cz 500 eelsüüde?
#1

tere.
Kuna otsingud antud teemal tulemusi ei andnud siis otsustasin küsida..
Nimelt siin ehitan CZ 500 . Sai vahetatud originaal süüde (kontaktidega siis.) minski/ v50 delta elektron süüte vastu ( ilma kontaktidetta.) ja muud parendatud .. Probleem tekkis eelsüüte seadmisel , sest ei ole meeles mitu millimeetrit see enne Ü.S.S. on ? ja huupi panema ka ei hakka . Kinnitus sai süütel ise aretatud ja jäetud ilma võimalusest seda hiljem sättida . Tegelikult pole ju vajadust selle hilisemal näppimisel (praktiliselt! ) kui kontaktid puuduvad . Aga jah mis see eelsüüde siis oleks, teab keegi?
Vasta
#2

Kas süütehetke oled stroboskoobiga paika pannud? Nimelt ei ole kõigil mopi süütemängudel süütehetk sugugi täpselt ühe koha peal, vaid kõigub mõni millimeeter siia-sinna. Seega kui täpset süütehetke ei tea, saab parima tulemuse katsetades. Rusikareegel on, et CZ peab liiga nõrgalt vänta lüües nati tagasi lööma, siis käib ta kõige paremini. Tegelikult polegi ju vaja teada, kas süüde on mingi kümnendiku varasem või hilisem, vaid seda, et mootor hästi käiks.




`73 Hanomag-Henschel F46KA
Vasta
#3

Süütenurk on ikka selline asi,mis oleneb konkreetse mootori seadetest.
Oleneb see surveastmest,segust,temperatuurist ja detonatsioonist.Algul
võiks alustada 3-3,5 mm enne üss.Mul on ka selline küsimus,et kuidas on
lahendatud hooratta konstruktsioon ja magneti tasakaalustamine?
Vasta
#4

2715 Kirjutas:Süütenurk on ikka selline asi,mis oleneb konkreetse mootori seadetest.
Oleneb see surveastmest,segust,temperatuurist ja detonatsioonist.Algul
võiks alustada 3-3,5 mm enne üss.Mul on ka selline küsimus,et kuidas on
lahendatud hooratta konstruktsioon ja magneti tasakaalustamine?

vastus : alustuseks keevitasin cz vända otsa 8mm peenkeermestatud poldi . Siis treial treis cz vända koonuse , ( "delta" ) magnetisse . Siis magnet vändaotsa , otsast mutriga kinni , süüde sellepeale , süüde karterikülge . Süüde on keevitatud vaheplaadile mis omakorda kruvidega karteril poolele ,samadesse kruviaukudesse kuhu süüte kate muidu.. a magneti aeti koos vändaga enne treipingis kaalu .
ps! Ärge seda järgi kohe üritage , sest see alles katsetuse järgus ja kogu idee ise garaazis pudelitaga välja imetud Wink
aga esimesed kilomeetrid juba mootorijõul liigutud , pluss veel poolkilomeetrit kolme mehejõul käima meelitatud ... eks näis sätib süüdet ja segu .
Vasta
#5

Ka ta liiga äkiline ei ole ilma hoorattata?Enda mootorit ei saanud ma ilma
vändast töölegi.Samuti ei olnud väikestel pööretel mingit jõudu.Ja kui siis
jõud tuli,siis tahtis alt ära minna.Ühesõnaga sõitmine oli pea võimatu.
Mõned krossimehed panid veel originaalile pronksist vöö ümber,et mootoril
algus kah oleks.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne