Eestis on säilinud veel üks ET 500/600
#1

[Pilt: P3290001.JPG]

[Pilt: P3290002.JPG]

[Pilt: P3290003.JPG]

Äkki keegi teab midagi selle isendi kohta.
Vasta
#2

ET-500/600. Kus kandis see asub?
Vasta
#3

Üks suurimaid haruldusi, mida Maarjamaal leida annab: http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=9700

See on siis kolmas ühe siinse foorumiliikme ja Maanteemuuseumis oleva kõrval?

Igatahes oleks mõistlik, kui see siit nach Ostland ei purjetaks, vaid pige mõne asise kodaniku kätte satuks, kellel oskust, tahtmist ja pühendumist kohalikku tehnikaajalugu kodumaal säilitada.

Asp

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#4

Oioi. See on tõeliselt väärt leid. Kas omanike kontaktandmeid pole?

Sellise asja Järva-Jaani meelitamise puhul oleksin käsi toetama.
Vasta
#5

Kas mingid nendest isenditest ei olnud mitte elektrimootoritega? Millegipärast meenub nii, aga leid on tõesti haruldlane.

Sõidame suurtega...
Vasta
#6

Sad kahjuks pean teid kurvastama,et omanik pole nõus autot ära andma ega müüma,kuna plaanis seda taastama hakata.
Vasta
#7

Aga kas näha saab? Omal selline masin taastamisel ja tore oleks vaadata ka teisi samasuguseid!

Jawa 350OHV, Jawa Jawetta Standard/Sport, Jawa 550/555/typ 20/Mustang, Jawa Robot, Jawa Perak, Jawa 175/356, Jawa 250/353/559/Super Sport, Jawa 257A, Jawa 350/354/360, Jawa 634/638,  Velorex 16,  2x Riga, ET-600, Moskvits 2140 '79 ...
Vasta
#8

Loodame siis, et ikka originaali, mitte nii, nagu palju häid autosi "taastatakse". Kui omanikul kogemused olemas ja hea tahtmine ka, siis jõudu. Kahju oleks kui see asi kunagi korda ei saa huvi ja raha puudusel.

Sõidame suurtega...
Vasta
#9

Kurb. Piltidelt paistab, et see "plaan taastama hakata" on olnud juba pikki aastaid. Ja ilmselt jääb plaaniks veel aastateks. Ja lõpuks saavad ikkagi ilmastikumõjud plastkabiinist jagu ja ongi olemas.

See on muidugi kurb stsenaarium, ehk läheb sellel masinal siiski paremini.
Vasta
#10

Ma miski pärast arvan ka et seal ta on ja sinna ta jääb samas olukorras.ja lihtsalt mädaneb ära.
Vasta
#11

zajets Kirjutas:Ma miski pärast arvan ka et seal ta on ja sinna ta jääb samas olukorras.ja lihtsalt mädaneb ära.
Reaalsus on jah selline. Kuid eks Sa hoia silm peal sellel ETKVL masinal, ning kui omanikul on nõrkuse hetk, siis anna teada siia Smile

Vajad enda autost pilte ? Saame kokkuleppele ! Küsi varajasemaid töid.
Vasta
#12

off topic, kuid minul oli ka oma gaziga selline seis, et omanik ei müü ära ja kõik. Asi oli sõitnud 1450 km, st tehnika pool nagu uus. Sai korduvalt käidud ja räägitud, et saa aru, sul lõhutakse see täitsa ära või kasvab konkreetselt maasse ja lõpuks ei viitsi keegi seda teha, liiga suur töö jne.Räägi nagu seinale.Lõpuks sain auto pärijate kaudu kätte.
Kurb on see kui ise ei jõua, viitsi, finantsi ei ole, kuid teistele ka ei anna.Lõpuks kui aru pähe tuleb, pole enam midagi teha.

Sõidame suurtega...
Vasta
#13

must Kirjutas:off topic, kuid minul oli ka oma gaziga selline seis, et omanik ei müü ära ja kõik. Asi oli sõitnud 1450 km, st tehnika pool nagu uus. Sai korduvalt käidud ja räägitud, et saa aru, sul lõhutakse see täitsa ära või kasvab konkreetselt maasse ja lõpuks ei viitsi keegi seda teha, liiga suur töö jne.Räägi nagu seinale.Lõpuks sain auto pärijate kaudu kätte.
Kurb on see kui ise ei jõua, viitsi, finantsi ei ole, kuid teistele ka ei anna.Lõpuks kui aru pähe tuleb, pole enam midagi teha.

Aga miks pidi esimene omanik müüma. Seega oleks sama teema, kui võtta suvaline auto olgu ta liikuv või seisev ja hakkama omaniku TERRORISEERIMA müügi juttudega. Ausalt ei saa ise nendest inimestest aru, kes käivad täiega närvidele, et saada enda tahtmist. Kas siis enam ei ole üldse austust kaaskodanike vastu. Tundub, et ei ole.
Tunnen südamest kaasa auto omanikule...

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta
#14

Eks see teema ole kahe otsaga asi nagu vanatehnikahuvliste ja autoomanike vasatasseis ikka. Ühel pool seisavad omanikud, kes nende valduses leiduvast tehnikast võib olla nii palju ei hooligi ning teisalt tõelised vanatehnikafanaatikud, kes koguksid kogu olemasoleva raua enese kätte. Teisalt pole demokraatlikus riigis seadust, mis keelaks omanikul vanatehnikat lihtsalt hävitada, kuigi tehnikajaloolises mõttes on sellest otsata kahju.
Vasta
#15

Mister X Kirjutas:Eks see teema ole kahe otsaga asi nagu vanatehnikahuvliste ja autoomanike vasatasseis ikka. Ühel pool seisavad omanikud, kes nende valduses leiduvast tehnikast võib olla nii palju ei hooligi ning teisalt tõelised vanatehnikafanaatikud, kes koguksid kogu olemasoleva raua enese kätte. Teisalt pole demokraatlikus riigis seadust, mis keelaks omanikul vanatehnikat lihtsalt hävitada, kuigi tehnikajaloolises mõttes on sellest otsata kahju.

Antud isend võiks ja lausa peaks olema riikliku kaitse all. Tegu ju siiski meie enda kodumaise tehnikaajalooga.
Vasta
#16

zazik Kirjutas:Antud isend võiks ja lausa peaks olema riikliku kaitse all. Tegu ju siiski meie enda kodumaise tehnikaajalooga.

Loll möla suhu tagasi.
MAsinal on ka omanik. Ausalt selline jutt ajab ülimalt keema.
Ei ole austust ühegi masina vastu enam ühegil "taastajal".
Ma loodan südamest, et Teil kunagi ka mõistus pähe tuleb, ning et mõni vara omanik aru saab ja paar "pauku" teeb. Saab ühest jobust siin maailmas lahti.
Kas Teil mittemingit südametunnistust ei ole teise vara vastu???
Tule "jumal appi", kuhu Eesti riik jõudnud on.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta
#17

to zajets:
aga siiski, kui saladus ei ole, kus selline masin asub? Kui avalikult ei taha öelda, saada pm! Mul oleks soov natuke nende masinate ajaloo ja olemasolu kohta uurida1

Jawa 350OHV, Jawa Jawetta Standard/Sport, Jawa 550/555/typ 20/Mustang, Jawa Robot, Jawa Perak, Jawa 175/356, Jawa 250/353/559/Super Sport, Jawa 257A, Jawa 350/354/360, Jawa 634/638,  Velorex 16,  2x Riga, ET-600, Moskvits 2140 '79 ...
Vasta
#18

unimüts Kirjutas:
zazik Kirjutas:Antud isend võiks ja lausa peaks olema riikliku kaitse all. Tegu ju siiski meie enda kodumaise tehnikaajalooga.

Loll möla suhu tagasi.
MAsinal on ka omanik. Ausalt selline jutt ajab ülimalt keema.
Ei ole austust ühegi masina vastu enam ühegil "taastajal".
Ma loodan südamest, et Teil kunagi ka mõistus pähe tuleb, ning et mõni vara omanik aru saab ja paar "pauku" teeb. Saab ühest jobust siin maailmas lahti.
Kas Teil mittemingit südametunnistust ei ole teise vara vastu???
Tule "jumal appi", kuhu Eesti riik jõudnud on.
Rahuneb nüüd natuke maha.
Ei arva sellistest omanikest suurt midagi, kes ilmselt eilse päevani ei teadnud, mis aparaadiga tegu on. Küll aga on suur kihk taastama hakata ehk näpud sügelevad.
Paremal juhul tuleb kiirtaastamine ahjuvärvi meetodil. Halvemal juhul täielik mürka p!"#e .
Vasta
#19

Kadari Kirjutas:Rahuneb nüüd natuke maha.
Ei arva sellistest omanikest suurt midagi, kes ilmselt eilse päevani ei teadnud, mis aparaadiga tegu on. Küll aga on suur kihk taastama hakata ehk näpud sügelevad.
Paremal juhul tuleb kiirtaastamine ahjuvärvi meetodil. Halvemal juhul täielik mürka p!"#e .


Miks Peaks maha rahunema. Olgu või ahjuvärviga. See on täielikult omaniku enda otsustada. Selles ei tohi KEEGI sõna võtta peale omaniku.

Oletus: Omanik ei taha müüa.

Soovija/ostja: Käib omanikule nii pinda, et omanikul viskab närv üle ja veab emexi masina, paremal juhul annab soovijale pikku hambaid.
Omanik: Omanik ei lase end välja viia ning mingil hetkel lööb soovija/pindakäija üldse maha.
Soovija ei viivita nii kaua ning astub ise tegutsema ja veab üks öö masina salaja "mitteametlikult" omaniku maa pealt minema. Nõudlus on ju suur haruldase kauba vastu....

Huvitav palju info levitajad vahelt võtavad "info teatamise" eest, kus midagi huvitavat "vedeleb" ning omanik kergelt oma varast nõus loobuma on.
Samas kaua "info levitajad" omaniku "peedistamise" eest kasu saavad??
Peaks ka kampa lööma mõelge, kui tulus äri.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta
#20

Muideks keda see Et teema rohkem huvitab võib lugeda sellist raamatut nagu" Läbi elu :meenutusi olnust" autor Roman Bertelov. Bertelovi võib lugeda nende autode isaks ja selles raamatus kirjutab ta nende autode sünnist ja katsetustest. Ja puudutab ka elektri auto teemat. Samuti on seal kirjas kuidas sündisid meil konteiner veod mis mujal maailmas juba ammu olemas olid.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne