Silindripea ja silindri värvimine ?
#1

Olen näinud ja kuulnud, et värvitakse ära silinder ja silindripea.

Mis värvi soovitate kas kuni 800kraadi sooja kõlbab?Cool Värviks silindripea hõbedaseks, ja silindri mustaks, või mõlemad hõbedaks. Oskab keegi nõu anda kuidas ilusam on ja kuidas enda tööga rahul on kui teha lasknud jne.

Ja pintsliga parem teha eks kui aerosooliga Smile?:bounce

Otsin eboniidist Iž-350 signaali ja M72 signaali cm-01 cm-02, militaar M72 kuuluvaid kanistreid, kanistri raame, kohvreid ja nende raame. dektarjovi relvakinnitus jalgasid ...
Vasta
#2

K750 mootorile teha.

Otsin eboniidist Iž-350 signaali ja M72 signaali cm-01 cm-02, militaar M72 kuuluvaid kanistreid, kanistri raame, kohvreid ja nende raame. dektarjovi relvakinnitus jalgasid ...
Vasta
#3

kui k750 siis silindripea ikka hõbedaseks ja silinder mustaks. 800kraadist peaks küll piisama sinna.:bounce
Vasta
#4

kui värviks HAMMER või oli HAMMERLINE värviga? On ju ka spetsiaalne värv mida võib roostepeale kanda, silindripea puhas arvan et ju ka puhtale pinnale võib seda roostehammerline kanda, ja silindril ikka väiksed rooste tõksud. Lükkan niipalju puhtaks kui saab ja rooste HAMMERIT peale mis arvate, on keegi teinud ?

Otsin eboniidist Iž-350 signaali ja M72 signaali cm-01 cm-02, militaar M72 kuuluvaid kanistreid, kanistri raame, kohvreid ja nende raame. dektarjovi relvakinnitus jalgasid ...
Vasta
#5

Värv annab kindlasti palju juurde.
Mul enda Honda mootor oli kohe musta värvi üleni.
Vasta
#6

Hammerite on üldiselt kõnts. Vähemalt selline on mu oma kogemus ühe autokäru värvimisele järgnenud aastast, mil see värv kuidagi roostet ei tõrjunud ja väiksemagi kõksu peale maha pudenes.

Teiseks. Pind peab värvimiseks olema alt puhas. M-i silndrite puhul aitab siin ainult liivapritsiga nende puhtaks laskmine ja alles siis kuumakindla värviga värvimine. Hammerite sinna kuidagi ei sobi.

Kolmandaks: silindripeade värvimisel pole mõtet. Pigem ürita oksüüd kätte saada ja pinnad puhtana hoida. Midagi nii rõvedat, kui alumiiniumvärviga üle võõbatud Jawa mootori Kurtnas, pole ma ammu enam näinud.

Asp

Tsitaat:Originally posted by ala310
kui värviks HAMMER või oli HAMMERLINE värviga? On ju ka spetsiaalne värv mida võib roostepeale kanda, silindripea puhas arvan et ju ka puhtale pinnale võib seda roostehammerline kanda, ja silindril ikka väiksed rooste tõksud. Lükkan niipalju puhtaks kui saab ja rooste HAMMERIT peale mis arvate, on keegi teinud ?
Vasta
#7

See mootori värvimine on mitme otsaga asi. Silindrite ja peade juures võib see mõjutada ka jahutust - nii heas kui halvas suunas. Kõigepealt värvikihi paksus. Õhuke kiht on soojuskiirgusele enamvähem läbipaistev, kuid pintsliga mitmekordselt pealemäkerdatud värvikiht võib juba isolaatorina toimida.
Teiseks värvitoon. Kõige paremini kiirgab soojust mattmust pind ja kõige kehvemini läikiv (hõbedane) pind. Jättes esteetilise külje kõrvale võib seega järeldada, et silindripeade hõbedaseks värvimine ei tarvitse olla kõige targem tegu. Aga silindritele mõõdukalt musta ahjuvärvi võib olla lausa abiks.
Vasta
#8

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: Marcello
Kõige paremini kiirgab soojust mattmust pind ja kõige kehvemini läikiv (hõbedane) pind. Jättes esteetilise külje kõrvale võib seega järeldada, et silindripeade hõbedaseks värvimine ei tarvitse olla kõige targem tegu. Aga silindritele mõõdukalt musta ahjuvärvi võib olla lausa abiks.

kas see just vastupidi pole ?
must neelab kõigerohkem soojust, seega suvel päikse käes läheb ta väga kuumaks ja kui veel mootor ka töötab muutub ta veel kuumemeks. hõbedane seevastu peegeldab päikeselt tuleva soojuse tagasi ja hõbedast silindrit kuumutab ainult mootori soojus


soojuse kiirgamine on üks asi, soojuse neelamine on hoopis teine asi
must kiirgab just vähem soojust kui hõbedane. muidu ei tehtaks ju grillahje hõbedaseks seest, kui nad rohkem soojust ei kiirgaks
Vasta
#9

Ei ole vastupidi. Soojuse kiirgamine ja neeldumine on sama nähtuse erinevad küljed - see, mis neelab paremini, see ka kiirgab paremini.
See, et ahjud ja kaminad värvitakse mustaks, et ole kellegi kapriis, vaid praktiline kaalutlus.
Miks pind on must? Sellepärast, et ei peegelda valgust. Miks ei peegelda? Sellepärast, et on väga \"krobeline\" - mikroskoobi all vaadates nagu kaljumäestik. Pinnale langevad valguskiired sumbuvad, peegeldudes lõputult \"mäekülgede\" vahel.
Selline krobeline pind kiirgab samuti paremini, sest kiirgavat pinda on rohkem. Jahutusribid ongi ju selleks, et pinda suurendada - must mattvärv teeb sedasama mikro-mastaabis.
Vasta
#10

must värv kogub ka välist soojust (päike jne) hõbedane seda ei tee, matt värv on krobeline ja jahutab paremini, kuid selle effektiivsus ei ole just kõigesuurem võrreldes radika ribidega. ja hõbedane (kroom) värv on ka matt. nikkel värv on läikiv
Vasta
#11

Selge see, et jahutusribisid ei saa asendada musta värviga. Värvi neeldumis- ja peegeldumisomadustest sõltub jahutuse juures siiski suht vähe, võrreldes muude teguritega. Kuigi, piirsituatsioonis võib ka sellest vähesest sõltuda, kas mootor jookseb kokku või mitte.
Muidugi, päikese käes soeneb must pind rohkem, kuid päikeselt saadav soojus on kokkuvõttes siiski väike, võrreldes mootori seest tuleva soojusega.
Al-värviga kaetud hõbedane pind tundub inimsilmale erinev kroomitud kõrgläikega pinnast, kuid peegeldumistegurid on neil üsna lähedased. Lihtsalt Al-värviga pind peegeldab hajutatult.
Vasta
#12

kudzu - ise räägid endale ju vastu. hõbedane peegeldab ju tagasi nii päikesesoojust, mis muide on niiiiiii tühine mootori enda soojuse kõrval, kui ka mootorist endast tuleva soojuse. tekib termose efekt, kus on sees klaas ja kus kogu soojus sisse tagasi peegeldub. olemas on kolm soojuse ülekandmise viisi: konvektsioon, soojusülekanne ja kiirgus. Marcellol õigus.:yes
Vasta
#13

nüüd veel vaja mõned kohad üle käija, sest pintsel andis otsad Smile



http://www.zone.ee/sygiste/k.jpg?2

http://www.zone.ee/sygiste/kk.jpg?2

http://www.zone.ee/sygiste/kkk.jpg?2


Otsin eboniidist Iž-350 signaali ja M72 signaali cm-01 cm-02, militaar M72 kuuluvaid kanistreid, kanistri raame, kohvreid ja nende raame. dektarjovi relvakinnitus jalgasid ...
Vasta
#14

noh, kena küll ju. Ega keegi nii lähedalt ikka uurima ei tule. Mis värvi siis lõpuks kasutasid ja kuidas värvisid?
Vasta
#15

värviks termula või termil, ausalt ei tea peast kuidas nimi oli aga midagi sarnast, 400 kraadi, spetsiaalne saunakeristele värvimiseks jne. Tuttav tegi hõbedaga kõik ja ei sula midagi sama firma aint hõbe, krt aga tal oli 800 ma 800 enam ei leidnud aga 400 peaks ka pidama ja ega ma ju nii kuumaks ka ei aja saunakeristel pidevalt kuumust ei juhtu midagi ei juhtu ka tsiklil. Kasutasin väikest värvimise pintslit see oli esimene pinstel mis kätte juhtus, enne lükkasin ribid kruvikaga puhtaks, lapika hõõrusin ja siis pintslia väga väikse kihi 1-he korra ainult Smile

Otsin eboniidist Iž-350 signaali ja M72 signaali cm-01 cm-02, militaar M72 kuuluvaid kanistreid, kanistri raame, kohvreid ja nende raame. dektarjovi relvakinnitus jalgasid ...
Vasta
#16

Kas liivapritsiga nad minu ilusat silindri peegelpinda ära ei riku? Sest mul oleks vaja Jawa silindrid ära puhastada, aga ei tea, kas see liivaprits on kõige õigem variant. Pärast liivapritsi loomulikult mustaks värvida. Silindripead lähevad tartusse klaaskuulipritsi alla.
Vasta
#17

kata pealt auk kinni ja alt ka, mässi näiteks kaltsu ümber vms. Ülemisele otsale tee mingi plaat, auk sisse ja keermelatijupiga näiteks alt välja, alla ka plaat ja auk ja siis mutrid otsa. Jutt sai suht segane aga loodan et saad aru, ise olen M-72 silindreid tihti liivapritsi viinud, lihtsalt need pinnad mis kardavad liiva tuleb ükskõik mismoodi kinni katta, lihtsalt arvesta sellega et liivajuga neid katteid minema ei lennutaks...

militaarmootorrattur
Vasta
#18

Aga mis värviga neid silindreid siiski pärast õige värvida oleks? Ei tea, kas mootorispray sobib? Ja silindripeadega sama lugu, et millega värvida.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne