Kas ka uunikumiga saab kihutada?
#21

Jah, kui autokool juba lõpusirgel siis on liiklus pmst selge ka, mitte midagi enam juurde õppima ei pea ja võib hakata kohe teisi õpetama Big Grin
Vasta
#22

Eks teoorias ollakse siis kõikse tugevamad Smile
Vasta
#23

Sorry, et veidi OT aga... minu arvates on Eesti liiklus liiga närviline, mis on osalt üliohtlik.

Näiteks eile pidin tiheda liikluse tõttu Tallinna Võidujooksu Statoilist vasakpöörde võimalust "kanalisse" tagasi ootama ca 5 minutit. Taha oli mulle kogunenud kenake autorodu, lõpuks hakkas paar tulipead taga signaalitama ja mulle rusikaid näitama. Aga mida mina teha saan, kui peateel on mõlemas suunas sedavõrd tihe liiklus, mis ei võimalda mul LE kohaselt manöövrit sooritada? Ei hakka ma ju peateel sõitjale sellepärast ette keerama, et olen juba kenakese aega oodanud.

Ei leidunudka peateel selle aja jooksul ühtki viisakat juhti, kes oleks pikka joru nähes mu lihtsalt vahele lasknud...

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#24

Kogu Valdo kirjeldatud jama tõttu ei ela juba üle 10 aasta Tallinnas ja iga siia tulek (kahjuks pea üle päeva) ei tee tuju teps mitte paremaks.
Maal ON rahulikum. Ja lennujaama jõuan sama kiiresti kui mõni mees Mustamäelt.

Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Vasta
#25

Valdo poolt kirjeldatud situatsioonid on meie liikluses suhteliselt igapäevased. Mina isikliklikult eelistan sellises olukorras sooritada parempöörde ja otsida alternatiivseid võimalusi sihtkohta jõudmiseks. Hoiab kokku enda ja teiste närve.

Näiteks üleeile olin samasuguses olukorras United Motorsi territooriumilt väljudes. Ühe vasakpöördesooritaja taha kogunes 4 autot, kes kõik soovisid paremale pöörata. Mööda ei pääsenud, nii me seal seisime ca 5 minutit. Kuni lõpuks see vasakpöörde ootaja otsustas paremale pöörata.

Isiklik rekord vasakpöörde ootamises on ca 7 minutit. Laki tänavalt Kadaka teele.
Vasta
#26

Ollakse jah kuradi närvilised. Olen sõprade kõrval sõitnud, ja ikka vingutakse, kuidas keegi sõidab või tahab vahele tulla või sõidab lihtsalt aeglaselt. Ise üritan rahulik ja viisakas olla. Eelmine suvi sõitsin gonsiori kaudu kooli. Valdo oli oma autoga kõrval reas. Siis oli Tartu mnt. remondis. Olid hommikused ummikud ja me jäime valdoga esimestena rohelise tule alla seisma, sest tänav sai täis, ja kui oleks edasi läind siis oleks teistele risti ette jäänd. Valdo auto tagant kostus kohe signaal.
Vasta
#27

Veoautod ja Muud liikurid min on suuremad vöivad suurema pöörde raadiuse töttu pöörata näiteks nelja realisel teel kus kaks rada tulevad vastu ja kaks lähevad samas suunas, kus sinagi, siis vöib Veo-vöi muu suurem masin teha tagasi pöörde paremast reast, kus Täis vastustus om pöörajal.

www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

Vasta
#28

Jesper'ile ja pppp'le .
Pole mõtet maha teha. Inimesed unustavad, ning kuna mina tean kõige värskemat infot mida nõutakse ARKis ja üldsegi liiklemises, siis milleks olla kaan ja mitte rääkida. Kogemuste pagas on väikene võrreldes tulevikuga, kuid teooria on läbitud. Liikluses on teie koolis käimisest väga palju muutunud, VÄGA palju, nii, et ärge arvake, et kõike oskate.

Vajad enda autost pilte ? Saame kokkuleppele ! Küsi varajasemaid töid.
Vasta
#29

Ei teinud ma kedagi maha (vähemalt plaanis küll polnud...), lihtsalt konstateerisin fakti Smile
Loodame, et edaspidi mehine hulk praktikat juurde tuleb ja minimaalne hulk õpitust ununeb...
Vasta
#30

Fic, ma ei taha ka sind maha teha ega midagi, aga noh see su enesekindlus on veidi liialdatud, autokool ja teooria on ikka täielik aabitsatarkus. Tegelik juhtimisvilumus hakkab mingile tasemele jõudma umbes kaks aastat pärast lubade saamist, kui see aeg möödas on siis saad ise ka aru mida me siin höpiseme Smile
Vasta
#31

toots ütles ka kiirele ,et esmalt teooria ja siis praktika! teoreetikuid kui palju ! aga kui reaalsusse tuua siis mokk kinni!!näide kutseliste juhtide täiendkoolitusest!
Vasta
#32

natike OT aga:

fic Kirjutas:... Näiteks eile tahtsin ringile otse sõita, kuid vastu tulid ka autod, ning ei näidanud suunda mitte keegi 9st autost kes otse sõitsid. Viimane näitas suunda, ning valesti - sisse. Isaga arutasime naljatades, et antud olukorras see isegi ohutum, kui näitad, et tuled ikka sisse, muidu võib olla tunne, et läheb ka nagunii otse...

Ostetud lubade esimene tunnus on ringristmikul VASAKU suuna näitamine.
Teooriat kinnitavad praktilised vaatlused minu enda tutvusringkonnas.

aga kui mu auto liigub valguskiirusel, kas on siis esituledest veel kasu?


Otsin pagasniku luuki 1/43 M407-le
Vasta
#33

Justjust kOll. Kui teha enda jaoks ringristmikud selgeks, siis need on täpselt sama lihtsad asjad nagu lihtsad reguleeritud ristmikud.

Vajad enda autost pilte ? Saame kokkuleppele ! Küsi varajasemaid töid.
Vasta
#34

Pole see tõde nii absoluutne. Aastate möödudes märkad seda isegi, loodetavasti.
(mõni muidugi ei märka, need inimesed tunned ära selle järgi, et nendega on jube raske rääkida, ajavad oma jura ega tagane sellest)

olen end mõnikord tabanud äkilisemas kurvis suunda näitamast.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne