Pildid mujalt
#61
oxygen Kirjutas:http://www.youtube.com/watch?v=BGOy1GYhJ...re=related
Vägev! Uute bussiliinide teemasse läheb kirja Lindaliini AS-i teenindatav "Viru keskus - Aegna saar".
Hoolimata sellest, et kommentaarides on väidetud ka sellise bussi uppumist, ütleks ma, et sellega on ohutum sõita kui M/L Juku-ga, mida ma Linnahalli kai ääres ühel päeval nägin. Merilini sadamasse tulles oleks see laev võinud ära ka uppuda, ma ütleks. Lisaks ei mahu Jukule ametlikult poolgi nõudlusest.
Tallinna ühistranspordi infosait aadressil http://www.yhistransport.eu.
Vasta
#62
Mõned pildid Soomest ja mujalt: http://picasaweb.google.fi/aronee4
Vasta
#63
Vahest tuleb ikka ette internetis ringi kolamist ja ka igasuguste piltide nägemist. Midagi erilist siin ei ole, aga kuna ma olen kindel, et noorsugu ei ole peale meie Duplede mitte ühtegi teist Duple Metsec kerega bussi näinud, siis mõtlesin, et äkki kedagi huvitab. Varssavis siis näiteks sellised.
http://www.przegubowiec.com/bus/katalog/6260-109.jpg
Vasta
#64
oxygen Kirjutas:Vahest tuleb ikka ette internetis ringi kolamist ja ka igasuguste piltide nägemist. Midagi erilist siin ei ole, aga kuna ma olen kindel, et noorsugu ei ole peale meie Duplede mitte ühtegi teist Duple Metsec kerega bussi näinud, siis mõtlesin, et äkki kedagi huvitab. Varssavis siis näiteks sellised.
http://www.przegubowiec.com/bus/katalog/6260-109.jpg
Suhteliselt vähe oli neid ja praktiliselt kõik (kui mitte kõik) on nad ka algosadeks lahti võetud...

Edit: Need bussid siiski Dennis Lance kerega ning tehniline pool oli ka erinev (Leylandi (?) põhi ja Cumminsi mootor)...
Vasta
#65
Varssavi ja Poolas üldse olid kasutusel nime Dennis Lance all. Põhi Dennis Specialist Vehicles Ltd. -lt, pealisehitus Duple Metsecult, jõuallikkas Cumminsilt ja käike vahetas ZF automaat. Ühe bussi hind olevat olnud liiga kallis (2 mln zlotti), Jelczid paljugi odavamad ja nii neid Duple keredega masinaid saigi Poola sõitma vaid 3, üks 1992 ja kaks 1993 väljalaskeaastaga. Kaks viimast modeniseeriti hiljem Jelczi tehnika ja müüdi:
http://www.przegubowiec.com/bus/katalog/ex6361.jpg
Vanem rändas minu arusaama järgi kellegi kollektsiooni-muuseumi, kus ootab paremaid päevi:
http://www.przegubowiec.com/bus/katalog/ex6260-bdg.JPG
Vasta
#66
k2sipidur Kirjutas:Varssavi ja Poolas üldse olid kasutusel nime Dennis Lance all. Põhi Dennis Specialist Vehicles Ltd. -lt, pealisehitus Duple Metsecult, jõuallikkas Cumminsilt ja käike vahetas ZF automaat. Ühe bussi hind olevat olnud liiga kallis (2 mln zlotti), Jelczid paljugi odavamad ja nii neid Duple keredega masinaid saigi Poola sõitma vaid 3, üks 1992 ja kaks 1993 väljalaskeaastaga. Kaks viimast modeniseeriti hiljem Jelczi tehnika ja müüdi:
http://www.przegubowiec.com/bus/katalog/ex6361.jpg
Vanem rändas minu arusaama järgi kellegi kollektsiooni-muuseumi, kus ootab paremaid päevi:
http://www.przegubowiec.com/bus/katalog/ex6260-bdg.JPG
See üks (vanem) on praeguseni alles, ülejäänud kaks on lammutatud:
http://phototrans.eu/15,30901,54.html
http://phototrans.eu/15,30902,54.html
http://ams1.lo3.wroc.pl/~tomek//images/p...131118.jpg
Vasta
#67
http://kaspar.yhistransport.eu/main.php?g2_itemId=402
seal aleriis on 2 lehel 3 trammi- ja 13 bussipilti Barcelonast. Tramme on vähe, kuna nad on kõik seal ühesugused (aastast 2004) ning väljanägemiselt üsna igavad ja hallid.

Busse on see-eest mitut marki, vanemad vist 1998. aastast, neid on kogu linn täis. Linnale kuulub enamus busse, need on punase ninaga. Üks erafirma (nimi jäi saladuseks) teenindab oma kollaste bussidega umbes 10-15 liini. Erinevalt Tallinnast bussides peatusi ei teadustata üldse ja peatustes puuduvad enamiku liinide kohta täpsed sõiduplaanid. See-eest on bussid uued, rõõmsate punaste istmete ja heledate torudega. Kohaliku leiutisena on invaliidide ja vanurite kohad bussides hallide istmekatetega, lisaks kleebistega tähistusele. Nägin paari pahurat vanamutti, kes seal istuvatele noortele märkusi tegid ja ise tahapoole istuma kobisid.

Iga liin on tähistatud ise värviga - nii number peatusesildi küljes kui liini marsruut liinide skeemil, mis igas paviljoniga peatuses üles on riputatud.

Õhtul rongijaamast hotelli sai taksoga sõidetud. Need on seal kõik mustad, kollaste uste ja tagaluugiga. Aga erinevat marki. Taksojuht pani adressi GPSi ja sõitis täpselt selle järgi, kuni kaks kvartalit enne sihtkohta sõidu lõpetas ja telliskivimärki näitas. Oma mõistusega ta sealt lõpuni sõita ei osanud.
helista bussi infosse TEL. 6631
Vasta
#68
Siin ka mõned pildid ühistranspordist mujalt:
http://photofile.ru/users/sergeijaku/115112944/
http://photofile.ru/users/slavaam/3626312/
Vasta
#69
Pilte ühistranspordi huvilistele erinevatest ajajärkudest ja kohtadest:
http://photofile.ru/users/usik/2636695/
http://photofile.ru/users/vitek163/3636918/
Vasta
#70
http://www.fotobus.msk.ru/photo.php?pid=3002

Kui juba eelmisel lingil LAZ bussi näidati, siis ei saanud seda linki lisamata jätta.
Vasta
#71
Staþööri jaoks ümber ehitet?
Vasta
#72
Tea, kas on siit foorumist läbi juba käinud või ei, aga nõrganärvilistele ei soovita.

http://www.bus-planet.com/bus/bus-americ...frame.html

Kas see Giron on mingi Kuuba kohalik tegija, kes siis Ikaruste plekke tarnind ja kohapeal koostand? Kuskilt nagu lugesin, et Volgasid ja Ziguliisid olla nad seal küll kohapeal teinud?

[Pilt: Cuba-Camello-03.jpg]
Vasta
#73
(19-06-2013, 01:36 AM)Soobel Kirjutas: Tea, kas on siit foorumist läbi juba käinud või ei, aga nõrganärvilistele ei soovita.

http://www.bus-planet.com/bus/bus-americ...frame.html

Kas see Giron on mingi Kuuba kohalik tegija, kes siis Ikaruste plekke tarnind ja kohapeal koostand? Kuskilt nagu lugesin, et Volgasid ja Ziguliisid olla nad seal küll kohapeal teinud?

[Pilt: Cuba-Camello-03.jpg]

Jah,panid kokku jah.PAZ-i kloone ka.Ja väga austatud Ikaruse ka.Väikeseid ka-kui nüüd hästi mäletan,siis IFA mootoritega.
Flanagan
Vasta
#74
http://ikarusbus.siteboard.eu/f23t4237p1...tml#p19629
Puidust ümbris ja ... kiosk.
Инвалид информационной воины.
Vasta
#75
http://retro-jarve.ucoz.com/_ph/8/2/7924...1423427104
http://retro-jarve.ucoz.com/_ph/29/2/843...1423427598
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne