jawa mure
#21

Jah tõesti kontakti küljes on hulk seibe ja mutreid aga sinna külge kinnitub kondeka juhe. Korras sai see juba lahti lammutatud,ehk panin need valesse järjekorda? Süütepoolist tulev juhe kontaktidele kinnitub mingisse aasa mille surub kinni vedru.
Vasta
#22

Vot siit ei oska enam aidata. Ehk on kaasfoorumlastel pakkuda koostejoonist jawa kontaktidele? Kui joonist ei leia, siis pead läbi ajama n.ö. maamehe loogikaga- plastist või eboniidist seibid-kraekesed-torukesed nii kokku laduma, et kontakt massis ei oleks. Edu!
Vasta
#23

http://public.fotki.com/ats97/vana-jawa-...al049.html siit küll neid eboniit/plastik seibe ei paista kahjuks. aga detailid olemas
Vasta
#24

http://beta.album.ee/node/91684540/16961277 reaalne pilt
Vasta
#25

Niisiis, sain asja jonksu ja sädemet kätte. Suur tänu kõigile kes olid abiks, eriti teile Ishijupp. Loodan nüüd vaid et genekas töötab ka ja saab aku laadima Big Grin . Aga nüüd on lootust, et varsti läheb sõiduks Wink
Vasta
#26

Noh, see ju hea uudis Smile Muretuid kilomeetreid ja mõnusat nokitsemist garaashis Big Grin
Vasta
#27

Tere jälle! Tekkis selline küsimus, ega keegi ei tea kus kohast võiks leida vana jawa süüteluku skeemi, kus on täpselt näha mis klemm millega, mis asendis ühendub.
Ettetänades fanaatik
Vasta
#28

Tundub, et oled süüteluku lahti lammutanudSmile
Siin on pilt ning üsna hea kirjeldus, kuidas kokku käib.
Kasuks tuleb ka see skeem.
Vasta
#29

Tere! Ehk oskab keegi öelda missugune on karbussi seadistus, et mis kruvi kui palju keerata. Seeria kah igaks juhuks ( jawa 353, 250cc)
Vasta
#30

segunõel pane keskmisse asendisse, tühikäigu kruvi keera kinni ning siis 1,5-2,5 tiiru välja. Edasi vaatad juba küünla värvuse järgi kas segu nõela tõsta(segu rikkamaks) või langetada(lahjemaks).
Vasta
#31

Mis mõttes keskmisesse asendisse, segunõela reguleeritakse ka ju keerates,et palju neid pöördeid seal võib olla?
Vasta
#32

Segu nõel asub karburaatori siibri küljes ja segu reguleeritakse selle tõstmise ja langetamisega ( http://public.fotki.com/ats97/vana-jawa-...al021.html detail nr.4 on segu nõel ning det.nr.5 abil reguleeritakse segu nõela kõrgust) segu nõela ülemises osas 5 soont millega saab nõela seada 5 asendisse. Üldjuhul on sobiv keskmine. Det.nr.18 reguleerid tühikäigu segu, nr.16 tühikäiku(siibri kõrgust). Võta karpa lahti, küll aru saad, mis ja kuidas.
Vasta
#33

Tekkis uus mure. Ehk soovib keegi soovitada ainet millega puhastada paaki seest roostepurust ja põhja settinud sodist, samuti võiks lisada kuidas seda teha.
Vasta
#34

ats97 Kirjutas:Segu nõel asub karburaatori siibri küljes ja segu reguleeritakse selle tõstmise ja langetamisega ( http://public.fotki.com/ats97/vana-jawa-...al021.html detail nr.4 on segu nõel ning det.nr.5 abil reguleeritakse segu nõela kõrgust) segu nõela ülemises osas 5 soont millega saab nõela seada 5 asendisse. Üldjuhul on sobiv keskmine. Det.nr.18 reguleerid tühikäigu segu, nr.16 tühikäiku(siibri kõrgust). Võta karpa lahti, küll aru saad, mis ja kuidas.

kunagi sattusin teemale, kus keegi seletas pikalt, et kuidas nende kahe kruviga (karburaatori peal) tühikäiku reguleeritakse. aga enam ei leia kuidagi seda teemat, kas keegi juhataks või kordaks selle protseduuri üle? tegu 638 karpaga (Jikov 2928 CE)
Vasta
#35

Tervitus!
Lugesin selle pika saaga läbi ja mõtlesin siia ka vähe kirjutada. Kui eelpool mainitud varjandid on kõik läbi proovitud siis võiksid kontroll-lambiga proovida ka seda, kas kontaktid ( alas ja vasar ) on üldse omavahel isoleeritud -st. kui vasar peaks miskil tingimusel kerega massis olema siis ei ole kontaktide lahutamisest kasu kuna ahel on pidevalt suletud- endal jawal oli selline jama kord. Võta aku ja pane pluss klemmilt juhe alase külge ja siis võta kontrolllambiga juhe ja ühenda see vasara külge ja teine ots miinus aku miinus klemmiga- nüüd kontakte lahutadess peab lamp kustuma ja kontakte kokku lastes peab see süttima. Kui lamp põleb mõlemas variandis siiis ongi vasar pidevalt alasega ühenuses ja sädeme tekkimiseks vajaliku katkestust ei toimu. Ma usun ,et see nuzz võib sul ollagi kui muudel tingimustel mingi sädeme välja võlusid.
Edu ja kannatlikust
Vasta
#36

Paari aasta vanune teema üles kaevatud. Ikkagi ehk mõnele abiks ka see jutt.
Purilennuk Blanikule pandud Burani mootor töötas tühikäigul ja väikestel pööretel laitmatult. Vahelejätmised ja täielik ühe silindri kadumine toimus täispööretel. Viga: ühe silindri kontakt ei jõudnud suurtel pööretel enam sulguda, sest liikus oma teljel raskelt. Tilgake õli ja asi korras.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne