Kellel kogemusi ZID-4,5ga?
#41
Korrektne mark on jah УД2-М1. Zid'ist on asi kaugel.
Kolb peaks olema 72mm ehk sama mõõt, mis 30hj zaz'i mootoris- õlirõngaid võiks sealt proovida? Äkki sobivad ka teised rõngad. (Tallinnas Volga poes 100kr komplekt)


Vana zid-4.5 kolb on näiteks 86mm hoopis
Vasta
#42
Sinna ülemisse soonde ei pandagi rõngast.
Tehtud on see soon, et takistada kuumuse levimist kolvipeast rõngani.
Kasutati ülemise rõnga kinnipõlemise vältimiseks ka K-750 mootoril ja enamusel
õhkjahutusega mootoritel.
Surverõngasteks sobivad ka Iz Planeta rõngad, kuid õlirõngas on laiem teistest
vene rõngastest.Kui õlirõngad terved, siis vanad tagasi ja palju ta ikka õli võtab.Enne kokkupanemist soovitaks kepsusaale lõtku kontrollida ja kui lõtk suur, siis seda saab vahelehtedega reguleerida.Kui lehed otsas on, siis tuleb uus babiit valada.
Vasta
#43
(07-12-2009, 19:06 PM)2715 Kirjutas: ...kui [kepsusaale] lõtk suur, siis seda saab vahelehtedega reguleerida.Kui lehed otsas on, siis tuleb uus babiit valada.

Mismood? Saalele lehti alla panna?
Vasta
#44
(07-12-2009, 20:25 PM)Huck Kirjutas:
(07-12-2009, 19:06 PM)2715 Kirjutas: ...kui [kepsusaale] lõtk suur, siis seda saab vahelehtedega reguleerida.Kui lehed otsas on, siis tuleb uus babiit valada.

Mismood? Saalele lehti alla panna?

Ikka vähemaks võtta.
Juurde pannakse uue babiidi valamisel
Vasta
#45
(22-06-2007, 14:57 PM)Romka Kirjutas: Ühe mootoriga (UMZ-5A) oli selline jama, et kui pikemat aega seisis, siis ei käivitunud enam kuna kontaktid vajasid puhastamist. Selleks tuleb aga hooratas maha võtta.

Maal on UMZ-5A mootoriga (toodetud 1986) iseehitatud traktor ja peaks ka kontakte puhastama. Hooratta mutri sain lahti, aga hooratast kätte ei saa. Kindlalt kinni ja ei liigu kuhugi suunas. Kas selle mahavõtmiseks on mingi nõks? Tõmmitsat vaja?
Vasta
#46
annad hoorattale veidi sooja või võllile külma ja tõmmitsaga sikutad
Vasta
#47
See sama mutter tõmbabki selle hooratta ise koonuse pealt pauguga maha. Ega sa ometigi neid kolme suure seibi polti välja ei keeranud? Või on seal juba midagi ära nusserdatud?
Puuklotsi paned tuulekoja korpuse ja hooratta vahele (vaata et ribisid ära ei lõhu!), siis keerad kõigepealt mutri lahti, siis see tuleb veidi maad tühjalt ja siis hakkab seibi taha kinni uuesti ja tõmbab hooratta maha. Tuleb küllalt pika sabaga võtmega keerata kõva pinge peale ning seejätrel kargab hooratas koonuselt lahti.   
Vasta
#48
Hehe, kui sa mõtled neid 3 suure seibiga polti, mis hoiavad nö. korpust paigal, siis jah - need said ka alguses lahti võetud. Kui selgus, et korpus, siis peale tagasi. Aga peab proovima - kui ma sellest kirjeldusest õigesti muidugi aru sain. Hoorattal oli kõigepealt kontramutter peal, siis naksudega seib, mis välistas igatsugu keeramise. Need seibi naksud tuli eemale väänata ja siis sai kontrale üldse ligi. Sealt edasi sai seibi kätte ja hooratta suure mutri ka lõpuks. Kogemust palju pole, võib olla ei saa päris sellest õpetusest aru - et siis mingi mutter peab kuhugi seibi taha kinni hakkama? Praegu küll ette ei löö, et kuidas see juhtuda võiks.
Vasta
#49
Mõned on pannud lisaks magneeto, pole hooratta katkumist: https://www.youtube.com/watch?v=vsdg4_LxJrA
Kui vene keelt ei mõista, siis: vända otsa sae pilu (kruvikeeraja jaoks umbes), magneeto võlli ots kruvikeeraja otsa sarnaseks. Otsaplaadi asemele tsentriauguga vineeritükk ja selle külge magneeto. Vajadusel süvistada vineeri veidi, et ulatuks piisavalt.
Инвалид информационной воины.
Vasta
#50
Sinna lihtsam ju süütepool välja tuua.Aastaid tagasi autorolleril oli see kontaktide nühkimine igakevadine töö,alasi tuleb siledaks lihvida ja haamer kumeraks ja hästi peene paberiga ära lihvida.Peale välise pooli paigaldust kadus see vajadus Big Grin ,seal oli kõige suurem töö katete eemaldamine.
Vasta
#51
Õigupoolest säde on, aga tundub, et võiks rohkem olla Smile Pole seda asja vist 10a puhastanud. Lõppeks on praegu jama selles, et mootor ei käivitu lihtsalt. Üks arvamus on, et klappides viga. Ma ei oska öelda, aga no nii palju pole see mootor vast tappa saanud ja eelmine suvi trakats töötas. Kuigi miks mitte kontrollida muidugi. Kui oskaks. Teab keegi siin - kuidas veenduda, et klapid on korras?
Vasta
#52
Kas ringi ajades käib kergelt või on mõne koha peal tunda kompressiooni?
Инвалид информационной воины.
Vasta
#53
(01-07-2015, 16:29 PM)aavu Kirjutas: Kas ringi ajades käib kergelt või on mõne koha peal tunda kompressiooni?

Ikka kompressiooni on tunda. Samas täheldasin mingit suss-lupsti häält mingis positsioonis. Pole enne nagu kuulnud, aga äkki lihtsalt pole tähele pannud.
Vasta
#54
Aga nende klappide kohta tahtsin kommenteerida, et kuigi see võib ju olla üks teema, mille pärast muretseda, siis ma pole siin ega mujal näinud ühtegi kommentaari selle kohta. Et näiteks kuidas vana zid või umz mootori elluäratamiseks oleks midagi klappidega tehtud. Umbes puhastatakse siit ja sealt, uus õli ja küünal ning läheb laksti käima.
Vasta
#55
See "suss-lupsti hääl" on arvatavasti karterituulutuse klapi hääl. 
Vasta
#56
Tere.

Sai hiljaaegu kreissaag soetatud, millel peal UMZ-5A mootor. Käima läheb kenasti. Tühikäigul töötab hästi. Kui gaasi anda, siis poob ennast kinni, jääb seisma. Pöördeid saab juurde lisada ainult pööretepiiraja kruvist peale keerates. 
On kellelgi ideid, mida vaadata või kust näppida?
Vasta
#57
Proovi õhuklapp poolenisti peal. Mul üks mootor tahtis, et see veidi peal oleks, muidu suri gaasi andes välja.
Vasta
#58
(06-03-2017, 14:28 PM)velts61 Kirjutas: Tere.

Sai hiljaaegu kreissaag soetatud, millel peal UMZ-5A mootor. Käima läheb kenasti. Tühikäigul töötab hästi. Kui gaasi anda, siis poob ennast kinni, jääb seisma. Pöördeid saab juurde lisada ainult pööretepiiraja kruvist peale keerates. 
On kellelgi ideid, mida vaadata või kust näppida?

Kui säde on kenasti lilla ja praksuv, on segu lahja. Kas küünal on õline või helepruun?
Vasta
#59
Põhjus leitud. Õhuklapp peab poolkinnises asendis olema.  Smile
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne