imelik jurakas?
#1

mille raam(ilmselt käru)?
mille tagasild?
mille esisild?
mille käigukast?
pildid leiab siit http://beta.album.ee/album/30018480/50064435
ise ei tunne selliust vanatehnikat nii hästi et teaks kas asjadel ka muud väärtust on peale vanametalli.
Vasta
#2

Ära sa vanametalli viimisega küll kiirusta, küll teadjamad välja uurivad millega tegu.

militaarmootorrattur
Vasta
#3

mina ei kiirusta aga asjade õige omanik küll kibeleb.selles see tänapäeva nukrus ongi,et kõike vaadatakse esmalt vanametalli hinna järgi.kibeleb tema et saaks uue nädala keskpaiku juba sinna viia.seda ma siin teemat tõstangi et aimu saada mis tükkidega tegu on.
Vasta
#4

Paistab olema Gaz51 käigukast, mingi jõu väljavõtte lisakast ka küljes.
Vasta
#5

kast 51-52, ja sée kobakas küljes on hüdro pump, raam 52 või 53 taga ots, sellele viitavad vedru kapid, vedrid mis olid kummi patjade vahel ja abi vedru kapp(pilt 1) taga sild on vanem kas pobi või mõne villise oma, millel oli otsa laagri määrimine toosiga. tõenäoliselt sillad ühelt autolt nii et mille esi sild??. arvan et on vene toode.

eino
Vasta
#6

einota Kirjutas:taga sild on vanem kas pobi või mõne villise oma, millel oli otsa laagri määrimine toosiga.

Tagasild ei ole kindlalt Pobi oma. Pobil on Ford V8 '33 sild, mis käib keskelt kolmeks, see sild käib aga keskelt vaid pooleks.

Kui on arvata, et tegu on Vene sillaga, siis peaksid 21ste Volgade, ZIMide jm liikurite omanikud silla ehk ära tundma.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#7

isegi arvasin et tegu on vanema gaz sõiduauto sildadega,kuid millistega seda ei tea.ise on sinna vaid aretatud üleminekud et saaks muid rattaid alla panna.sillad vast on väärt säilitamist.raami osa vist mitte.eriti kui ta on poolik.huvitav kas kellegil seda käigukasti ka vaja on?
Vasta
#8

ryblik1 Kirjutas:huvitav kas kellegil seda käigukasti ka vaja on?

Kui hingehinda ei võeta ja ei asu Eestimaa tagakolkas, siis võtaksin 51 kasti küll endale tagavaraks (vanaraua asemel).

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#9

tagasild paistab volga oma olevat, kuid esisild paistab olema lehtvedrudega,seega volga-pobi ilmselt mitte.
kas kellegile veel tundub tagasilla sisendvõlli osa pisut liiga pikana volga jaoks (minu kahel doonor pobil on all volga tagasild)
Vasta
#10

Kui hingehinda ei võeta ja ei asu Eestimaa tagakolkas, siis võtaksin 51 kasti küll endale tagavaraks (vanaraua asemel).
[/quote]

asub tartus hetkel ja suunal tartu tallinn saab kätte kui sul soovi on.kirjuta privasse siis eks.ps üleliigne aretis vinkli näol on sealt küljest kadunud.
mis puudutab tagasilda siis täna küll mina otsisin mingitki märki sealt pealt aga netu.
esisilla küljes on üks väike needitud lipik plekist numbrid peal 11.85 ja midagi oli all veel natuke aga ikkagi ei marki egas miskit.aga jah kuna esisild on lehtvedrudega olnud siis on põnev kuulata teie pakkumisi mis see võiks siis ikkagi ollaBig Grin
Vasta
#11

kui välja pakkuda vedru tsentrite vahe või ratta vahe mõõdud siis kindlasti mõni oskab midagi pakkuda kas uurida veoka või mõne väiksema isendi alt.

eino
Vasta
#12

Minu arvates esisild peaks kuuluma Uazile 451 4X2.
Käigukast ehk pigem 53 oma, kangil puudub 51/52-le iseloomulik tagurpidikäigu lukk.
Vasta
#13

taruvaras Kirjutas:Käigukast ehk pigem 53 oma, kangil puudub 51/52-le iseloomulik tagurpidikäigu lukk.
Ei tundu 53 oma olema... Ja mul sama kast(küll ilma pumba ajamittaSad)
52l all.
Vasta
#14

CORRADOg60 Kirjutas:
taruvaras Kirjutas:Käigukast ehk pigem 53 oma, kangil puudub 51/52-le iseloomulik tagurpidikäigu lukk.
Ei tundu 53 oma olema... Ja mul sama kast(küll ilma pumba ajamittaSad)
52l all.

Kui Su 52 on pika raamiga (vedrustus nagu 53-l) ehk 52-01 või 52-03, siis ongi neil masinatel 53 kast, millel isegi III ja IV käik sünkroniseeritud. Lühikese raamiga 52-d 52-04, 52-02 (SAZ kallur) on aga otsesed 51 järglased ja omavad kasti millel on tagurpidikäigu lukusti hoob käigukangi nupu juures. Ka pildil olev raam ja k/kast annavad võimaluse oletada, et nad võivad olla ühelt ja samalt masinalt.
Vasta
#15

Mina mäletan 53kasti all sellist asja...
Konkreetne kast küll pisut õnnetus seisus.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
           
Vasta
#16

Jah, Sul on täitsa õigus! Ise ei vaatanud väga hoolikaltCool, kohe aga jäi silma varda puudumine kangi kõrvalt ja sellest see jahu ...Smile
Vasta
#17

taruvaras Kirjutas:Jah, Sul on täitsa õigus! Ise ei vaatanud väga hoolikaltCool, kohe aga jäi silma varda puudumine kangi kõrvalt ja sellest see jahu ...Smile
selle varda ja lukustusmehanismi eemaldasid paljud juhid vanasti. 51 kastil on kang peal keermega nagu pildil oleval isendilgi. 53 oma see kindlasti ei ole
Vasta
#18

valdo Kirjutas:
einota Kirjutas:taga sild on vanem kas pobi või mõne villise oma, millel oli otsa laagri määrimine toosiga.

Tagasild  ei ole kindlalt Pobi oma. Pobil on Ford V8 '33 sild, mis käib keskelt kolmeks, see sild käib aga keskelt vaid pooleks.

Kui on arvata, et tegu on Vene sillaga, siis peaksid 21ste Volgade, ZIMide jm liikurite omanikud silla ehk ära tundma.
ZIM-i tagasild ei käinud pooleks,reduktor oli kardaani poolt sisse asetatav(loomulikult siis kui poolteljed olid väljas),täpselt nagu Mossel ja Ladal
Flanagan
Vasta
#19

kuna eriti ei õnnestu neist asjadest sotti saada siis kipun arvama et ma väga kaua neid ka säilitada ei saa.vb on kellegil vaja midagi neist.palun soovist privasse teada anda.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne