GAZ 63 raam
#1

Plaanin kunagi taastada GAZ 63-e.Olemas 63,millele paigutatud 52-e kabiin,samuti 51.Küsimus järgmine:kas eelpool nimetatud autode raamid on identsed?Kui ei ,siis millised erinevused?Huvitavad ka muud erinevused 51 ja 63 võrdluses.Siin foorumis otsides jäi silma ainult poritiibade teema ja seegi jäi segaseks.
Vasta
#2

Vahekasti kinnitused jms on 63 raamil lisaks minumeelest, kuid kui 51 raam on tunduvalt korralikum tasub see siiski võibolla ringi visata.
Vasta
#3

Gaz-52 radiaatoriraam kinnitub ühele raami kronsteinile, 51-el aga kahele kronsteinile.
Vasta
#4

vant Kirjutas:PKui ei ,siis millised erinevused?Huvitavad ka muud erinevused 51 ja 63 võrdluses.Siin foorumis otsides jäi silma ainult poritiibade teema ja seegi jäi segaseks.

Loodetavasti see ikka jäi silma, et 63 (nelivedu) on erinevate sildadega? Lisaks k.kastile on ahelas veel vahekast. Originaalis peaks 63-l olema ka vints ees, seega raamil ees pikendus.

Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Vasta
#5

peeterpaul Kirjutas:Originaalis peaks 63-l olema ka vints ees, seega raamil ees pikendus.

63dest tehti nii mõlemat; vintsiga kui ka vintsita variante - sellele viitab lisaks välimusele ka mudelitähises kas A-tähe olemasolu või puudumine.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#6

valdo Kirjutas:[63dest tehti nii mõlemat; vintsiga kui ka vintsita variante - sellele viitab lisaks välimusele ka mudelitähises kas A-tähe olemasolu või puudumine.

Valdo, anna palun keeletunde. A tähistas mida? Ja sama palve jätkuks -mida 51-l A tähistas?

Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Vasta
#7

peeterpaul Kirjutas:
valdo Kirjutas:[63dest tehti nii mõlemat; vintsiga kui ka vintsita variante - sellele viitab lisaks välimusele ka mudelitähises kas A-tähe olemasolu või puudumine.

Valdo, anna palun keeletunde. A tähistas mida? Ja sama palve jätkuks -mida 51-l A tähistas?

GAZ-63 on vintsita variant, 63A vintsiga variant. St "A" tähistab 63 puhul vintsi olemasolu/puudumist, ei muud.

51 juures tähistab "A" aga hoopis muud asja - moderniseerimist. 1956 ilmus 51 järjekordse modifitseerimise tulemusena talle A-täht järgi. eelkõige tähendas see uut kasti (millel avanesid lisaks tagaluugile ka küljed), metallustega kabiini jms muutusi.

St kõik enne 1956 tehasest väljunud 51-d on ilma A-ta, hiljem valmistatud aga A-ga. Ilma A-ta 51sid on hetkel Eestis säilinud mõned üksikud.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne