Ferrari (512 TR) ja ka uuemad
#1

http://www.geocities.com/MotorCity/4984/...specs.html

Engine Type SOHC 48 valve Flat-12
Displacement 302 cubic inches / 4.9 litres
Horsepower (sae) 421 bhp @ 6750 RPM
Torque 360 lb.-ft. @ 5500 RPM
Transmission 5-speed manual
Max Engine Speed 7250 RPM
Weight 3875 lb.
Weight Distribution, Front/Rear % 42 / 58
Chassis Layout Mid Engine/Rear Wheel Drive
Front Brakes 12.4\" vented disc
Rear Brakes 12.2\" vented disc
Brakes Assist Type Vacuum ABS
Front Tires P235/40ZR-18
Rear Tires P295/35ZR-18
0 - 100 km/h (0 - 60 mph) 4.7 sec
0 - 167 km/h (0 - 100 mph) 12.3 sec
1/4 mile Time/Speed 12.9 sec @ 187 km/h (112.2 mph)
Top Speed 320 km/h (192 mph)
Braking from 100 km/h (60 mph) 125 ft.
Braking from 133 km/h (80 mph) 220 ft.
Latteral Accel. 200ft. Skid Pad 0.94g

LISAKS:

http://mypage.direct.ca/a/ablee/

http://www.autosportdesigns.com/ferrari_galleryii.htm

http://www.koenig-specials.com/history.html

\"......This is how the most successful model of all the KOENIG SPECIALS, the KOENIG COMPETITION, came into being, based on the Ferrari Testarossa, with a 735kW/1,000 h.p. bi-turbo engine, which at the time was superior to all sportscars intended for road use. Cabrio designs were also made....\"
Vasta
#2

Testarossa oli omal ajal autodisaini tippsaavutusi Cool

http://eleves.mines.u-nancy.fr/~thil/testarossa.jpg

http://www.carmediazone.com/pictures/fer...arossa.jpg

http://hammer.prohosting.com/~miamivic/
Vasta
#3

Tuli meelde, et ka Eesti registris peaks vähemalt üks Testarossa, valget värvi, olema. Vist kuskil Tartu lähistel.

Huvitav kas keegi teab lähemalt?
Vasta
#4

Kas see mitte mingi koopia ei olnud, pead
ei anna?Smile
Vasta
#5

Tsitaat:Kõigepealt postitas selle: pix
Kas see mitte mingi koopia ei olnud, pead
ei anna?Smile

Replica´id on vist eestis mitu mitu tükki. See oli/on minuteada täisvereline orig. Ferrari Testarossa. Kuulu järgi olevat ühe vanema naisterahva nimel olnud :bounce

EDIT: aga täpselt ei tea

Üks valge replica seisis kunagi Mustamäel Sõpruse pst. parklas
Vasta
#6

512 ei oska kommenteerida, kuid on 1 tuttav kellel on sõpradega mitme peale 355 ostetud, mingine 98 või 99 aasta. Küll aga välisfirma arvel s.t kollaste nubritega. Ise on nad Tallinnast. Päris valus masin. Keegi nagu pole õigu poolest arvestanud palju asi kütet võtab, kuid on ette tulnud, et täispaagiga sõidul Tallinnast Tartusse peab vahepeal tankima (seega üle 30l/100km). Selle auto probleem on selles, et hakkab tõmbama alles ca 5000 rpm\'il. Jube madal on kah. Eesti oludes peab varakult hakkama auto põhja parandama.Wink
Vasta
#7

Ferrari 355 Cool

http://www.users.globalnet.co.uk/~anchsa/ferrari.htm

Huvitav jah, palju Ferrarisid eestlased üldse omavad. Küllap neid on rohkem kui arvata. Mõned aastad tagasi kuulsin, et keegi Tallinnas ostis sõidukorras 308 ehk ühe vana pilli, hinda maksis u. 300+K(!-romu?). Ei tea, aga kuhu registrisse see arvele läks.

EDIT: Ferrari tootja on maininud, et 355 mootor töötab lõdvalt 11000+ p/min ilusti välja. Aga ennem tuleb piiraja. Sad

Ferrari 355 on selline:

http://www.montecito-motors.com/img/98_f355/f355.jpg

http://mesonpi.cat.cbpf.br/joao/nfs3/f355/f3554.jpg

http://www.f355.net/~tk/cars/vga/P9230358.jpg

http://www.newcars.nl/fotos/ferrari/f355.jpg

http://www.zon.se/bil/nytt/ferrari/6.jpg

http://www.movit.de/images/fer35fs.jpg
Vasta
#8

mis mulle räigelt meeldib: 365 California, tehti 1966-67, \"in piccola serie\" ( Big Grin), 13 tükki kokku. Ferrari, mida nii vähe tehtud on, ei saa ka vähem maksta kui 500K $ Sad
Siin on üks müüa: http://www.ferraris-online.com/cars/10327/10327b.html

Ja siin on vähe tehnilist infi, saab italianot ka harjutada sealjuures Big Grin :
http://www.passioneauto.it/articoli/ferr...ornia.html

Eriliselt lahedad on mu meelest auto udutuled, mis kaane alt välja popsavad.Smile
Vasta
#9

Mulle meeldib 365GTB/4 ehk Daytona ka. Soovitavalt cabrioSmile
Samasugusega sõitis Don Johnson Miami Vices algusaastatel ringi.
http://www.kls2.com/~karl/cars/ferrari-365-gts4.jpg
Hobujõudude ja kaalu suhe 1:3 Cool
Võrdlemisi vettega sarnane [Pilt: icon_idea.gif]
Vasta
#10

Tsitaat:Kõigepealt postitas selle: nasa13
Võrdlemisi vettega sarnane [Pilt: icon_idea.gif]

Aastakümne vahe ainult Smile
Kui 365 Daytona ilmus, siples Vette alles Mako Shark-teemas Smile
Vasta
#11

Selle valge kohta pole küll midagi kuulnud/näinud.

Paar kitcari on küll kindlalt sest kahte olen näinud. ühes sees istund.

Siiis on ka Lõhmusel, vabandust oli, millel olen ka pilgu peale visanud ja pepu istmesse ajutanud.

Siis alles üks uus tuli eestisse talvel. Ei tea numbrit aga tollitud on küll.

Sellest 3 peale ostetud Ferrarisse ei taha millegi pärast uskuda, sest kui härrastel on palju raha siis sellist autot ei osteta kohe mitte kolme peale. Aga kes teab.

Ja siis on üks võrus kah. Eriti vana ja taastamisjärgus.

Kurat, pole nende Ferraride Markidega üldse kodus.

TEan et kõige ilusam on IMO F40 ja vaevlt enam midagi ilusamat tuleb


olge tublid poisid ja ostkem mitme peale Ferrarisid.Big Grin
Vasta
#12

üks valge, Testarossa moodi (ei tea, kas on päris või ei ole mitte), seisis veel eelmisel pühapäeval tammsaare teel selles parklas, mis enne ESS-i turvaparkla nime kandis. Peale Statoili natuke maad ja paremat kätt.
Vaevalt ta sealt ära sõitnud on Smile
Vasta
#13

Valge? Tammsaare teel parklas seisab ikke üks punane replica...
Vasta
#14

Punast replicat olen varemalt ka Tõnismäe piirkonnas parkimas näinud.Smile
Vasta
#15

Tsitaat:Kõigepealt postitas selle: pppp
Valge? Tammsaare teel parklas seisab ikke üks punane replica...

sry- jumalast punane jah, käisin ekstra luurel Smile
võib-olla oli lumi peale sadand või joogid nii kanged olnud sel päeval, ei tule meeldeBig Grin
Vasta
#16

Oh õudu või hoopis Ferrarimeeste matuseauto?

[Pilt: Ferrari_365_4_GTB_Daytona_P2.jpg]
Vasta
#17

kle, ma kunagi sattusin mingile stw-special vms lehele, see oli pungil täis sääraseid, kahjuks ei tea aadressi enam.
Aga uskumatuid asju oli ikka.
:yes
Vasta
#18

Õnnestus nädala keskel silmata Tallinnas Ferrari 360 Modena. Eesti reg.number ja puha. Reg. nr oli vist 360 ARB, autu loomulikult punast värvi...jalad võtis ikke nõrgaks küll:rull.
Kahjuks on selline autu minu arust Eestis 85% mõtetu, aga kuradi ilus oli küll.
Huvitav palju ka selline maksta võiks:???
Vasta
#19

Tsitaat:Originally posted by North
Õnnestus nädala keskel silmata Tallinnas Ferrari 360 Modena. Eesti reg.number ja puha. Reg. nr oli vist 360 ARB, autu loomulikult punast värvi...jalad võtis ikke nõrgaks küll:rull.
Kahjuks on selline autu minu arust Eestis 85% mõtetu, aga kuradi ilus oli küll.
Huvitav palju ka selline maksta võiks:???

Pakun umbkaudseks suurusjärguks 2 MEEK hinnaks.

Ega väga eriti teid siin Eestis muidugi pole sellisega pikalt vajutada, aga eks ülbe on küll selline. Kui teemast kõrvale kalduda, siis hetkeseisuga valiks uue 500hp Dodge Viperi kui \"läheks ostmiseks\" :keersilm

MODENA

Samas, Modena andmed 295km/h ja 4,5 sek/100kmh ei olegi nii kosmilised --->

Corvette ZR-1 andmed on 290km/h ja 4,2 sek/60mph (96kmh).

Pruugituna võib küllaltki korralik ZR-1 kätte juhtuda alates u. 400K EEK eest, samas selle raha eest ei saa erilist Ferrarit küll Sad

Samuti on ZR-1 ka küllaltki kõrge pöördega redline 7000p/min ja võimalik peale modimist veel kõrgemad pöörded ---> hääled ei jää eriliselt Ferrarile küll alla, kui keegi naudib teravat röögatust, mis itaallaste mootoritele suht omane Cool
Vasta
#20

Minu lolli arvamuse kohaselt esindab vette ameerika bigmäkikultuuri- imo pole temas elegantsi. On küll jah raju power ja performance ja ülbe välimus, kuid elegantsi mitte dollarigi eest.
Igas jumala Ferraris leiab seda aga kindlasti. See nagu korvab ka marginaalsed allajäämised numbrites.
Smile

p.s. ei ole korve-vastaline ma, meeldivad küll, aga kui just siinkohal selliseks võrdluseks läks..
Smile
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne