Kas tegu on Gaz aaa´ga ?
#1

Embleem ajab eksiteele, mis asub veoauto esininas.

Pilte leiate
http://www.zone.ee/bikehist/aa/



Ette tänades,
Ala310

Otsin eboniidist Iž-350 signaali ja M72 signaali cm-01 cm-02, militaar M72 kuuluvaid kanistreid, kanistri raame, kohvreid ja nende raame. dektarjovi relvakinnitus jalgasid ...
Vasta
#2

Millest arvamus, et tegu peaks olema AAA-ga? Pigem ikka märksa laiemalt levinud AA/MM.
Kuigi mingi ekspert ma pole, pole ühtki neist mudelitest lähedalt näinudki.
Vasta
#3

Jah, tundub olevat vana AA/MM. AAA omas taga kahte veosilda. Märk on tõenäoliselt ise sinna radiaatorile pandud. Kahjuks pole Sul ühtegi lähivõtet märgist, et täpsemalt öelda, kes selle doonoriks on olnud.

Mootor on ka hilisem, tõenäoliselt põllumajandusjõuallikas, millel on magneetosüüde ja hilisem sisselasketrakt. Originaalis oli karburaator K-14 allpool.

Igati hea komplekt projektiks.

Asp

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#4

gaz-mm.Juhin tähelepanu topelt raamile,äkki endine buss.Parempoolne esivelg fordilt.Parempoolne välimine tagaratas hilisem sõjaväe velg.Märk raadiatori võrel viitab ka bussile
Vasta
#5

Njah. Kui nii, siis on see ülihea toorik GAZ-0330 ehitamiseks Smile

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#6

Tagavedrude pakk ei tundu teile vähe imeliku koha peal olevat kaheteljelise jaoks?
Vasta
#7

Jansa Kirjutas:Tagavedrude pakk ei tundu teile vähe imeliku koha peal olevat kaheteljelise jaoks?
GAZ AA/MM -il paiknesidki tagavedrud niimoodi.

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Vasta
#8

Sorry, et ajasin varasemas postituses kägu.

Ei mäletanud peast, et bussivariandi GAZ 03-30 juures läks kere torpeedo-osa tagaservas jõnksuga laiemaks ja selle laienduse servas olid uksehinged. Fotodel kujutet isendil on aga uksehinged kohe torpeedoosa servas nagu veoautodel. Seega 99% tõenäosusega tegu siiski 03-30 jäänustega ei ole.

Loomulikult aga saab sellest vilunud keretegija olemasolul ehitada nii tavalise madel-MMi kui ka 03-30-se bussi. Šassii on siiski ju olemas Smile

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#9

Kui see embleem Sind kimbatusse ajas, oleksid ju võinud seda lähemalt pildistada. Praegu on see liialt udune, et midagi vastata.
Vasta
#10

Põhi näib olevat GAZ-MM oma: ees pole pidureid, see vihjaks nagu sõjaaegsele lihtsustatud versioonile.

Võimalik furgoonkerega variant oleks GAZ-55, sellel oli uksed nagu tavalisel MM-l.

Asp

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#11

koguja Kirjutas:Kui see embleem Sind kimbatusse ajas, oleksid ju võinud seda lähemalt pildistada. Praegu on see liialt udune, et midagi vastata.

Unustasin lihtsalt sellest pilti teha. Kui sa selle pildi ära salvestad omale ja zoomiksid näksid sa, et keset embleemi on kujutatud suurelt nr 5.
Selle nädala jooksul saan ehk lasta sellest uue pildi teha.

Infoks veel niipalju:
Sellega olevat kuskil 5-10.a tagasi heina tehtud. Olevat perre toodud tol ajal juba ilma kabiinita ja uksed olid ära visatud kaevu veelkord eelmise omaniku poolt. Siis uued omanikud läksid neid uksi vaatama, kuid juba siis ei olnud sealt enam midagi võtta juttude järgi.
Olemas peaks olema klaasid, naise sõnul käisid klaasid lihtsalt ülesse, kui neid seest käega lükata. Kuid kas see ka tõele vastab seda ei oska väita.
Ja birka asub eest vaadates vasakpoolse mootoriruumi seinal. Karburaatori juures. Kahjuks ei olnud sealt võimalik enam midagi välja lugeda.

Otsin eboniidist Iž-350 signaali ja M72 signaali cm-01 cm-02, militaar M72 kuuluvaid kanistreid, kanistri raame, kohvreid ja nende raame. dektarjovi relvakinnitus jalgasid ...
Vasta
#12

Vaadates plokikaant tundub mootor olevat Gaz AA (Peenikese väntvõlliga). Kahjuks on pildid sellised, et kollektor ja magneeto varjavad ploki paremat külge, mille järgi saaks otsustada, kas tegemist vanema või uuema sordi mootoriga.
Kuna astmelaua kinnituskronsteine tundub olevat kolm, siis järelikult tegemist kandilise tiivaga ( Gaz MM hilisem variant ).
Vasta
#13

Üldiselt peaks mootori tüübi kohe ära nägema, kui vaadata jõuallika vasakut külge. Vanadel AA-mootoritel on sinna sisse valatu GAZ-i logo. Hilisemad "agraarmootorid" kannavad tähis M-6XXX.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#14

mul on sellele pakkuda paar korralikku magneetot ja kaks karburaatorit K-14
Vasta
#15

Nii, aga milline siis tähistus on Lindiga versioonile kas oli see AAAA vöi midagi muud ja kas neid ültse alles veel on vöi ültse Eestis olnud, endal on olemas AAA mudel ning olen ka näinud selle lintidega mudeli versiooni.

www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

Vasta
#16

miniest Kirjutas:Nii, aga milline siis tähistus on Lindiga versioonile kas oli see AAAA vöi midagi muud ja kas neid ültse alles veel on vöi ültse Eestis olnud, endal on olemas AAA mudel ning olen ka näinud selle lintidega  mudeli versiooni.
Lintidega versioon on GAZ 60.

Aga nagu juba ütlesin, hoia silmad ja kõrvad lahti !

Üks 2001a Busso ongi ainult.
Vasta
#17

Väheusutav, et mõni GAZ 60 Eestisse üldse jõudis. Need olid mõeldud eelkõige siiski Venemaa põhjatute teede tarbeks. Eesti teedel polnud nii aeglaste ja samas üüratu kütusekuluga veokite kasutamine eriti otstarbekas. Kuigi jah, ega sõjaaja möllus polnud aega mõelda ei ökonoomiast ega otstarbekusest.
Arvestades GAZ 60 suhteliselt lühikest tootmisaega 1938 - 1942 ei saanud nende tootmisarv olla väga suur. Pole ka silma hakanud ühtegi kaasajal tehtud fotot sellest masinast. Mis muidugi ei välista, et kusagil Venemaa avarustes võib mõni selline eksemplar veel alles olla.
Vasta
#18

Üks motoringkondades tuntud vanem härrasmees on rääkinud 1939.aastale järgnenud ajast, kui nõukogude baasid juba Eestis olid. Siis oli ühes külakohas seisnud armee lintidega sõiduk, mäletamist mööda just GAZ, mis kohalikele poisikestele tänu lintidele suurt huvi pakkus.

Masin olla külakeskusest minema vuranud, aga juba mõni aeg hiljem laekunud keegi teadjamees, kes seletanud, et too imelik krusa seisab paar kilomeetrit eemal metsavahel. Väidetavalt kuumenes lindisüsteem (või masin ise?) mingil põhjusel üle ja masin pidi jahutuspeatusi tegema.

Asp.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#19

Ma olen piltitel näinud, et II maailmasöja ajal on linte alla topitud paljudele masinatele.
siin on lihtsalt ühed näited.
mootorattas, kui seda asjandust mootorattaks nimetada saab.
http://www.military.cz/panzer/tanks/germ...tenrad.jpg
http://www.military.cz/panzer/tanks/germ...nrad_2.jpg
http://www.military.cz/panzer/tanks/germ...nrad_1.jpg
masin
http://www.military.cz/panzer/tanks/germ...d251_3.jpg
ei oska öelda mis liikuriga tegu
http://www.military.cz/panzer/tanks/germ...iath_1.jpg
veomasin
http://www.military.cz/panzer/tanks/germ...e/sd10.jpg
jne jne.
Zis 30
http://www.military.cz/panzer/tanks/sovi.../zis30.jpg
http://www.military.cz/panzer/tanks/sovi...is30_1.jpg
tangi körval on veomasin ega see Opel Blitz pole?
http://www.military.cz/panzer/tanks/sovi...4_85_2.jpg
ning kas see mitte Amo pole?
http://www.military.cz/panzer/tanks/sovi...tusa_4.jpg
BA 64
http://www.military.cz/panzer/tanks/sovi...ba64_2.jpg
Flamethrower Carrier Wasp Mk.II-Mk.IIC
http://www.military.cz/panzer/tanks/cana.../wasp2.jpg
Artillery tractor C4P
http://www.military.cz/panzer/tanks/pola...ge/c4p.jpg
Artillery tractor C2P
http://www.military.cz/panzer/tanks/pola...ge/c2p.jpg

www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

Vasta
#20

Ehk pakub kellegile huvi, mis masinad neil fotodel on. Teen lühikese kokkuvõtte.

Esimesel kolmel fotol on Kleines Kettenkraftrad Sd. Kfz. 2. Üldjuhul liigitatakse see mootorrataste hulka, kuigi ühine on neil ainult esiots. Jõuallikaks on neljasilindriline sõiduautomootor, kasutati neid masinaid sidepidamiseks ja väiksemate (kergemate) haagiste transpordiks. Toodeti üle 8800 eksemplari, neist umbes 90% NSU poolt. Üks selline masin seisab Riia automuuseumis ja ka Soomes on kusagil selline täiesti olemas.

"Masin" on päris tavaline Sd. Kfz. 251 Ausf. D ehk viimane põlvkond. Tundub et baasmudel, kuigi kuulipilduja toru pole kilbis näha.
"Liikur" on kaugjuhitav tankitõrjemiin Sd. Kfz. 302, mida sõdurid just parajasti transpordikäru pealt maha võtavad (või siis selle käru peale upitavad). Miini juhiti objektini pika kaabli kaudu ühendatud juhtimispuldist.

"Veomasin" on Sd. Kfz. 10. Piltidel tundub enamasti, nagu oleks tegemist tohutu monstrumiga, tegelikult on see masin suuremat sorti sõiduautoga ühte mõõtu. Varustatud 6-silindrilise Maybachi mootoriga, toodeti Demagis, Adleris, Büssing-NAG-is, Saureris ja Phänomenis.

"ZiS 30" on 57 mm tankitõrjekahur kerge suurtükiveoki T-20 (A-20) baasil. Väga levinud nimetus sellele T-20 "tjagatshile" on "Komsomolets". Muide, ka sakslased kasutasid seda masinat tankitõrjekahuri aluseks, kuid nende puhul olen näinud 37 mm PaK-i.

"Tanki kõrval olev veomasin" järgmisel pildil pole mitte Opel Blitz, vaid hoopis 2-tonnine Ameerika Ford. Briti ja Saksa Fordid olid hoopis teise näoga.

Järgmine on küll AMO tehase toodang, kuid selleks hetkeks kandis see ettevõte juba suure juhi ja õpetaja sm Stalini nime. Seega tavaline kolmeteljeline Zis-6, millele peale monteeritud reaktiivmiinipilduja BM-13. ja veel, ärge laske ennast sellest pildist eksitada, sellel masinal pole linte all.

Lintidega BA-64 kandis indeksit BA-64Z. Seeriatootmiseni asi ei jõudnud, sest katsetulemused osutusid kehvakesteks.

Järgmise pildi kohta ütleks vaid niipalju, et seda masinat tuntakse väga erinevate nimede all, näiteks Universal Carrier, Garden-Loyd, Bren Carrier, T-16 jne. Toodeti seda väga paljudes maades ja väga suurtes kogustes.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne