaction=...id=1323574

Sillu ühes teises teemas Kirjutas:Asi, mida oleks minu arvates sellest [Paide KKK osta.ee oksjonil saadaolevate sõidukite] nimekirjast mõtet püüda Järva-Jaani saada, on pildi järgi otsustades täitsa korralik GAZ-53 madelveok. Selline isend on seni veel Varjupaigast puudu, ka on seda marki madelveokid tänavapildis jäänud juba üsna haruldaseks (märksa rohkem liigub mitmesugustes versioonides sama marki auto baasil ehitatud kallureid).

mesamees Kirjutas:See 53 madelveok oleks jah hea mõte varjupaika viia, siis ma saaks oma eksamiautot tihemini nähaToungue  Muide õpetaja, kes selle autoga õppesõitu tegi, on selle auto igatpidi ära kruttinud, et vähe benssu võtaks (tal endal oli vaz 2102, mis ka benssu vajas), hommikuti oli masina käivitamine ikka omaette kunst, igamees seda käima ei saanudkiBig Grin. Möödasõit või äkilisem kiirendamine sai toimuda ainult tooreklapi kaasabil. Üldiselt oli aastatel 1996-2000 see veok kutseka kõige korralikum auto, mis iga krõbina peale kohe remonti pandi ja seepärast oligi see masin minuarust kõige korralikum. Igatahes selle masina roolist küll eriti teiste rooli istuda ei tahtnud.

Niisiis, mida teised Varjupaiga aktivistid arvavad?

Vanade traktorite omanikud ja huvilised Facebook`is: https://www.facebook.com/groups/vanatraktorid/

Minu kanal YouTube`is: http://www.youtube.com/user/Kolhoos1?feature=mhee
Vasta
#2

Ootame veel nädalakese ja vaatame, mis hind selleks ajaks teinud on. Praegune hind on vähem mootori metallihinnast ja kardan et see nii ei jää. Pigem võiks praegu arutada, mis hinnaga oleks antud masinat mõttekas veel soetada. Isiklikult ostaks 2 kiloga selliseid autosid hulgi......

Ja püüaks kokku leppida, et ostuplaani korral keegi foorumlastest ise pakkumisi tegema ei hakkaks - omavahel ei ole mõtet konkureerima hakata.

Pulmasõidud vana Volgaga, saunabussi ja RAF "Kutsikas" rent - www.suhtesepp.com
Vasta
#3

Kehtiva ülevaatusega Gaz 53 varjupaika?! No see ei lähe mitte. Ma ise nõus sellises korras masina eest hoobilt vähemalt 10K välja käima. Üldiselt korralikud kehtiva ülevaatusega Gaz veoautod hinnaga 30-40K aga ma näinud ka 11000km sõitnud masinat mille eest küsiti 100K.
Vasta
#4

kris Kirjutas:Ja püüaks kokku leppida, et ostuplaani korral keegi foorumlastest ise pakkumisi tegema ei hakkaks - omavahel ei ole mõtet konkureerima hakata.

Kuidas siis teistmoodi, kui vaid majanduslikel alustel saab selle sinuarvates paika panna, kui mitu ostasoovijat on ja toimub oksjon?
Tahad autoostulubasid ametiühingukoosolekul loosima hakata?
Vasta
#5

oldmoped Kirjutas:
kris Kirjutas:Ja püüaks kokku leppida, et ostuplaani korral keegi foorumlastest ise pakkumisi tegema ei hakkaks - omavahel ei ole mõtet konkureerima hakata.

Kuidas siis teistmoodi, kui vaid majanduslikel alustel saab selle  sinuarvates paika panna, kui mitu ostasoovijat on ja toimub oksjon?
Tahad autoostulubasid ametiühingukoosolekul loosima hakata?
Eksole Oldmoped, lepime kokku, et ei ole mõtet kaasfoorumlaste väljaöeldut ka päris suvaliselt väänata - said aru küll, mida Kris silmas pidas - et sellel pole ka mõtet kui kaasfoorumlased hakkavad üksteist üle trumbates oksjonil pakkumisi tegema ja niimoodi hinda üles ajama!

Vanade traktorite omanikud ja huvilised Facebook`is: https://www.facebook.com/groups/vanatraktorid/

Minu kanal YouTube`is: http://www.youtube.com/user/Kolhoos1?feature=mhee
Vasta
#6

Sillu Kirjutas:Eksole Oldmoped, lepime kokku, et ei ole mõtet kaasfoorumlaste väljaöeldut ka päris suvaliselt väänata - said aru küll, mida Kris silmas pidas - et sellel pole ka mõtet kui kaasfoorumlased hakkavad üksteist üle trumbates oksjonil pakkumisi tegema ja niimoodi hinda üles ajama!

Ma ei väänanud midagi ja sain täiesti üheselt sellest aru, mis ta öelda tahtis.
Sellest tekkis ka minu küsimus, et mis siis see "kokkulepe" tähendab ja kuidas see välja ikkagi näeb, et kui on mitu tahtjat, siis kes saab ostuõiguse?
Toon näite reaalsest elust:
Minul on näiteks tallu sõidukorras veoautot vaja ja see konkreetne tundub täiesti kobe isend ja kui selle soetamiseks vajalik hind on vastuvõetav, siis ma konkreetselt ka pakun oksjoni lõpus selle hinna. Kas ma peaksin sellepärast jätma oma pakkumise tegemata ja auto ostmata, et keegei, kes on oksjonil enne mind pakkumise teinud, on juhuslikult AMF'i liige?
Olge nüüd natukene mõistlikud - foorumil on momendil 3011 liiget...

P.S. Lepime nüüd kokku, et keegi foorumlastest "Kurtna Laadalt" ühtegi vanamopeedi ega nende osa ei osta - siis müüjad näevad lõunaks, et nõudlust ei ole, lasevad kauba hinna alla ja ma saan omale vajalikud asjad odavamalt osta.
Vasta
#7

oldmoped Kirjutas:Toon näite reaalsest elust:
Minul on näiteks tallu sõidukorras veoautot vaja ja see konkreetne tundub täiesti kobe isend ja kui selle soetamiseks vajalik hind on vastuvõetav, siis ma konkreetselt ka pakun oksjoni lõpus selle hinna. Kas ma peaksin sellepärast jätma oma pakkumise tegemata ja auto ostmata, et keegei, kes on oksjonil enne mind pakkumise teinud, on juhuslikult AMF'i liige? Olge nüüd natukene mõistlikud - foorumil on momendil 3011 liiget...
Kas keegi kaasfoorumlastest sai aru, kes on keelanud Kõrgestiaustatud Oldmoped`il soovi korral kõnealusel oksjonil osaleda?Rolleyes Kui midagi taolist ka sündis, siis minul on see küll märkamata jäänud...

Vanade traktorite omanikud ja huvilised Facebook`is: https://www.facebook.com/groups/vanatraktorid/

Minu kanal YouTube`is: http://www.youtube.com/user/Kolhoos1?feature=mhee
Vasta
#8

ehh... oleme nüüd ikka sõbrad edasi... Toungue

prooviks kõigepealt selgeks teha, kas sellises korras autot on mõtet varjupaika viia (kui see on tõesti NII heas töökorras) ja siis hakkaks edasi vaidlema, kes tohib ja kes mitte osta.ee oksjonil osaleda Wink

(Arvuti)vanaraualadu -> www.hot.ee/hqs

Vasta
#9

Meil ju demokraatia. Juhul kui kellelgi oleks seda ikka sihtotstarbeliseks kasutamiseks vaja , ei saa ju keelata kedagi.
Samas JJ - autorent? Vajadusel koos sohvriga. Smile

Aga nagu juba ütlesin, hoia silmad ja kõrvad lahti !

Üks 2001a Busso ongi ainult.
Vasta
#10

hqs Kirjutas:ehh... oleme nüüd ikka sõbrad edasi... Toungue

prooviks kõigepealt selgeks teha, kas sellises korras autot on mõtet varjupaika viia (kui see on tõesti NII heas töökorras) ja siis hakkaks edasi vaidlema, kes tohib ja kes mitte osta.ee oksjonil osaleda Wink
Vabanda hqs, aga siin ma ei saa enam Su mõttearendusest aru - see tähendab, et mis mõttes pole mõtet töökorras autot Varjupaika viia? Mitmed Varjupaiga masinakogus olevad sõidukid on täiesti töökorras ja ideaalvariant (mida pole võimalik reaalselt saavutada) oleks, et seda oleksid kõik Varjupaiga ekspositsioonis olevad sõidukid. Ühesõnaga, minu seisukoht on, et kui on täiesti töökorras sõiduk sobivatel tingimustel saadaval, siis miks mitte? Hoopis teine küsimus on, et kas antud sõidukit antud tingimustel on mõistlik üritada Varjupaiga kogusse saada ja selle väljaselgitamiseks see teema ju tehtud saigi. Mõistan täielikult ka seisukohta, et kuna GAZ-53 pole praegu veel väga haruldane, siis ehk pole selle varjupaika soetamiseks üldse mõtet raha välja käia, vaid võtta seda vastu (võimalusel) üksnes annetusena. Ja Krisi vaidlusaluse postituse mõte peaks ka kõigile arusaadav olema, arvan. Loomulikult ei saa aga mitte kedagi, kes tahab seda sõidukit endale soetada, keelata oksjonil osalemast.

Vanade traktorite omanikud ja huvilised Facebook`is: https://www.facebook.com/groups/vanatraktorid/

Minu kanal YouTube`is: http://www.youtube.com/user/Kolhoos1?feature=mhee
Vasta
#11

vabandan samuti, et mu mõttearendus poolikuks jäi.
Üritasin öelda seda, et kui tõesti keegi soovib sellises seisus masinat omale töötegemiseks, siis ei ole ju mõtet hakata osta.ee's hinda kunstlikult kergitama stiilist "leppisime ju kokku, et me viime selle masina varjupaika".
Tõsi ta on, et tegemist ei ole veel väga haruldase masinaga, kuid üks hetk võib tekkida lihtsalt seis, kus kõik vähegi mõistlikus seisukorras masinad on kas ribadeks sõidetud või erinevate talude metsanurka ära mädanenud.
Ise olen varjupaiga poolt, vajadusel nõus ka rahaliselt toetama, seni kuni hind mõistlikuse piirides püsib.

(Arvuti)vanaraualadu -> www.hot.ee/hqs

Vasta
#12

mulle tundub kah, et niisama varjupaika teiste mittesõitvate eksponaatide vahele ei ole mõtet seda pilli osta. Kui ta nii heas töökorras on, siis peaks masin ka aktiivset rakendust leidma, muidu tundub asi veidi nagu raiskamisena, kui ta varjupaika ostetakse, ent sinna siis roostetama jääb. Kui autole leitaks rakendus, las ta siis saab varjupaigas endale väärt positsiooni. Olen nõus sel juhul ka oma piskudest varudest õla alla panema...
Aga minu arvamus lihtsalt.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne