Traktor T-40
#1

Tere! umbes 20 min lasta käia mootoril siis hakkab sumpast sädemeid ja lõpuks ka tuld välja lööma. Mootor hõre ei tundu olevat,sest käima läheb ka -20
Vasta
#2

ei tundu pole vast õige mõõtühik....kellatulemus juba justkui on.
Aga miskit viltu igatahes on, sest tuld korras kone ei purska.
Täiskoormusel lööb sädemeid teinekord küll, eriti, kui pumpa natuke "järele aidatud". Aga mitte kohapeal.
Võib-olla rikastab niipalju, et ülejääke kipub välja põletama?

Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Vasta
#3

Tänan vastuse eest. Ja oligi viga pihustites 2 tk "kusesid" russi otsad sobisid ideaalselt. Aga nüüd siis uus probleem.... selle sinivalge suitsu ja sädemesaju asemele tuli jäle must tomuRolleyesRolleyes nüüd siis läheb mootori laialivõtuks..
Vasta
#4

hennuke Kirjutas:Tänan vastuse eest. Ja oligi viga pihustites 2 tk "kusesid" russi otsad sobisid ideaalselt. Aga nüüd siis uus probleem.... selle sinivalge suitsu ja sädemesaju asemele tuli jäle must tomuRolleyesRolleyes nüüd siis läheb mootori laialivõtuks..
Russi otsad ei sobi T-40. Täpselt ei mäleta, aga minu teada peaksid T-40 õiged pihustiotsad olema 4*0,32.Russi omadega küttekogus tüki suurem.

Igal korralikul maamehel peab olema vähemalt üks Moskvitš.
Vasta
#5

eno1 Kirjutas:
hennuke Kirjutas:Tänan vastuse eest. Ja oligi viga pihustites 2 tk "kusesid" russi otsad sobisid ideaalselt. Aga nüüd siis uus probleem.... selle sinivalge suitsu ja sädemesaju asemele tuli jäle must tomuRolleyesRolleyes nüüd siis läheb mootori laialivõtuks..
Russi otsad ei sobi T-40. Täpselt ei mäleta, aga minu teada peaksid T-40 õiged pihustiotsad olema 4*0,32.Russi omadega küttekogus tüki suurem.

Täpseslt samad ja surved samad. omal mõõtevahendid olemas. sai kuuriall natuke kaevatud ja saigi uus komplekt leitud. ja ajutisel katsetusel polnud tagasivoolugi peal ja polnudki vajadust sest mitte tilkagi üle ei jäänud kütet.
Täna käisin ka poes uusi kolbe ja muid tükke ostmas siis panime ka kaks uut pihustiotsa kõrvuti üks kirjade järgi 40 ja 80 oma. identne ja numbridki samad peal. see sama asi nagu otsisin tagapiduriklodse Landrover Discoverile sobisid Bmw omad sest need täpselt samad. üllaüllaBig GrinBig Grin
Vasta
#6

Russil pihusti otsal viis ava T-40 neli ava.

Igal korralikul maamehel peab olema vähemalt üks Moskvitš.
Vasta
#7

eno1 Kirjutas:Russil pihusti otsal viis ava T-40 neli ava.


Jah seda nüüd küll aga on parem.poes öeldi ja üks vana remondimees kah ütles et kolhoosiaeg oli topitud samamoodi 40 russi omi.aga vastupidi ei osanud öelda. ei juhtu temaga midagi.
Vasta
#8
Question 

ega kellegil ei juhtu olevat t-40 kompressorit?
Vasta
#9

t-40 kolm ava pihustiotsal (sifri esimene number 16). mtz-il vanematel 4 auku, uuematel 5 auku otsal. pluss see et russi ja 40 põlemiskambrite kuju teistsugune ergo need EI OLE KORRALIK LAHENDUS T-40 MOOTORILE!
Vasta
#10

kas keegi teab kust saaks t-40 am edesilda kasvõi juppe ja paljuga
Vasta
#11

Ma veidi solgin teemat aga tahaksin ka küsida T-40 AM kohta. Sõites 4 või 5 käiguga, hakkavad mingist kiirusest alates esimesed rattad kohutavalt loperdama. Sõitmine muutub pea võimatuks, ainus võimalus on seisma jääda ja vaiksemalt edasi kulgeda või proovida vaikselt pidurdada. Kuidas sellist haigust ravida annab ja kas sellest võiks üle saada silla reguleerimisega või nõuab midagi doonoriks? Ettepanekud ja ideed teretulnud.
Vasta
#12

speedsta Kirjutas:Ma veidi solgin teemat aga tahaksin ka küsida T-40 AM kohta. Sõites 4 või 5 käiguga, hakkavad mingist kiirusest alates esimesed rattad kohutavalt loperdama. Sõitmine muutub pea võimatuks, ainus võimalus on seisma jääda ja vaiksemalt edasi kulgeda või proovida vaikselt pidurdada. Kuidas sellist haigust ravida annab ja kas sellest võiks üle saada silla reguleerimisega või nõuab midagi doonoriks? Ettepanekud ja ideed teretulnud.

Äkist on rooli- paralleelvarraste otsast munakad õhtal. Mul ühel trakatsil olnd ka kord sedasi, 30+ km/h kippus ikke väga oma teed valima.
Puurisin päältpoolt augu sisse ja virutasin tavotinipli sinne otsa, sarniir sedakaudu võimalikult paksu määret täis. Kord päevas sai lisa, sest oli abi paariks nädalaks, kuniks saksast uus osa kohale jõudis.
Hõimuvelled põhjamaal muidugi jälle vahtisid ja imestasid, polnd nemad sääraseid "Kulibineid" ennem kohanud...Wink
T-40 le arvata, leiab sääraseid osi vast ikka kodumaaltki.

loll on loll olla.
Vasta
#13

Kui T-40 esirattad hakkavad kiiremal sõidul vänderdama, on probleem roolivõimendis. Nimelt on kolm pisikest kummist mansetti ära kulunud. Hüdroõli pääseb lihtsalt ühest sektsioonist läbi nende mansettide teise sektsiooni ja  avab õliklapi , mis juhib õli voolu roolivõimendis, teisele poole korraks ja siisjälle vastupidi. Selle tagajärjel traktori esirattad laperdama hakavadki. Kiiremal sõidul on rataste pööramine kergem ja teatud kiirusest see anomaalia pihta hakkab. Kindlasti on roolivõimendi viimasel ajal jõuetumaks jäänud. Pehmemal pinnasel paigal seisva traktori esirataste pööramine on päris raske.
Need kulunud mansetid on saadaval roolivõimendi remontkomplektiga. Üks nendest kummirõngastest selliste mõõtudega, mida mujalt ei leia. Vahetamine ei ole eriti töömahukas. Peab ainult teadma, kust otsast pihta hakata ja milliseid mutreid lahti päästa ja kuhu vajutada, et kulunud mansettideni jõuda. Käed saavad õliseks ja üks liiter õli valgub ka maha. Toimingute kirjeldamiseks , et teised ka aru saaksid vaja abiks võtta tagavaraosade kataloog. Seal roolivõimendi leheküljel kõik roolivõimendi osad lahtivõetult rivis . Kui see olemas, on edasi seletada. Seniks soovin jõudu käelihaste kasvatamisel T-40 rooli keerates.
Vasta
#14

Aitäh vastuse eest, sümptomid ongi täpselt sellised nagu kirjeldada. Soovige tugevat kätt.
Vasta
#15

Küsin ka siia.
Kas keegi oskab juhatada mõnd linki, kust T-40(AM) raamatut saaks?
Vasta
#16

a mis siis roolivõimul viga on kui ei loperda üldse aga aeglaselt sõites ja keerates võta või jalad appi ,aga kiiresti sõitestäispööretel on suht kerge (õlisurve on hää) sillal on ka kõik puksid ja taldrikud tutikad
Vasta
#17

kusjuures tagurpidi sõites on ka suht kerge ja ederpidi aitab ka see pisut kui hoida hüdrokangi julmalt sees
Vasta
#18

Juhtus kord kui naabrimees T-40am ostis. Ma õpetasin talle- linnamehele- trakatsikäsitsemist. Poisike olin vast, ei jaksand ka rooli easte keerata. Kõvasti oli abi sellest kui kõrvalt naabrionu roolivõimendisse ka õli kallas....Toungue

loll on loll olla.
Vasta
#19

sa tahad kaudselt viidata sellele et mull nagu poleks võimus õli kuigi mul hüdro töötab ja õlipaak kõrimulguni täis
Vasta
#20

ja muide muteada on 40-nel võim ja hüdro nagu ühe õlipaagiga
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne