Milline peaks teie arvates rotikas auto välja nägema?
#1

Tunnen huvi, et milline peaks teie arvates rotikas auto välja nägema?
Vahest ju tüütavad ära need siledad ja läikimalöödud autod ning tahaks midagi teistsugust.

Ise tahaks kopikast rotika teha (ärge kartke, et korraliku auto kallale lähen).
Lihtsalt autol roostetada lasta ka ei taha ja ei saa ka kuna ülevaatuselt vaja legaalselt läbi saada, lisaks autot vaja talvel kasutada millal „roosteuss“ just eriti aktiivne.
Ise mõtlesin, et teeks siis nii:
Roostes kohad metallini puhtaks ja roostevastaste vahenditega töödelda. Pärast mitte kerega ühte värvi värvida vaid punase roostevärvi värviga üle tupsutada – muidu saab liiga ilus. Pahtlit ei kasutaks ja väiksemaid mõlke ka välja ei lööks. Läbiroostetanud kohtades lõikaks roostetanud pleki alt ära ja augule peale neediks alumiiniumplekitükk, mida ei värvi üle. Pärast laseks veel matt lakiga kogu auto üle.

Kuidas saaks veel autole kulunud välimust jätta?

Üks sellenimeline teema oli kunagi auto24.ee –s : http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php?tid=91029#0

Kui on kellelgi on häid linke rotikas autode kohta siis võib need ka siia postitada.
Vasta
#2

Trüki "hoodride" Googlesse (ära ennast liigsest aircooled-kesksusest segada lase) - just nii peaks toda värki tegema Wink
Ja aluplekki sööb too meie tänavatel talviti laiutav löga sama heaste kui tavalist terasplekkigi.
Vasta
#3

Rotika kogu algidee on minuarust see, et seda ei "tehta". Ehk siis sisuliselt parandad tati ja vasktraadiga seda muudkui hädapärast sõitvaks ja kruisad ringi Smile Muidugi on stiilierinevusi, mulle isiklikult sümpatiseerib liigselt punnitamata välimusega masin, lihtsalt luitunud originaalvärv, roostes stanged jms. Mattvärv ja krundilaigud on natuke juba eputamise teema.

Ja muidugi on väga tähtis detail rotika juures see, et sellega ei sõideta põllu peal või külavahel, vaid iga päev tööle, poodi ja koju Smile
Vasta
#4

Meie maal on selline nähtus sisuliselt võimatu. ÜV poisid hakkavad iga vähegi paistva roostevärvi laigu peale kiunuma, ja politsei tänaval samuti. Keegi ei mõtle asja olemuse peale, nagu näiteks Soomes ja mujalgi maailmas, et kui auto kandekonstruktsioonid (raam) on korras, siis on su enda asi mis seal ümber on ja kui ilus see on. Meie omad jällegi ajavad ma ei tea mida taga, isegi raamiga autodel räägivad kere roostest.
Meie oludes kõige soojem oleks vist matt värv. Soovitavalt must või hall ma arvan. Kopikale võiks näiteks peale joonistada illusiooni vetikatest, mis liistuotstest jne alla ripuvad. sinakasroheliste mattide toonidega, uduste piirjoontega. Aga tagasihoidlikult joonistada, mitte autot üleni kirjuks teha.
Pilte otsides on otsingusõnana ka 'rat rod' päris hea. Kuigi siis on juttu masinatest mille kõrval ka vanimad sigullid on võrdsed praeguste liisinguautodega.
Vasta
#5

Ise niiväga teda rooste ei lasekski ja teeks niiöelda natukene tagasihoidlikuma rotika ehk siis alt plekid korralikult siledaks, mattvärv peale ( kas hall või tumeroheline ), katuseraam katusele ja sinna peale jätta igasugust vana atribuutikat näiteks üks paar Visu suuski ja mõned Nõuka aegsed kohvrid. ( iseasi on see, et kas need ka seal peal säilivad kui hakata autot igapäev kasutama, sest Eestis on kõigil komme kõike näppida mis pole just auto külge kuidagi aheldatud ) Kui see tehtud siis veel auto madalamaks lasta ja kas siis mingi huvitav plekkvelg alla või väga väike ja lai velg, mis omakorda värvida näiteks punase mattvärviga üle. Selline oleks minu ettekujutus rotikast, millega ei tohiks tulla ka ülevaatusel suuri probleeme. Wink
Vasta
#6

Kunagi jooksis teles reklaam, kus hulk India noorukeid valmistasid ühest kandilisest autost, elevanti ja haamrit kasutades, ilusa voolujoonelise peugeot'i. Tee järgi Wink
Vasta
#7

Ishijupp Kirjutas:hulk India noorukeid

"hulk" = 1 ? Sorry, OT Smile
Vasta
#8

...teemasse ka - üks õige rotikas: [Pilt: ratlook.jpg]
Vasta
#9

[Pilt: 006.jpg]
[Pilt: 011.jpg]
[Pilt: 035.jpg]
Vasta
#10

Rotikas - näiteks kohalik üks volga mis on pintsliga värvitud, elektri ja gaasiga keevitatud, plekk lainetab ja keevitusõmblused paistavad välja, mõlkis ja muudmoodi jube.
Vasta
#11

mina sündisin eelmise sajandi seitsmekümnedatel ja tahaks lihtsalt ennast harida. Kas nn. rotika viljelejad ennast ja oma hambaid ikka pesevad. Või peab selles valdkonnas ka stiili näitama?

Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Vasta
#12

Mina näeks "rotikat" sellisena, et sinna ei ole midagi spetsiaalselt aretatud, s.t kõik jääb nii nagu ta parasjagu on. Näiteks roostetas tagumine tiib läbi, no juhtub, aga sinna parajasti autoga samasugust, näiteks rohelist värvi plekki polnud võtta. Sai pruun lapp sinna koha peale, mis teha... Keevisõmblused ka enamvähem siledaks ja sõit läheb edasi. Või näiteks kui mõni tugev oks või nokastunud sõber juhtub ees iluvõre ära lõhkuma, las ta siis olla... Muidugi ei tohi niimoodi suhtuda ohutust mõjutavatesse elementidesse, s.t näiteks uks ikka traadiga kere küljes ei tohi rippuda jms.
See minu nägemus asjastSmile
Vasta
#13

oeh... mina eelistan küll sõita ilusa ja korraliku masinaga, nii välimuse kui mootori poolest. Aga nii palju kui on inimesi, on arvamusi.
Vasta
#14

See et rotikad hoolitsemata välimusega on ei tähenda, et ka tehniline külg oleks samas seisus. Kaua sinu katel või hambad ilma pesuta vastu peavad? Rotikas on minu aju definitsiooni järgi masin, kuhu ei ole aastatepikkuse pideva kasutamise käigus investeeritud ühtegi liigset senti. A'la autot peseb väljast vihm, seest pesta ei ole vaja, summuti saab originaalse kummipaela asemel üles siduda traadiga - ehk remonditakse kõige käepärasema vahendiga tulemuse välimust silmas mitte pidades. Samas tehniliselt hoitakse auto korras - mootor, rehvid, sillad kojamehed tuled jm. sest autot on vaja pidevalt tarbida ning ei ole vaja, et miilits su auto konfiskeeriks või sa tee peale jääks. Samuti peab auto läbima tehnoülevaatuse.
Ehitatud rotika välimus on tavaliselt ülepingutatud ning võlts.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta
#15

rotikas = 100% funktsionaalsust. Tõttöelda meeldis mulle mu viimase talve kulgur - doonoriks hangitud ussitav vectra2000, millel tehnika oli igati heas korras - oma käekestega uuendasin pidurid ning väljalaske. Ok, nelivedu, ABS ja tagaklaasi soendus ei töötanud Smile Ei pidanud põdema, kui garaazhis uks vastu krohvitud seina käis, ei kartnud lumevalle (mis võiks seest külmunud olla ning esistange praguliseks muuta), puudus vajadus masinat pesta, ei muretsenud, kui auto jäi ööseks kusagile kahtlasesse kohta jne. Muretu elu Smile

Hõljuk Kirjutas:[Pilt: 011.jpg]
imelik pilt - kas selle masina küljeklaas on triplex? Muidu on nad ju karastatud klaas?

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#16

13piisab Kirjutas:imelik pilt - kas selle masina küljeklaas on triplex? Muidu on nad ju karastatud klaas?

Vana Cadillaci puhul ei imesta üldse, sääl ju kõik "maailma parim" Sellal tolle auto puhul kokkuhoiupoliitikat vist veel ei harrastet...

loll on loll olla.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne